Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام فرمانداری شهرستان بهارستان، «ناصر عباسی دزفولی» روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: امسال ۳۷ میلیارد ریال برای جابجایی چیلر و تعمیر اساسی تاسیسات بیمارستان هزینه شده‌است.

وی ادامه داد: بخش NICU مراقبت‌های ویژه نوزادان نارس بیمارستان در یک ماه گذشته راه اندازی شده‌است.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان بهارستان با بیان اینکه به طور میانگین ۲۵ هزار تن در ماه به اورژانس بیمارستان مراجعه می کنند گفت: بیمارستان امام حسین(ع) به پنج دستگاه ونتیلاتور دیگر نیز تجهیز شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی های انجام شده و اقدامات صورت گرفته در آینده‌ای نزدیک بیمارستان به دستگاه اکسیژن ساز مجهز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بهارستان شهرستان جدیدی در جنوب‌غربی استان تهران است که با ادغام بخش‌های گلستان و بوستان شهرستان رباط‌کریم تاسیس شد. 

برچسب‌ها ویروس کرونا بیمارستان امام حسین شهر تهران شهرستان بهارستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بیمارستان امام حسین شهر تهران شهرستان بهارستان ویروس کرونا بیمارستان امام حسین شهر تهران شهرستان بهارستان بیمارستان امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این دستگاه در فضایی نزیک به ۱۸۰ مترمربع جانمایی شده است و پیشرفته ترین دستگاه سی تی اسکن شمال غرب کشور با توانایی اسکن تخصصی با سرعت و دقت بالا است.
سی تی اسکن ۱۶۰ اسلایس جدید ضمن برخورداری از توان عملیاتی سریع و دقیق، سیستم CT انتخابی برای تمام نیاز‌های تصویربرداری متخصصان دانشگاه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت در مراسم افتتاح این طرح با اشاره به برنامه‌های این معاونت گفت: ارتقای زیرساخت‌های نظام سلامت در بخش آموزش و پژوهش به عنوان محوری‌ترین برنامه‌های سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

بهروز رحیمی با اشاره به افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی با هزینه کرد افزون بر ۶ میلیارد تومان برای هر تخت گفت: مجموعه تخت‌های بیمارستانی دولتی و خصوصی افزون بر ۱۵۰ هزار تخت است و افزایش ۱۶ هزار تخت در ۲ سال اخیر نشان از حرکت بزرگ جهادی در این عرصه است.

 

دیگر خبرها

  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • دیوارنگاره میدان امام حسین(ع) شیراز مزین به «وعده صادق» ایران شد
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود
  • اضافه شدن ۶ دستگاه همودیالیز به بیمارستان کامکار قم
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان
  • اولین اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری
  • ساخت مستند فرمانده لوتی‌ها
  • تامین آب روستا‌های بخش خضرآباد با اجرای فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع)