Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع راست تیم ملی انگلیس به دلیل مصدومیتی جزئی، باید برای مدتی به صورت انفرادی تمرین کند.

ترنت الکساندر آرنولد به دلیل مصدومیت، اردوی پیش فصل لیورپول در اتریش را از دست داده است ولی مصدومیت این بازیکن به حدی نیست که او را از دیدار سوپر جام انگلیس برابر آرسنال دور نگه دارد.

وضعیت مصدومان لیورپول

به گزارش طرفداری و به نقل از لیورپول اکو، یورگن کلوپ و شاگردانش روز شنبه برای آماده سازی جهت حضوری قدرتمندانه در فصل آینده راهی اتریش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا قرار بود این اردو در فرانسه بر گزار شود ولی به دلیل مقررات مرتبط با کرونا، قرمزها ترجیح دادند راهی اتریش شوند. بهترین بازیکن جوان فصل 20-2019 لیگ برتر در این سفر هم تیمی هایش را همراهی نمی کند و برای ریکاوری در مرسی ساید می ماند.

همچون الکساندر آرنولد، هری ویلسون هم فعلا نمی تواند به تمرینات گروهی بپردازد. ویلسون که فصل گذشته را به صورت قرضی در بورنموث سپری کرد، به احتمال زیاد برای بازی با آرسنال که 12 روز دیگر برگزار خواهد شد مشکلی نخواهد داشت. از سوی دیگر جوردن هندرسون با غلبه بر مصدومیت زانوی خود، توانسته است تمرینات را از سر بگیرد. کاپیتان لیورپول چهار بازی پایانی فصل را به دلیل این مصدومیت از دست داده بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی

پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر انگلیس از نگاه مایکل اوون.

طرفداری | مهاجم سابق باشگاه لیورپول و تیم ملی فوتبال انگلستان در مورد قهرمان این فصل مسابقات لیگ برتر انگلیس صحبت کرده است.

به گزارش سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، مایکل اوون در مصاحبه‌ای پیش‌بینی خودش را از قهرمان لیگ برتر انگلستان در فصل جاری ارائه کرده است. او در این مصاحبه گفت:

قلب من می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی؛ فکر می‌کنم منچسترسیتی قهرمان لیگ خواهد شد. هر دو تیم چیزهای زیادی برای گفتن در زمین بازی دارند و البته آرسنال هم در این رقابت حضور دارد، اما فکر می‌کنم منچسترسیتی، فقط با کمی اختلاف، قهرمان خواهد شد.

گفتنی است منچسترسیتی در حال حاضر با 63 امتیاز از 28 بازی در جایگاه سوم مسابقات لیگ برتر انگلیس پس از آرسنال و لیورپول 64 امتیازی قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد
  • دکلان رایس: رودری بهترین شماره 6 جهان است؛ استونز نمی‌دانست که قرار است مقابل آرسنال بازی کند