Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  شهرام ملکی ظهر روز دوشنبه در جلسه تعیین تکلیف و ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم شهری کردستان اظهار داشت: ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم شهری با هدف حفظ امنیت و آرامش محیط زندگی شهروندان و زیبا سازی فضای شهری باید در اولویت دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

وی افزود: در این رابطه کارگروه ساماندهی صنوف مزاحم در مناطق شهری استان تشکیل و اقدامات مورد نیاز جهت تسهیل در ساماندهی این اصناف عملیاتی شده و بطور مرتب این موضوع پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان تاکید کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی برای ساماندهی این صنوف،  شهرداری‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره صنعت، معدن و تجارت استان‌ها موظف به ساماندهی و صدور مجوز برای فعالین این بخش در قالب مجتمع ها هستند.

ملکی یادآور شد: در این رابطه می بایست دستگاه‌های متولی نسبت به تامین زمین و انجام مقدمات جابجایی این اصناف و ساماندهی آنها در قالب مجتمع در حریم شهری اقدام کنند.

وی اضافه کرد: مجتمع های ذکر شده بایستی و به حریم شهری منتقل و پیش بینی لازم جهت توسعه و همچنین ساماندهی و پذیرش متقاضیان جدید در این محل‌ها لحاظ شود.

برچسب‌ها کردستان حقوق شهروندی سنندج اصناف استانداری کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان حقوق شهروندی سنندج اصناف استانداری کردستان کردستان حقوق شهروندی سنندج اصناف استانداری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در آخرین روز از فروردین ماه قابل قبول است

آفتاب‌‌نیوز :

 براساس اعلام شرکت کنترل هوای تهران آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۴ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۲ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

گفتنی است که شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول (سالم) یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز ۲ بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت
  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز دوم بازار پرندگان خلیج فار‌س
  • کیفیت هوای پایتخت در آخرین روز از فروردین ماه قابل قبول است
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور
  • خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • مریوان در هزارتوی مشکلات شهری
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • یک گام به نفع حقوق شهروندی