Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر ابطحی مدیرعامل صندوق طی دیداری با فریدون حیدری شهردار منطقه 5 تهران درباره ارزش مقام والای پیشکسوتان و برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان این منطقه از پایتخت بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، در این دیدار که در دفتر شهردار انجام شد، دکتر ابطحی گفت: ایجاد تحول، اثربخشی و رسیدن به تکامل سه محور اصلی برنامه های صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در توضیح هر یک از این محورها گفت: تحول یعنی بازنگری در ماموریت های صندوق داشته باشیم، چالش های درونی را به حداقل برسانیم و با ایجاد خرد فردی و سیستمی، کارآمدسازی را عملیاتی کنیم.

ابطحی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که همواره در کنار قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی باشیم و برای رضای خداوند سبحان تلاش کنیم.

️فریدون حیدری نیز در ادامه اظهار کرد: یک لحظه را برای خدمت گذاری به پیشکسوتان و قهرمانان از دست نمی دهیم. به زودی اتفاقات خوبی در منطقه رقم خواهد خورد و منطقه 5 قطب احترام و قدردانی به پیشکسوتان خواهد شد.

️شهردار منطقه 5 تهران خاطرنشان کرد: طبیعتاً تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی که سالها عمر و زندگی خود را در راه ورزش گذاشتند تا افتخارات ملی برای ایران کسب کنند، می تواند تبعات مثبت فراوانی داشته باشد. این اقدام نه تنها باعث دلگرمی و شادابی پیشکسوتان می شود بلکه باعث خواهد شد جوانانی که تازه وارد ورزش قهرمانی شده اند با روحیه و انگیزه مضاعفی به تمرین و تلاش بپردازند.

او تصریح کرد: هرچه پیشکسوتان ورزش ما مورد حمایت و توجه قرار گیرند، جوانان بیشتری هم برای ادامه راه قهرمانی این بزرگان ترغیب می شوند. اگر این نسل قدیمی از قهرمانان به فراموشی سپرده شوند، جوانان هم رغبتی برای حضور مداوم و مستمر در ورزش نخواهند داشت.

در این دیدار، مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، دلبری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه و موسوی رئیس اداره ورزش منطقه حضور داشتند و درباره برگزاری مراسم تقدیر و تجلیل از قهرمان و پیشکسوتان ورزشی ساکن در منطقه 5، بحث و تبادل نظر شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صندوق پیشکسوتان حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان قهرمانان و پیشکسوتان ورزش منطقه 5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی روز یکشنبه در نشست کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: این حمایت‌ها شامل بازدیدهای مسوولان، تبلیغات رسانه‌ای و برخورداری از مزایای تبصره ۱۸ قانون بودجه است.   امیررضا رجبی افزود:در دولت سیزدهم سهم مالیات تولیدکننده کاهش یافته است؛ به طوریکه در حال حاضر سهم تولیدکنندگان در حوزه مالیات ۱۸ درصد است؛ اما در گذشته این رقم ۲۵ تا ۳۰ درصد بود، اداره کل امور مالیاتی خراسان رضوی نیز اعلام کرده که شناسایی مودیان مالیاتی در استان رشد خوبی داشته است.   مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت:در خصوص جرایم واحدهای صنعتی نیز بدون بررسی و کارشناسی‌های لازم، اعمال جرایم امکان‌پذیر نیست و این اداره کل از تولیدکنندگان در این زمینه حمایت می‌کند.   رجبی افزود: بسیاری از دستگاه‌های دولتی و نهادها نمی‌توانند هر ثبت سفارشی را برای واردات انجام دهند؛ به طور مثال، در صورت وجود کالای تولید داخل مشابه، امکان واردات وجود ندارد مگر در موارد خاص که بررسی فنی انجام گیرد.   مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: اگر واحد تولیدی افزایش تولید بیش از ۲۰ درصد داشته باشد، می‌تواند درخواست خود مبنی بر افزایش سهمیه تخصیص ارز را به اداره کل صنعت استان منعکس کند تا پیگیری لازم انجام شود، در این زمینه ابتدا باید میزان تولید قبلی واحد صنعتی در سامانه‌ها ثبت شود تا تقاضا برای تخصیص ارز اضافه انجام ‌گیرد.      

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • وعده صادق تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد
  • بادامچیان: در انتخاب رئیس مجلس دوازدهم دخالتی نمی‌کنیم/فراکسیون موتلفه در مجلس تشکیل می‌شود
  • بادامچیان: نمایندگان هفتم خرداد مشخص می‌کنند که رئیس مجلس کیست
  • «وعده صادق» تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال