Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبانی که مایل به شرکت در آزمون عملی رشته های هنر و علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی (آزمون سراسری ۱۳۹۹) هستند باید از امروز ۲۷ مرداد به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با شماره داوطلبان گزینه اعلام علاقمندی را تکمیل کنند.

داوطلبان می توانند با استفاده از روش های «شماره پرونده و رسید انتخاب رشته علاقمندی رشته های خاص»، «شماره پرونده و رسید ثبت نام» و «شماره پرونده، شماره داوطلبی و شماره شناسنامه» نسبت به پرینت اعلام علاقمندی به شرکت در آزمون عملی رشته های هنر و علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی (آزمون سراسری ۱۳۹۹) اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان هریک از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی در صورت علاقه مندی به رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی (مورد ۱ جدول ذیل) باید نسبت به انتخاب مورد مربوط منحصراً به صورت اینترنتی همزمان با پرینت کارت از تاریخ ۲۸ مرداد تا ۳ شهریور از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در این رشته در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به صورت متمرکز با شرایط خاص صورت می‌پذیرد، داوطلبانی که نسبت به انتخاب مورد مربوط اقدام کرده اند باید نسبت به پرداخت مبلغ ۴۲۰ هزار ریال (۴۲ هزار تومان) به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شتاب اقدام کنند.

داوطلبان برای اطلاع از روزهای برگزاری آزمون عملی رشته مذکور به اطلاعیه‌ای که در روز یکشنبه ۱۶ شهریور ۹۹ در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود مراجعه کنند.

داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که اولاً نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازه زمانی اعلام شده اقدام کرده و ثانیاً در جلسه آزمون یکی از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی که در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ مرداد ۹۹ برگزار می‌شود، حاضر باشند.

رشته های دارای آزمون عملی کنکور سراسری سال ۱۳۹۹

ردیف عنوان رشته‌ها ۱ علوم ورزشی - آموزش تربیت بدنی ۲ نقاشی (ارتباط تصویری)، آموزش ارتباط تصویری هنرهای تجسمی طراحی پارچه و لباس ۳ طراحی صنعتی ۴ ادبیات نمایشی ۵ مجسمه‌سازی ۶ موسیقی ایرانی ۷ موسیقی جهانی ۸ موسیقی نظامی ۹ کتابت و نگارگری ۱۰ آهنگسازی ۱۱ بازیگری ۱۲ طراحی صحنه ۱۳ نمایش عروسکی ۱۴ عکاسی

کد خبر 5001064

منبع: مهر

کلیدواژه: دروس عملی و کارگاهی دانشگاه هنر تربیت بدنی کنکور 99 سازمان سنجش ویروس کرونا سازمان سنجش کنکور 99 آزمون کارشناسی ارشد مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی پروتکل های بهداشتی تعویق کنکور آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی دانشجویان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی منصور غلامی آموزش تربیت بدنی آزمون عملی رشته علوم ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفترچه سؤالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد

آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حال برگزاری است.

در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند. تعداد ثبت نام کنندگان عادی ۴۹۲ هزار و ۱۲۵ نفر و تعداد ثبت نام کنندگان فرهنگیان ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر است.

آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی با ۱۲۸ هزار و ۳۶۲ داوطلب و آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی با ۳۸۴ هزار و ۹۶۰ داوطلب امروز صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت در سراسر کشور برگزار شد.

بر اساس تغییرات آزمون سراسری از سال گذشته، دروس عمومی از آزمون حذف شده اند و به این ترتیب داوطلبان باید به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند.

دفترچه سوالات اختصاصی آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی هم اکنون در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. دفترچه شماره ۱ شامل درس ریاضی و دفترچه شماره ۲ شامل دروس فیزیک و شیمی قابل دریافت است.

همچنین دفترچه اختصاصی فرهنگیان در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

دفترچه سوالات اختصاصی آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی نیز هم اکنون در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. دفترچه شماره ۱ شامل دروس ریاضی، زبان و ادبیات فارسی، علوم اجتماعی و روانشناسی و دفترچه شماره ۲ شامل دروس زبان عربی، تاریخ، جغرافیا، فلسفه منطق و اقتصاد و دفترچه شماره ۲ شامل دروس زبان عربی، تاریخ، جغرافیا، فلسفه منطق و اقتصاد ویژه دیپلمه های علوم و معارف اسلامی منتشر شده است.

همچنین دفترچه اختصاصی فرهنگیان در آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی در سایت سازمان سنجش قابل دسترس است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دفترچه سؤالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز رقابت بیش از ۱۵ هزار داوطلب کنکور درخراسان‌شمالی
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد