Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@17:43:41 GMT

عشایر در مکان های تعیین شده اسکان پیدا کنند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۷۵۷۶

عشایر در مکان های تعیین شده اسکان پیدا کنند

معاون دادستان شهرستان دهلران گفت: برای ساماندهی عشایر کوچرو در این شهرستان، عشایر باید درمکان های تعیین شده اسکان پیدا کنند

به گزارش خبرگزاری شبستان از دهلران، حجت الاسلام «سید محمد حسینی» درجلسه شورای عشایری شهرستان دهلران که با حضور مدیران کل امور عشایری استان های ایلام، لرستان، کرمانشاه و همدان در محل سالن جلسات فرمانداری دهلران برگزار شد، اظهار کرد: امسال عشایر نیابد در محدوده شهر دهلران استقرار پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی تصریح کرد: متاسفانه در سنوات گذشته مشاهده شده برخی از عشایر در محدوده اراضی مردم و منابع طبیعی اسکان پیدا کردند که این امر سبب مشکلاتی در منطقه شده بود.

 

 معاون دادستان دهلران گفت: ادارات کل و مدیران امور عشایری استان های مهمان باید از مبدا عشایر خود را در این خصوص توجیه کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

 

حسینی تصریح کرد: اگر عشایر در حاشیه شهر دهلران اسکان پیدا کنند قطعا برخورد قضایی صورت خواهد گرفت لذا می طلبد ادارات مرتبط در این راستا به وظایف سازمانی خود عمل کنند.

 

معاون دادستان دهلران یادآور شد: برای جلوگیری از قاچاق دام باید عشایر مهمان علاوه بر داشتن کارت چرا تعداد دام آن ها مشخص شود تا زمینه قاچاق برای افراد فراهم نشود.

 

وی خاطرنشان کرد: داشتن کارت چرا و پروانه عشایری و استقرار در مکان های مشخص که برنامه ریزی شده است باید در دستور کار مسئولان مرتبط و عشایری قرار بگیرد در غیر این صوت پیگیری قضایی صورت خواهد گرفت.

 

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون دادستان عشایر دهلران اسکان پیدا پیدا کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

به گزارش ایسنا، «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت اسرائیل زمان و مکان پاسخ خود به حمله تلافی‌جویانه ایران را مستقلاً انتخاب خواهد کرد و درعین‌حال، می‌کوشد در همکاری با آمریکا یک ائتلاف جهانی و منطقه‌ای علیه تهران تشکیل دهد.

گانتس در ادعاهای خود ایران را «یک مشکل منطقه‌ای و جهانی و تهدیدی برای اسرائیل» خواند که جهان باید با تحریم و اقدام نظامی به آن پاسخ دهد. این مقام صهیونیست افزود: «من در روز گذشته با مقامات ارشد دولت آمریکا رایزنی کرده‌ام. اسرائیل برای دستیابی به این هدف، با آمریکا همکاری خواهد کرد.»

وی در ادامه با بیان اینکه پیشبرد طرح عادی‌سازی روابط کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی یک گام مفید در راستای مقابله با ایران خواهد بود، گفت: «اسرائیل در زمان و مکان و به شیوه مناسب پاسخ خواهد داد و اینجا فضای مناسبی برای پرداختن به این مسئله نیست.»

ایران بامداد یکشنبه با شلیک ده‌ها موشک و پهپاد به مواضع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی، به حمله پیش‌دستانه این رژیم علیه سفارت تهران در سوریه پاسخ داد. کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در دو روز گذشته جلسات بی‌نتیجه‌ای برای تعیین شیوه پاسخ به این حمله ایران برگزار کرده و اعضای این کابینه امروز (سه‌شنبه) نیز نشستی با همین مضمون ترتیب داده‌اند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896018

دیگر خبرها

  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند در کرمانشاه
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم
  • گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل: مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می کنیم
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری در هرمزگان
  • ۵ طرح محوری خراسان رضوی در سال ۱۴۰۳ برای مناطق عشایری