Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@16:53:45 GMT

تکذیب خبر افزایش قیمت نان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۷۵۵۴

معاون دفتر تامین، توزیع و تنظیم بازار گفت: قیمت‌ نان همان مصوبه سال ۹۸ کارگروه ملی گندم و آرد است و افزایش قیمت نداشته ایم. ناطقان: سعید صارمی معاون دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت درباره افزایش قیمت نان اظهار کرد: سیاست گذاری در قیمت‌های گندم و آرد توسط کارگروه ملی گندم و آرد انجام می‌شود و آخرین ابلاغیه این کارگروه به شهریور ۹۸ مربوط می‌شود، در این تاریخ برخی از استان‌ها با توجه به شرایط خود این اصلاحیه را اعمال کرده اند و برخی اجرای آن را به بعد از ماه مبارک رمضان موکول کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




او بیان کرد: احتمالا استان‌هایی که هم اکنون شامل افزایش قیمت شدند، همان استان‌هایی هستند که این ابلاغیه را در تاریخ فوق اجرا نکرده اند و اجرای کامل آن را به امروز موکول کرده‌اند. تعداد محدودی از این استان‌ها باقی مانده بودند و استاندار‌ها برای تاریخ اجرای آن تصمیم گیری می‌کردند.

به گفته این مقام مسئول قیمت‌ها همچنان همان مصوبه سال ۹۸ است.

صارمی ادامه داد: اطلاع رسانی‌ها از طریق اتحادیه‌ها انجام خواهد شد و نظارت مناسبی بر این موضوع وجود دارد. تنها ۱۰ استان مثل کرمانشاه یا سمنان این مصوبه را اجرایی نکرده بودند که هم اکنون در حال اجرای آن هستند.

او درباره افزایش قیمت نان گفت: تصمیم گیری درباره این حوزه در کمیته ملی آرد و نان انجام می‌شود، اما فعلا برای افزایش یا ثبات قیمت‌ها به نتیجه نرسیده اند.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: اگر مردم تخلفی را مشاهده کردند، می‌توانند با شماره گیری تلفن ۱۲۴ شکایت خود را مطرح کنند.

گفتنی است، بحث قیمت نان در شرایطی به موضوع داغ روز تبدیل شده است که از صبح امروز تصاویری با عنوان نرح جدید نان در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: افزایش قیمت ، نان ، تنظیم بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: افزایش قیمت نان تنظیم بازار افزایش قیمت استان ها قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در نشست شورای اداری سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: برگزاری جشن راه اندازی مجدد ۲۰۱ واحد راکد، بهره برداری از فاز ۳ و ۴ نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان و همچنین واگذاری زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن به خانوارهای واجد شرایط از جمله اقدامات ارزنده‌ای است که در سفر دور دوم به وقوع پیوست.

وی افزود: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان با پیگیری‌های مطلوب صورت گرفته در راستای اجرای مصوبات دور اول سفر، بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان افزایش یافت که امری بسیار ارزنده است‌.

استاندار سمنان گفت: مدیران پیگیر مصوبات سفرهای صورت گرفته به شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها به صورت ویژه بوده و در سال جدید نیز به صورت میدانی در جای جای استان بوده و ارتباط با مردم را با جدیت دنبال کنند.

هاشمی بیان کرد: پیگیری مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان، تحقق شعار سال، جذب ۱۰۰ درصدی و کامل اعتبارات استان تا قبل از پایان مهلت قانونی، جذب تسهیلات تبصره ۱۸ با همکاری بانک‌های عامل استان، صرفه جویی در مصرف آب، تسریع در اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن و سایر موارد از جمله اولویت‌های استان در سال ۱۴۰۳ است.

کد خبر 6086936

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • قیمت نفت افزایش یافت
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • قیمت طلا و سکه کاهشی می‌شود
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟
  • قیمت نفت کاهش یافت
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • اجرای کشت ۱۰۵ هزار هکتار از طرح جهش تولید در دیمزار‌ها
  • اینفوگرافیک| افزایش قیمت کرایه ها
  • قیمت طلا و سکه امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳