Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عملیات احداث واحدهای مسکونی ویزه مددجویان بهزیستی در شهرها و روستاهای مختلف آذربایجان شرقی، شامل ۱۱ واحد در تبریز  با مشارکت ۷۵ درصدی بهزیستی و ۲۵ درصدی قرارگاه خاتم الانبیای سپاه پاسداران آغاز شد و قرار است در مدت حداکثر یک سال تحویل مددجویان شود.

فرمانده سپاه عاشورا در مراسم کلنگ زنی یکی از این واحدهای مسکونی در روستای سهلان تبریز با تاکید بر اینکه مجموعه سپاه، بسیج سازندگی و قرارگاه خاتم برای خدمات رسانی به آحاد مردم همیشه در صحنه حضور دارد، گفت: شیرینی این خدمات زمانی بیشتر و لذت بخش تر می شود که محرومان و قشر مستضعف جامعه از ان برخوردار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عابدین خرم، شأن و جایگاه واقعی هر مسئول در نظام اسلامی را خدمت گذاری به مردم دانست و افزود: در این راستا خدمت به جامعه معلولان و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و سایر نهادهای حمایتی حزو وظایف و رسالت های اصلی سپاه و بسیج است.

وی سرعت، کیفیت و غیرانتفاعی بودن را از ویژگی های مهم و بارز طرح های در دست اجرای سپاه و بسیج سازندگی برشمرد و اعلام کرد: تمامی ۶۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی آذربایجان شرقی از امروز با قدرت آغاز شده و حداکثر تا مدت  یک سال تحویل جامعه هدف می شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: طبق تفاهم نامه سه جانبه بین این اداره کل، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و قرارگاه خاتم الانبیاء، واحدهای مسکونی فوق برای خانواده های دارای ۲ معلول و نیز زنان سرپرست خانوار ساخته می شود که منابع مالی آن توسط بهزیستی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تامین می شود.

فرگل صحاف افزود: این طرح های مسکون در راستای عمل به قانون اساسی و تامین مسکن محرومان و معلولان اجرایی می شود و بر اساس برنامه ریزی دولت تدبیر و امید فازهای بعدی این طرح نیز به تدریج اجرا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، فاز اول احداث مسکن مددجویان بهزیستی علاوه بر آذربایجان شرقی در استان های آذربایجان غربی، کرمان و فارس به تعداد ۳۰۰ واحد در قالب ۹۰۰ واحد زمین واگذارشده، از امروز شروع شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز مسکن سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز مسکن سازمان بهزیستی کشور آذربایجان شرقی تبریز مسکن سازمان بهزیستی کشور مددجویان بهزیستی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار شهرستان بروجن گفت: نهضت ملی مسکن از خدمات دولت سیزدهم است که هدف آن خانه‌دار کردن اقشار مختلف مردم است.
فتاح کرمی افزود: پس از دریافت درخواست‌های فرهنگیان مبنی بر ساخت طرح‌های در قالب نهضت ملی مسکن برای فرهنگیان بروجن؛ این درخواست در کارگروهی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد فرهنگیانی که در طرح‌های دیگر نهضت ملی مسکن، ثبت نام کرده‌اند، در صورت تمایل از واحد‌های طرح‌های فرهنگیان بروجن به ایشان تحویل شود.
سرپرست اداره راه و شهرسازی بروجن هم گفت: طرح مسکن فرهنگیان بروجن در زمینی به مساحت ۵هزار و ۸۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد.
افراسیاب علایی افزود: بر اساس نقشه‌های موجود این پروژه ۱۷هزار و ۳۰۰ مترمربع زیر بنا دارد که در ۵ بلوک ساخته خواهد شد.
وی گفت: بلوک‌های این مجتمع مسکونی در ۷طبقه، ۵ طبقه مسکونی و ۲طبقه (همکف و ۱-) برای ساخت پارکینگ و انباری در نظر گرفته شده است.
علایی متراژ واحد‌های این طرح مسکونی را بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ مترمربع عنوان و ابراز امیدواری کرد: واحد‌های این طرح در کمترین زمان ممکن ساخته و تحویل فرهنگیان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن