Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز فاطمه حیدری :

گیلان| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بر ضرورت رعایت جدی تمامی پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم ویژه ماه محرم تاکید کرد

 به گزارش خبرنگار  تین نیوز، محمود قاسم نژاد  در جلسه ستاد مقابله با کرونا در استانداری گیلان افزود: این امکان برای همه ما فراهم است که در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) شرکت کنیم اما اگر در رعایت دستورالعمل های بهداشتی غفلت شود تبعات غیر قابل جبرانی برای جامعه در بر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که سلامت مردم اولویت است، اظهار داشت: گفتمان همه ما در برگزاری مراسم ماه محرم باید یکی و این باد که همه باید در برگزاری این مراسم پروتکل ها و دستورالعملهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را به دقت رعایت کنند .

قاسم نژاد با اشاره به اقدام بسیاری از مردم مناطق مختلف استان از جمله در ضیابر، پاشاکی و غیره برای اطعام و احسان در این ایام خاطر نشان کرد: دستورالعمل های بهداشتی در طبخ و توزیع غذا باید رعایت شود و غذای تهیه شده نیز فقط در ظروف یکبار مصرف و بسته بندی در بین مردم توزیع شود ضمن اینکه باید مراقبت شود تجمعی شکل نگیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان اظهار داشت: فرمانداران ضمن توجه به این مهم باید دستورالعمل های لازم درباره اطعام و احسان در مناطق مختلف را به بخشداران ارایه داده و بر ضرورت رعایت دستورالعمل ها تاکید شود.

وی با اشاره به ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورا و ضرورت رعایت توصیه ها و هشدارها اضافه کرد: اگر ما در اجرای برنامه های شخصی، دینی و مذهبی در رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مصصم نباشیم در مهرماه امسال مانند اسفندماه سال گذشته شاهد وقوع فاجعه ای در بحث شیوع کرونا خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برای شهرهای قرمز، زرد و سفید پروتکل تعریف شده و همه باید این پروتکل ها را رعایت کنند، اضافه کرد: چرا در مواردی این دستورالعمل ها رعایت نمی شود و شاهد شکل گیری تجمعات در شهرهای قرمز هستیم جال آنکه رهبر معظم انقلاب هم تاکید کردند که  هر آنچه که وزارت بهداشت در موضوع مقابله با کرونا اعلام می کند،  تابع آن هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان بیان داشت: پرستاران و کادر درمانی ما خسته اند همه باید با رعایت پروتکل های بهداشتی به آنان و حفظ سلامت خود کمک کنیم

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تعطیلات رهبر معظم انقلاب محرم معاون سیاسی امنیتی استاندار تین دستورالعمل ها پروتکل ها حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم

مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با سراسر کشور امروز چهارشنبه در همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مراسم رژه نیروهای مسلح استان همدان امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در محل آرامگاه باباطاهر برگزار شد.

یگان‌های نمونه ارتش استان در این مراسم، آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند و تجهیزات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی موتوری و زرهی به نمایش درآمد.

کد خبر 745392

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: فولاد ۰-۰ مس رفسنجان
  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • جشن آب یا سال نو تایلندی / ببینید فقط از یک مراسم آب پاشی، تایلند چقدر درآمد داشته‌است (فیلم)
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • جشن احیای واحدهای راکد استان سمنان برگزار شد
  • فردا بازدید از تمامی اماکن تاریخی استان فارس رایگان است
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم
  • رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم