Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:53:02 GMT

کشف ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۶۳۱۸

کشف ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف ۳ کیلو و ۵۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و دستگیری ۴ نفر در قزوین خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ "بیژن خدایی" روز دوشنبه با اعلام این مطلب ، افزود: مأموران کلانتری ۱۳در راستای برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود در یکی از محلات شهر قزوین مبادرت به توزیع عمده مواد مخدر میکند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خدایی تصریح کرد : ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از منزل وی مقدار ۹۸۵  گرم شیشه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، از کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در عملیات دیگر ماموران یگان امداد خبر داد.

وی گفت :در این عمیات ماموران حین بازرسی وکنترل خودروهای عبوری در محور قزوین - زنجان از دو تن از مسافران یک اتوبوس مقدار ۲ کیلو و۶۰ گرم شیشه کشف کردند.

سرهنگ خدایی درپایان با اشاره به این که مصرف و خرید و فروش مواد مخدر بنیان خانواده را متلاشی میکند ،از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف نزدیک به ۹ کیلوگرم مواد مخدردرقزوین 

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف۸ کیلو و ۷۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در قزوین خبر داد.

سرهنگ " فرهاد علی بیگی "در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار رسیده مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی موادمخدر توسط یکی از سوداگران مرگ از استان "تهران" به مقصد "قزوین" با یک دستگاه خودرو پژو پارس بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: مأموران با توجه به حساسیت موضوع، محورهای مواصلاتی را به صورت غیر محسوس تحت کنترل و مراقبت قرار داده و با استفاده از شگرد های فنی و پلیسی خودروی مذکور را در ورودی شهر قزوین متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۸ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهتگ علی بیگی افزود:در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان، خاطر نشان کرد : مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است.

برچسب‌ها مواد مخدر استان قزوین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر استان قزوین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مواد مخدر استان قزوین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گرم مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آرامش در نیشابور اجرا شد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: طرح بزرگ و ضربتی «آرامش» با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان به اجرا درآمد.


سرهنگ حسین احمدی افزود: در این طرح یک روزه که با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری پلیس پیشگیری در نقاط مختلف سطح شهر انجام شد، تعداد ۱۱ خرده فروش مواد مخدر و ۵۶ معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این طرح مقادیری انواع مواد مخدر به همراه ۵ هزار و ۸۷۱ عدد انواع قرص ها و ۶ هزار و ۸۸۰ سی سی شربت غیرمجاز متادون کشف و ضبط و ۲ دستگاه خودرو به همراه یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

وی ادامه داد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی و معتادان متجاهر نیز با هدف اصلاح و برگشت به جامعه به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تاکید کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح ها، افزایش احساس امنیت در جامعه و کسب رضایتمندی مردم عزیز است و این طرح ها همچنان ادامه خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی