Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزینه اعلام علاقمندی به شرکت در آزمون عملی رشته‌های هنر و علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی (آزمون سراسری ۱۳۹۹) در سایت سازمان سنجش آموزش کشور فعال شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رشته‌هایی مانند عکاسی، طراحی، سینما، کارگردانی و … از طرفداران بسیاری برخوردار هستند، به طوری که هرساله شاهد ثبت‌نام تعداد زیادی از فارغ التحصیلان رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی در کنکور هنر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
برخلاف تصور بسیاری از داوطلبان، قبولی در رشته‌های هنری چندان کار آسانی نیست و از طرفی پذیرش در بسیاری از آن‌ها نیازمند به کسب نمره لازم در آزمون عملی هنر است. در واقع برای قبولی در برخی از رشته‌های این گروه آزمایشی باید علاوه برکسب نمره حدنصاب لازم در کنکور سراسری هنر، در مرحله مصاحبه یا آزمون عملی نیز نمره قابل قبول را کسب کرد. زمان و نحوه ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر ۹۹ علاقمندان به شرکت در آزمون عملی رشته‌های هنر آزمون سراسری ۱۳۹۹می‌توانند با  سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و کارت اعتباری ثبت نام را خریداری کنند.

متقاضیان ثبت نام آزمون عملی دو گروه آزمایشی، باید با پرداخت مجدد هزینه، کارت اعتباری جداگانه خریداری نمایند. از آن جایی که خرید کارت اعتباری به صورت اینترنتی است، تمامی داوطلبان باید هزینه مذکور را به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. بدیهی است عدم پرداخت هزینه و اعلام علاقه مندی نسبت به شرکت در آزمون عملی طی مهلت مقرر، به منزله ثبت نشدن اطلاعات شما و انصراف از آزمون عملی رشته مورد نظر تلقی می‌شود. شرایط ثبت نام آزمون عملی هنر ۹۹ عدم حضور در آزمون عملی کنکور هنر به منزله انصراف از تحصیل آن رشته است. آزمون عملی هیچ یک از رشته‌ها قابل تمدید یا تکرار نبوده و برگزاری آن به صورت انفرادی نیز امکان پذیر نیست.

معمولا داوطلبان مجاز هستند که ۱۵۰ کد رشته را از رشته‌های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری انتخاب کنند. هم چنین فقط داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی کنکور هنر هستند که کد رشته‌های مربوط به آن را در فرم انتخاب رشته خود قرار دهند.

پذیرش در ۱۸ رشته از گروه هنر و علوم ورزشی مشروط بر این است که در آزمون علمی آن نیز نمره حدنصاب لازم را کسب کند. داوطلبانی که شرایط ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر را دارند، می‌توانند در موعد مقرر نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند. شرایط ثبت‌‎نام آزمون علوم ورزشی و تربیت بدنی یکی از رشته‌های پر متقاضی در بین داوطلبان سه گروه آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، رشته علوم ورزشی - آموزش تربیت بدنی است. 
انتخاب این رشته نیازمند یک سری شرایط و ضوابط است و متقاضیان لازم است در بازه زمانی معلوم نسبت به پرداخت هزینه آزمون عملی این رشته اقدام کرده و مطابق اطلاعیه‌های سازمان سنجش در آزمون عملی شرکت کنند. زمان و نحوه پرداخت هزینه کارت آزمون عملی تربیت بدنی کنکور ۹۹ کلیه داوطلبانی که متقاضی رشته آموزش تربیت بدنی و علوم ورزشی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی هستند باید نسبت به اعلام علاقمندی این رشته با پرداخت هزینه مربوطه اقدام کنند. لینک خرید سریال اعلام علاقمندی به شرکت در آزمون عملی تربیت بر روی سایت سازمان سنجش فعال شده است و داوطلبان می‌توانند با داشتن کارت بانکی عضو شتاب نسبت به پرداخت هزینه این آزمون اقدام کنند. زمان برگزاری آزمون عملی تربیت بدنی کنکور ۹۹ رشته تربیت بدنی دارای دو آزمون عملی است به طوریکه آزمون اول را مقدماتی و آزمون دوم را تخصصی گویند. آزمون مقدماتی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی معمولا چند روز بعد از زمان برگزاری کنکور سراسری برگزار می‌شود و همه داوطلبانی که نسبت به پرداخت هزینه شرکت در آزمون اقدام کرده‌اند می‌توانند در موعد مقرر در جلسه حضور داشته باشند.

مرحله دوم آزمون عملی آموزش تربیت بدنی - علوم ورزشی ۹۹ تنها داوطلبانی شرکت خواهند کرد که در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری خود این رشته را آوره و پس از بررسی سازمان سنجش، جزو معرفی شدگان این رشته بوده باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون سراسری آزمون عملی ثبت نام آزمون شرکت در آزمون عملی آزمون عملی کنکور هنر ثبت نام آزمون عملی آموزش تربیت بدنی آزمون عملی رشته پرداخت هزینه کنکور سراسری علوم ورزشی رشته های هنر سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود

رییس سازمان سنجش با تاکید بر امنیت و سلامت کامل کنکور سراسری، از عدم قطعی اینترنت در حوزه‌های امتحانی خبر داد. پورعباس همچنین از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی برای برگزاری این آزمون سراسری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالرسول پور عباس؛ رییس سازمان سنجش با بیان اینکه کنکور سراسری نوبت اول 1403 در امنیت و سلامت کامل برگزار می‌شود، اظهار کرد: اینترنت در هیچکدام از حوزه‌های امتحانی قطع نمی‌شود.

وی تصریح کرد: همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار الزامی است. همچنین دربِ حوزه‌های امتحانی صبح‌ها رأس ساعت 7:30 صبح و 14:00 بسته خواهد شد.

زمان دریافت کارت کنکور سراسری 1403 اعلام شد

رییس سازمان سنجش خاطرنشان کرد: در این آزمون یک میلیون و 152 هزار و 518 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح فردا پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر همان روز برگزار می‌شود؛ آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح پس فردا جمعه 7 اردیبهشت ماه در 412 شهر، 624 حوزه اصلی و 1993 حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • آنچه داوطلبان آزمون فرهنگیان باید بدانند
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 
  • آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان
  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ / پیشتازی ۲۶ درصدی داوطلبان زن در نوبت اول
  • پیشتازی ۲۶ درصدی داوطلبان زن در نوبت اول کنکور