Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر خانه‌های خالی، گفت: ایراداتی که بنده مطالعه کردم، اساسی نیست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در گفتگویی در مورد ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر خانه‌های خالی، گفت: ایراداتی که بنده مطالعه کردم، ایرادات اساسی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در واقع شورای نگهبان بیشتر نقاط ابهام را مطرح کرده است.

وی با بیان اینکه در جلسه بعدی کمیسیون اقتصادی این موضوعات را با حضور نماینده شورای نگهبان رفع ابهام خواهیم کرد، افزود: قطعاً تلاش خواهیم کرد تا آنچه که شورای نگهبان مدنظر دارد، تامین شود تا این طرح را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال نکنیم.

نماینده مردم قم در مجلس گفت: ما علاقه‌مند هستیم که این طرح هر چه سریع‌تر به اجرا دربیاید. یکی از ایرادات شورای نگهبان به این طرح این است که تعریفی از خانه‌های خالی نشده است و یا اینکه در مورد قید چهار ماه، مطرح شده است که اگر در طول این مدت خانه‌ها اجاره داده شود، چه اتفاقی می‌افتد؟

انتهای پیام/4151/

منبع: آنا

کلیدواژه: مجلس شورای نگهبان خانه های خالی ایرادات شورای نگهبان خانه های خالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند

ایسنا/اردبیل رئیس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه فصل کاری در استان شروع شده است انتظار می‌رود مدیران مناطق و پیمانکاران نسبت به اجرای و تکمیل پروژه ها اقدام کنند.

ابراهیم صفری ۹ فروردین تصریح کرد: برخی معابر و خیابان های شهر اردبیل و سایر شهرها نیاز به ساماندهی دارند که نیاز است مدیران مناطق در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

وی گفت: مطالبه اساسی مردم، تکمیل پروژه های در دست اجرا و ساماندهی معابر و کوچه ها و خیابان است که باید در این راستا اقدامات عملی انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان با اشاره به نامگذاری امسال به جهش تولید با مشارکت مردم افزود: شورای اسلامی استان و شورای اسلامی شهر اردبیل برای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و از تمام ظرفیت های موجود در این راستا استفاده خواهد کرد.

صفری گفت: شوراها باید با جدیت پیگیر مطالبات مردم و تحقق آنها باشند، چرا که مردم ولی نعمتان جامعه و سرمایه بزرگ اجتماعی هستند و تحقق مطالبات مردم وظیفه اساسی مسئولان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • مالیات افزایش می‌یابد/وزیر اقتصاد: رسما مخالفت خود را با تصمیم مجلس برای افزایش بار مالیاتی اعلام کردیم
  • بررسی فعالیت‌های شورای نگهبان در سال ۱۴۰۲
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند
  • کنایه فلاحت پیشه به شورای نگهبان درباره ردصلاحیت‌ها
  • موسوی لاری: ممکن است دولت و مجلس در مقابل همدیگر قرار گیرند/ تفرقه‌افکنان تغییر مشی دهند تا فضای وحدت ملی فراهم باشد/ شورای نگهبان بپذیرد که یکی از ‎عوامل شکستن وحدت ملی نوع رفتار این شورا است
  • راه حل تازه عضو حزب موتلفه برای رسیدن به جهش تولید/ از دلال‌ها بیشتر مالیات بگیرید
  • شکست پروژه تندروها علیه روحانی در سال ۱۴۰۲ /سالی سخت تر از دوران ریاست جمهوری!
  • نماینده مجلس: کلید جهش تولید عمل به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی است
  • مالیات حقوق بگیران در سال ۱۴۰۳ مشخص شد