Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@06:19:15 GMT

ادامه تعطیلی اصناف اصفهان تا 29 مرداد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۴۱۳۴

ادامه تعطیلی اصناف اصفهان تا 29 مرداد

رای مقابله با شیوع کرونا ویروس در مناطق قرمز استان اصفهان تعطیلی برخی اصناف و مراکز خدمت رسان که از ۱۵ مرداد ماه شروع شد تا چهارشنبه ۲۹ مرداد ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سید مهدی میرجهانیان، مدیرگروه مهندسی بهداشت محیط استان اصفهان با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در استان روز به روز در حال افزایش است، اظهار کرد: برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در مناطق قرمز استان اصفهان تعطیلی برخی اصناف و مراکز خدمت رسان که از ۱۵ مرداد ماه شروع شد تا چهارشنبه ۲۹ مرداد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از این تاریخ نیز در جلسه‌ای که روز چهارشنبه برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد که تعطیلی مراکز و اصناف اعلام شده، ادامه دارد یا خیر، با افراد خاطی که دستورالعمل‌های ابلاغ شده را رعایت نکنند به شدت برخورد خواهد شد و دیه افرادی که در مراکز اعلام شده به کرونا مبتلا شوند بر عهده فرد خاطی است.

مدیرگروه مهندسی بهداشت محیط استان اصفهان با تاکید بر اینکه تعطیلی و محدودیت فعالیت اصناف و اتحادیه‌ها از طرف ستاد مقابله با بحران کرونای استان اصفهان ابلاغ می‌شود، افزود: در بحران کرونا برخی از اصناف استان تخلفات بسیاری داشته‌اند که به مراجع قضائی معرفی شده‌اند، بیشترین تخلف در مشاغل عمومی در آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای، فرهنگی، هنری، علمی و زبان‌سرا‌ها بوده است.

وی با توضیح اینکه وضعیت اصفهان قرمز است و احتمال شیوع ویروس در مکان‌های سربسته بیشتر است، تصریح کرد: از ۱۵ مرداد ماه فعالیت باشگاه‌های ورزشی پرخطر به غیر از ورزش‌های انفرادی، استخر‌های سرپوشیده، مراکز تفریحی آبی، سینما‌ها و تمامی مراکز مشابه به مدت یک هفته در اصفهان و تمامی شهرستان‌هایی که وضعیت قرمز دارند، تعطیل شده و این تعطیلی تا ۲۹ مرداد ماه ادامه دارد و فعالیت این مراکز در این مدت غیرقانونی و تخلف محسوب می‌شود.

میرجهانیان با اشاره به تخلفات متعدد اتحادیه‌های سلامت محور، خاطرنشان کرد: تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه، کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، چایخانه‌ها، شهربازی و مراکز تفریحی مشابه در اصفهان و تمامی شهرستان‌های قرمز استان تا آخرین چهارشنبه مرداد ماه تعطیل است و علاوه‌بر آن مهدکودک‌ها و موزه‌ها نیز تا چهارشنبه تعطیل خواهد بود و اگر افراد تخلفاتی را مشاهده کردند به سامانه ۱۹۰ اعلام کنند.

وی با تاکید بر اینکه این تعطیلی برای اصنافی صدق می‌کند که در مناطق قرمز قرار دارند، توضیح داد: انجام این دستور که از ۱۵ مرداد ماه اجرایی شده تا ۲۹ مرداد ماه ادامه دارد و بعد از آن نیز دستورات ابلاغی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان هشدار اصناف کرونا کرونا در ایران کرونا در اصفهان تعطیلی اصناف ۱۵ مرداد ماه استان اصفهان ۲۹ مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال کارکنان بانک‌ها، مراکز نظامی و امنیتی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی یزدان‌پناه در گفت‌وگویی پیرامون تعطیلی مراکز اداری و دولتی در روزهای پنجشنبه اظهار کرد: تمامی کارمندان مراکز خدمات رسان اداری از جمله بانک‌ها، مراکز نظامی، امنیتی و نیروهای مسلح، مراکز مرتبط با حوادث غیرمترقبه با توجه به نوع شغل مربوطه در روزهای پنجشنبه باز هستند و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال آنها نخواهد شد.

وی افزود: اگر بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان نیز در روزهای پنجشنبه تعطیل شوند، این روز را به لحاظ فعالیت جاری کشور از دست خواهیم داد.

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی خاطرنشان کرد: اما تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند؛ در برخی نقاط کشور آغاز مدارس از ۱۰ شهریور می‌شود.

کد خبر 746514

دیگر خبرها

  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • تکلیف تعطیلی پنجشنبه بانک‌ها مشخص شد
  • بانک ها پنج شنبه ها باز هستند
  • بانک‌ها هم مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌شوند؟
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟