Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل استاندارد استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی ۴۸ آزمایشگاه استاندارد تعیین سلامت محصولات در استان گفت: در اجرای این طرح‌های آزمایشگاهی که برخی از آنها در کشور مرجع است ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، محمد رحیم بهره‌مند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه "استاندارد در همه ابعاد زندگی به عنوان مبنا مورد توجه قرار دارد" اظهار داشت: استاندارد در تمام شئونات زندگی انسان‌‌ها نقش تاثیرگذاری دارد و باید انسان‌ها خودشان را با استانداردها تنظیم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، استاندارد را سرلوحه جهش تولید دانست و تصریح کرد:تولید محصولات در راستای جهش تولید باید با  تولید محصولات بر اساس استانداردهای تدوین شده مورد توجه باشد که کارشناسان و بازرسان این مهم را در بررسی این کالاها مورد توجه قرار می‌دهند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر خدمات الکترونیکی را در تسریع اجراء طرح‌ها و صدور مجوزها را در اولویت دانست و تصریح کرد: برای نظارت بر تولید محصولات و واحدهای خدماتی سامانه سینا راه‌اندازی کرده است.

بهره‌مند با اشاره به اجرای طرح جامع هماهنگ استاندارد موسوم به "طاها" گفت: در این طرح علاوه بر کنترل کالاها در محل تولید، کالاها و فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری در محل عرضه، توزیع و تمرکز مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

وی، با بیان اینکه 2700 قلم کالا در کشور مشمول استاندارد اجباری هستند خاطر نشان کرد: در این راستا آزمون و نمونه‌برداری از کالاهای تولیدی، صادرات و واردات محصولات، بررسی تجهیزات شهرک‌های بازی، توزیع فراورده‌های مواد سوختی و تجهیزات آنها، فلزات گران‌بها و دیگر فعالیت‌‌ها، امکانات و تجهیزات مورد بررسی بر مبنای استاندارد تعیین شده قرار می‌گیرند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر از بررسی کالاهای وارداتی به ظرفیت 97 هزار تن  در گمرکات استان بوشهر در 7 سال گذشته خبر داد و بیان کرد: در این مدت 9 هزار مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و 2 هزار و 850 مورد از جایگاه‌های عرضه سوخت در استان بوشهر شده است.

بهره‌مند بازرسی از تجهیزات پارک‌های بازی شهرداری‌ها را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: قریب 10 هزار بازرسی از تجهیزات بازی در پارک‌ها انجام شده و هشدارهای لازم برای جمع آوری امکانات غیر استاندارد ارائه که در این زمینه تاب‌های غیراستاندارد در پارک‌های شهرداری‌ها جمع آوری شده است.

وی، با اشاره به تدوین استاندارد توسط کارشناسان و متخصصان این اداره کل بیان کرد:در 7 سال گذشته یک هزار و57 استاندارد ملی در استان بوشهر تدوین که 104 تدوین آن در سال گذشته محقق شده است.

700 استاندارد ملی در بوشهر تدوین شد استانداردهای ملی در استان بوشهر با رویکرد اقتصاد مقاومتی تدوین می‌شود 4 آزمایشگاه استاندارد در استان بوشهر افتتاح شد

مدیرکل استاندارد استان بوشهر، آموزش 247 هزار نفر ساعت را از دیگر برنامه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: توانمندی اداره کل استاندارد استان بوشهر افزایش یافته به‌گونه‌ای که شرکت‌های بازرسی بین‌المللی و ملی در  استان بوشهر فعال شده است.

بهره‌مند با بیان اینکه 48 آزمایشگاه همکار استاندارد در استان بوشهر با همکاری بخش خصوصی راه‌اندازی شده است تصریح کرد: نظارت بر کیفیت کالاهای وارداتی ،محصولات صادراتی، تدوین استانداردها از جمله وظایف این آزمایشگاه‌های همکار است.

وی افزود: در اجرای طرح‌های آزمایشگاهی همکار استاندارد استان بوشهر که برخی از آنها در کشور مرجع است 300 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر، این استان را قطب آزمایشگاه استاندارد دانست و خاطر نشان کرد: برخی از آزمایشگاه‌های استان بوشهر از جمله کلاه ایمنی، کولرگازی، شمع خودرو، کمپرسور، کمک فنر و رادیاتور خودرو جایگاه ملی دارند.

بهره‌مند، تولید محصولات ساختمان سازی  از جمله تیرچه و بلوک را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: تولید تیرچه و بلوک و برخی مصالح ساختمانی غیر صنعتی که به صورت سنتی تولید می‌شود پاشنه آشیل استاندارد استان است.

وی، با اشاره به تولید انواع محصولات در صنایع استان بوشهر تصریح کرد: تمام محصولات تولیدی دائمی و صنعتی استان بوشهر از استاندارد لازم برخوردار هستند و مجوزهای لازم برای آنها صادر شده است.

انتهای پیام/190/س

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... استانداردسازی تجهیزات گرمایشی مدارس وارد فاز جدید شده است آلودگی صوتی برخی مناطق مشهد بالاتر از استاندارد تعریف‌شده است افزایش نظارت استاندارد در ایام شیوع ویروس کرونا در استان کرمان؛ ۱۱ خط تولید استان کرمان پلمب شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استانداردسازی تجهیزات گرمایشی مدارس وارد فاز جدید شده است آلودگی صوتی برخی مناطق مشهد بالاتر از استاندارد تعریف‌شده است افزایش نظارت استاندارد در ایام شیوع ویروس کرونا در استان کرمان؛ ۱۱ خط تولید استان کرمان پلمب شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۲ بازداشت ۲۳ اخلالگر ارز در شیراز / متهمان گردش مالی ۳ هزار میلیارد تومانی داشتند ۳ دستگیری لیدر آشوبگران در همدان / متهم اراذل و اوباش را ‌برای ایجاد ناامنی سازماندهی می‌کرد ۴ توسعه مهندسی در بهشت گمشده ایران/ ایجاد ‌‌یک بندر بزرگ اقیانوسی جدید در سواحل مکران‌ ۵ مالکیت ۷ درصد سهام عدالت کشور در دستان مردم فارس/ ۶۰ درصد سهامداران مدیریت غیرمستقیم را برگزیدند ۶ ارادت بی‌پایان «اهل تسنن» ‌به سالار شهیدان /‌ روایت‌‌ علمای اهل تسنن ‌از ‌اشک بر مصایب امام حسین(ع) و ‌برپایی مراسم روضه ‌+ فیلم ۷ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۸ ارتفاعات «افزر» قیروکارزین در آتش می‌سوزد / درخواست بالگرد از پایگاه هوایی شهید دوران شیراز مهمترین اخبار استانها سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است / در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ گزارش| چرا پایگاه سوم شکاری به نام «شهید نوژه» نام‌گذاری شد؟ / ناگفته‌هایی از «کودتای نقاب» ‌ اعزام یک فروند بالگرد هلال احمر به ارتفاعات افزر؛ آتش همچنان زبانه می‌کشد ‌ ارادت بی‌پایان «اهل تسنن» ‌به سالار شهیدان /‌ روایت‌‌ علمای اهل تسنن ‌از ‌اشک بر مصایب امام حسین(ع) و ‌برپایی مراسم روضه ‌+ فیلم مهمترین اخبار تسنیم سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است / در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ سناتور روس: آمریکا دوباره خود را در شورای امنیت در انزوای تحقیرآمیز یافت سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ سفیر فلسطین در عراق: امارات خیانت کرد/ آمریکا می‌خواهد منطقه را به اسرائیل تحویل دهد جنگ خاموش ــ ۲۱| جای خالی "صادرات گاز" در مطالبه‌گری مجلس/ آیا نمایندگان هم متوجه "جنگ خاموش" نیستند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل استاندارد استان بوشهر استان بوشهر تولید محصولات سرمایه گذاری استان کرمان راه اندازی بهره مند اهل تسنن گذاری شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح الگوی کشت در استان بوشهر ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح یکشنبه در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اظهار کرد: اصلاح الگوی کشت و جایگزین کردن محصولات کم آب بر یک امر بسیار مهم و ضروری است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در ادامه بر لزوم ایجاد تنوع در کشت محصولات کشاورزی استان تاکید کرد.

نوذر منفرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در بخش کشاورزی استان را ارائه کرد.

کد خبر 6077350

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی در اردبیل
  • گروه های ذینفع از سنگ اندازی برای مصوب نشدن لایحه اصلاح «قانون مالیات های مستقیم» دست بر نخواهند داشت
  • گروه های ذینفع از سنگ اندازی برای مصوب نشدن «لایحه اصلاح مالیات های مستقیم» دست بر نخواهند داشت
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • راه‌اندازی نسل جدید اینترنت 5G در چین
  • نسل جدید اینترنت ۵G در چین راه اندازی می شود
  • صدور ۱۲۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد در خراسان جنوبی
  • راه اندازی خط تولید تیرچه صنعتی تمام اتوماتیک در سلماس
  • صدور و تمدید 120 پروانه کاربرد علامت استاندارد در خراسان جنوبی
  • اصلاح الگوی کشت در استان بوشهر ضروری است