Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهردار مشهد با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۵۳ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شده است، گفت: بیش از ۴۷ درصد تماس‌ها با آتش نشانی مزاحمت‌های تلفنی بوده است.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای سال به طور میانگین روزانه دو هزار و ۴۴ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شده که به طور میانگین ۶۲ مورد از این تماس‌ها منجر به عملیات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مجموع بیش از ۲۵۳ هزار تماس در چهار ماهه ابتدای سال‌جاری هفت هزار و ۶۴۱ مورد منجر به عملیات شده و ۱۲۰ هزار و ۴۶۹ مورد از تماس‌ها مزاحمت بوده است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد با اشاره به نحوه برخورد با مزاحمان تلفنی آتش نشانی، گفت: با استفاده از سیستم‌های کنترلی، چنانچه شخصی در ماه بیش از ۱۰ بار با این سامانه تماس گرفته باشد شماره وی شناسایی و پیامک اخطار ارسال می‌شود، در صورت تکرار مجدد با هماهنگی صورت گرفته با شرکت مخابرات تلفن وی به مدت یک ماه قطع و در صورت تکرار مجدد تلفن وی به مدت سه ماه قطع می‌شود، اما در نهایت در صورتی که با اعمال این موارد باز هم شاهد مزاحمت تلفنی از سوی این افراد باشیم برخورد قضائی از طریق مراجع قضائی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: پرتکرارترین عملیات‌ها در این مدت مربوط به گیاهان و درختان، آسانسور و حریق ساختمان به ثبت رسیده است که این عملیات‌ها در فصول مختلف متفاوت است.

یعقوبی در خصوص نیاز برخی از محدوده‌های خارج از شهر به انجام عملیات توسط سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد، خاطرنشان کرد: از ۷۶۴۱ مورد عملیات انجام شده در این مدت ۹۷۹ مورد عملیات خارج از محدوده شهری به ثبت رسیده است.

کد خبر 439403

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد شهرداری مشهد آتش نشاني کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی تماس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 

به گزارش قدس خراسان، روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد توصیه‌های ایمنی را اعلام کرد.

حتی‌المقدور در خانه بمانید و از تردد غیرضروری پرهیز کنید.

اجسام معلق مانند گلدان و اشیاء رهاشده در محوطه تراس و پشت بام را تثبیت یا جمع‌آوری کنید.

تا می‌توانید از موتورسیکلت و دوچرخه استفاده نکنید، از مجاور ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی عبور نکنید و از آسانسور استفاده ننمایید.

همچنین تمامی درها، دریچه‌ها و پنجره‌ها را بسته نگه دارید.

مالکان اجرای طرح‌های ساختمانی می بایست پیشتر با توجه به هشدارهای هواشناسی نسبت به ایمن‌ و پایدارسازی سازه‌های نیمه تمام خود اقدام کنند.

از پارک خودرو در زیر درختان و اماکن خطر آفرین پرهیز کنید.

در صورت بروز حادثه با حفظ خونسردی تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد را شمارگیری کنید.

?سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در فضای مجازی

?لینک گپ?

? https://gap.im/Mashhad125

?لینک ایتا?

? https://eitaa.com/ravabet_125/214

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز