Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی رسولیان امروز در نشست کارگروه ستاد تنظیم بازار خراسان رضوی گفت: کارگروه تنظیم بازار پیش از این قیمت نان در این استان را بیشتر از نرخ سایر استان‌ها تصویب کرد، لذا تغییر نرخ از سوی آنان قابل پذیرش نیست و بازرسان موظف هستند با متخلفان برخورد قانونی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: هیچ تغییر نرخی از سوی نانوایان یارانه‌ای یا نیمه یارانه‌ای پذیرفته نیست و سهمیه آرد نانوایانی که نرخ مصوب را رعایت نکنند یا اقدام به فروش آرد سهمیه خود کنند، قطع شده و نانوایی آنان پلمب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص برخی گرانی‌ها در فروش مصالح ساختمانی اظهار کرد: با فروشندگان مصالح ساختمانی که اقدام به افزایش قیمت خارج از عرف کنند، برخورد شدیدی خواهد شد.

رسولیان افزود: برخی مصالح ساختمانی که منشأ آن استانی است ماه قبل ۲۰ درصد و ماه جاری ۴۴.۴ درصد افزایش قیمت داشتند، در حالی که هیچ عاملی هزینه‌های آنان را در این دو ماه افزایش نداده که کار آنان را توجیه کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه افزایش قیمت گوشت قرمز در استان بیشتر مربوط به کاهش قیمت آلایش است، گفت: در نظام یارانه‌ای ناگزیر به نظارت دقیق بر قیمت‌ها هستیم، اگر یارانه از روی محصولاتی مانند آرد یا نهاده دامی برداشته می‌شد، تأمین آن راحت‌تر، کیفیت فرآورده‌ها بیشتر، نظارت بهتر و سو استفاده هم کمتر می‌شد.

رسولیان در خصوص کمبود روغن خام در بازار افزود: با توجه به کمبود روغن خام لازم است درخواستی در این زمینه برای سه ماه تنظیم و با امضای استاندار به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شود.

کد خبر 5000781

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت نان استانداری خراسان رضوي ویروس کرونا روز خبرنگار محرم 99 شیراز بوشهر ماه محرم شیوع کرونا آمار کرونا عید غدیر خم شهرکرد گرگان کرمانشاه قزوین آزادگان جنگ تحمیلی افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید مهدی عمران فر افزود: اخیرا در مواردی مشاهده شده که مجرمان سایبری با طراحی یک متن به شکل خبر و اطلاع‌رسانی، نحوه دریافت کالابرگ و معیشتی را به صورت پیامک برای شهروندان ارسال و کاربران را برای وارد شدن به این لینک برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر هدایت می‌کنند غافل از اینکه لینک مذکور آلوده به بدافزار بوده و برای کاربران مشکلاتی را ایجاد می‌کند. وی افزود: شهروندان پیامک‌های جعلی با عناوین مشابه میزان یارانه معیشتی، ثبت نام و دریافت کالابرگ الکترونیک را نادیده بگیرید و هرگز به لینک‌های آنها کلیک نکنند و در صورت دریافت پیامک حاوی لینک کالابرگ الکترونیکی و یا بسته معیشتی از طرف دوستان و افراد مورد اعتماد شما نشان دهنده هک شدن و آلوده بودن تلفن همراه آنها به بدافزار بوده و دلیلی بر اصالت و تایید پیامک و لینک نمی‌باشد. سرهنگ عمران فر تصریح کرد: اکثر مالباختگان پیامک و لینک جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ الکترونیکی را از دوستان و افراد سرشناسی دریافت کرده اند که مورد اطمینان و دارای اعتبار اجتماعی بالایی بوده اند؛ لذا از باز کردن پیامک‌های دارای لینک و یا وارد کردن اطلاعات بانکی و هویتی در صفحاتی و سایت‌هایی که بر روی تلفن همراه شما باز می‌شود جدا خودداری نمایید. رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش ارتباطات مردمی و از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن شماره ۰۹۶۳۸۰ مطرح کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت جدید خدمات پارکینگ‌های کرمانشاه
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • بازتعریف یارانه بنزین به فرد جهت بهینه کردن مصرف بنزین، کاهش هدررفت و مقابله با قاچاق
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می شود؟
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه