Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@20:59:11 GMT

بررسی راه‌های رفع بوی بد اطراف فرودگاه امام

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۴۳۷۶

بررسی راه‌های رفع بوی بد اطراف فرودگاه امام

خبرگزاری تسنیم: در جلسه‌ای که با حضور معاون فنی، امور زیر بنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد؛ مدیران و نمایندگان دستگاه‌های و سازمان‌های مسئول و متولی از جمله سازمان محیط زیست، سازمان جهاد کشاورزی، شهرداری تهران، آب و فاضلاب استان و دیگر نهاد‌های مسئول در این ربطه حضور داشتند.

این نشست که در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران برگزار شد؛ مدیران و دستگاه‌های مربوطه ضمن تشریح اقدامات خود تا به حال در این زمینه و موانع و چالش‌های پیش‌رو میزان اعتبارات لازم را برای اتمام این پروژه و کنترل بوی نامطبوع را از دولت خواستار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا عدل، معاون فنی، امور زیر بنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: رییس‌جمهوری با توجه به نگرانی‌هایی که از بابت تاخیر در انجام پرژه‌ها داشتند به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور دادند تا آن دسته از اقداماتی که تا پایان سال مالی قابل انجام است، تامین اعتبار کنند. این جلسه برگزار شد تا بررسی شود که آیا دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی آماد گی انجام کار را دارند یا نه، چه نوع اقداماتی باید انجام شود و چه میزان باید خودشان آورده داشته باشد و دولت در مقابل چه میزانی باید اعتبار در اختیارشان قرار دهد.

عدل در ادامه افزود: هر بخشی که بتواند تا پایان سال جاری وظیفه محوله به بخش خودش را نهایی کند از لحاظ اعتباری به آن دستگاه کمک می‌شود و با توجه به اهمیت مساله ظرف دو هفته آینده گزارش داده شود. در این جلسه هر نهادی اعلام کرد که تا کنون چه اقداماتی انجام داده و اکنون در چه وضعیتی قرار دارد و تا پایان سال آیا قادر است وظایف محوله را انجام دهد یا نه.

معاون فنی، امور زیر بنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشوربا بیان اینکه اولویت‌ها باید در وهله نخست برای رفع مشکل مشخص شود، تاکید کرد: ما از هیچ دستگاه‌های اجرایی به این راحتی عبور نمی‌کنیم یک تفاهم نامه داریم و متناسب با این تفاهم‌نامه تامین اعتبار کرده و نظارت می‌کنیم این پرژه انجام شود در غیر این صورت گزارش آن به رییس‌جمهوری داده می‌شود تا تصمیمات لازم در رابطه با نهاد‌های مربوطه گرفته شود. تلاش ما بر این است تا پایان سال این پرژه به اتمام برسد و این معضل بوی نامطبوع استان تهران تا حدود زیادی رفع شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه فرودگاه امام بوی بد سازمان برنامه و بودجه تا پایان سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد

ایسنا/یزد معاون آمار و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: اجرای کامل برنامه هفتم توسعه و به ویژه استقرار نظام درآمد-هزینه استانی می‌تواند جهش تولید با مشارکت مردم را تسریع کند.

«جعفر رحمانی» در نشست تبیین مبانی و احکام برنامه هفتم توسعه کشور که با حضور معاون امور برنامه‌های توسعه امور برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه کشور و جمعی از معاونان برنامه و بودجه(طرح و برنامه) دستگاه‌های اجرایی در محل سالن اندیشه سازمان مدیریت یزد برگزار شد، ‌با بیان اینکه تنها فقط ۳۰ درصد برنامه ششم توسعه کشور محقق شده است، افزود: اگر برنامه‌ای را به نحو احسن تدوین اما درست اجرا نکنیم، نتیجه آن کاهش سرمایه‌های اجتماعی و عدم اعتماد مردم نسبت به برنامه‌ریزی میان مدت و بلند مدت در کشور خواهد شد.

رحمانی ناترازی‌های انرژی و مالی در کشور را جدی خواند و گفت: برنامه هفتم توسعه با تغییر نگرش و به صورت مساله محور و با تاکید بر رشد فراگیر تدوین شده  و دو اصل اولویت‌بندی درست و سازوکار انگیزشی کارا و اثربخش در آن دیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه همه مدیران استانی و مقامات کشوری در مقابل نسل آینده کشور مسئولیت دارند تا در پنج سال آینده ایرانی آبادتر بسازند، گفت: برنامه هفتم توسعه کشور متفاوت‌تر از سایر برنامه‌های توسعه‌ای قبلی در کشور است، چرا که ضمن ایجاد انگیزه در افراد می‌تواند تحول در نظام اداری ایجاد کند و به تبع آن بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های مردم در پایان اجرای این برنامه مرتفع خواهد شد.

معاون آمار و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با اشاره به شعار سال و تحقق آن، جهش تولید با مشارکت مردم را تنها از مسیر پایبندی به اصول برنامه هفتم توسعه کشور امکان پذیر دانست و بیان کرد: نیاز داریم برای نقش دادن به مردم در رسیدن به رشد اقتصاد و جهش تولید، بار دیگر اعتماد را به آنان بگردانیم که این امر مستلزم تلاش جدی همگان است و استقرار جدی نظام درآمد- هزینه استانی می‌تواند نقش موثرتری به استان‌ها در ۵ سال آینده بدهد.

رحمانی با بیان اینکه رشد اقتصادی در کشور کیک اقتصاد را بزرگتر کرده و موجب آن می‌شود که مردم بیشتری از آن منفعت ببرند، اظهار کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم در ابتدا با نگاه ویژه به برنامه محوری در صدد اداره کشور به صورت عقلانی است و پیشران‌ها، مسائل بحران‌ساز و بسترها در برنامه هفتم توسعه به درستی دیده شده است.

وی با یادآوری اینکه استان یزد در برنامه محوری در کشور پیشرو بوده و تاکنون برنامه‌های تحولی زیادی همچون یزدِنوین، یزدِ بهره‌ور و یزدِ نوآور را تدوین و به مرحله اجرا گذاشته است، تاکید کرد: راهی جزء اینکه طبق برنامه اصولی و عقلانی در کشور و به تبع آن در استان شروع کنیم و به اصلاح ساختارها و رفع ناترازی‌های موجود بپردازیم وجود ندارد.

«افشین کسالائی» معاون امور برنامه‌های توسعه امور برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه به تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه پرداخت و با بیان اینکه برای تحقق اهداف در استان‌ها باید به سمت برنامه‌محوری حرکت کرد، افزود: برنامه‌های عملیاتی ستون فقرات نظام برنامه‌ریزی است.

به گفته معاون امور برنامه‌های توسعه امور برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه کشور، اجرایی شدن برنامه هفتم توسعه تنها بر منابع عمومی متکی نیست و خلق و تجهیز منابع جدید، باید توسط مدیران در نظر گرفته شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت یزد، کسالائی با اشاره به اینکه برنامه هفتم توسعه علاوه بر ترسیم وضع موجود، آینده اقتصاد و توسعه کشور در سطوح متعدد را مورد توجه قرار داده است، بیان کرد: برنامه هفتم توسعه ناگزیر به برنامه محور بودن است و برای اولین بار این برنامه با پارادایم رشد فراگیر و مبتنی بر سه سطح اصلی‌ترین پیشران‌ها و رد مهمترین بحران‌ها و خلق مهمترین بسترهای پیشرفت کشور ترسیم شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • کشف جسد یک مرد در اطراف فرودگاه بیرجند