Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه کتاب‌خوانی «سفری که پر ماجرا شد» با فروش ۴۵ هزار نسخه و شرکت بیش از ۹ هزار نفر به کار خود پایان داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقه کتاب‌خوانی «سفری که پر ماجرا شد» با فروش 45 هزار نسخه و با حضور 9 هزار و 347 نفر شرکت‌کننده به پایان رسید. انتشارات مهرستان با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه و شبکه نهال سیما و فروشگاه اینترنتی کتابیکا، مسابقه کتاب‌خوانی «سفری که پر ماجرا شد» را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه که از عید سعید غدیر تا روز مباهله برگزار و پس از آن تا 27 مرداد تمدید شد، نوجوانان هفت تا 12 ساله با خواندن کتاب و پاسخ به سؤالات در سایت کتابیکا، در این مسابقه شرکت کردند.

بیش از 45 هزار نسخه از کتاب در طی دو هفته فروش رفته است که حدود 10 هزار نسخه در قالب نذر فرهنگی در مناطق محروم و کمتربرخوردار توزیع شده است.

کتاب «سفری که پر ماجرا شد» داستانی زیبا و شیرین از ماجرای غدیر است که به نویسندگی بنفشه رسولیان در قالب 160 صفحه با بیانی کودکانه و طنز به شرح واقعه غدیر از زبان چند کودک پرداخته است. در این کتاب واقعه غدیر بر اساس علائق و حوصله کودکان و در بخش‌هایی با زبان طنز روایت شده و تصاویر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مخاطب کودک بتواند با شخصیت‌های داستان همزاد پنداری کند.

استقبال از یک کتاب در روز عید غدیر/ نگاهی متفاوت به زندگی امام علی(ع)

انتهای پیام/

R1013197/P/S4,35/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کتاب و ادبیات بیشتر بخوانید... استقبال از یک کتاب در روز عید غدیر/ نگاهی متفاوت به زندگی امام علی(ع) قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استقبال از یک کتاب در روز عید غدیر/ نگاهی متفاوت به زندگی امام علی(ع) واژه های کاربردی مرتبط کتاب و ادبیات پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ روایتی از اهتمام امام صادق(ع) در برپایی "روضه‌های خانگی" ۲ چه زمانی سینما و تلویزیون به خانواده حمله کردند؟ ۳ از نماز حاج‌قاسم در کرملین تا ترس اوباما از نام سردار/ نگاهی به سبک زندگی «سلیمانی عزیز» ۴ ابراز نگرانی انجمن تهیه‌کنندگان مستقل از عرضه اینترنتی آثار خارجی ۵ نامه یک شاعر به حاکمان عرب/ آینده از آنِ یمن و غزه و قدس است ۶ استفتاء جدید رهبر انقلاب درباره "رانت اطلاعاتی در بورس" ۷ روایت شنیدنی سید‌ مهدی شجاعی از حبیب‌بن مظاهر ۸ «کلاغی که روی منقارشش ایستاد» منتشر شد مهمترین اخبار فرهنگی مدیرعامل سیزدهمین دوره خانه سینما چه کسی خواهد شد؟/ ادامه سیاسی بازی یا حل مشکلات صنفی هنرمندان! آیا ورود مجلس به موضوع تولید کاغذ راهگشا است؟ چه زمانی سینما و تلویزیون به خانواده حمله کردند؟ آخرین خبرها از آخرین یادگاری خالقِ کیف انگلیسی/ سیدضیاء در بیمارستان هم نگرانِ "سنجرخان" بود مهمترین اخبار تسنیم سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ سید حسن نصرالله امشب سخنرانی می‌کند واعظی: نوسان اخیر بورس عادی است/ سیاست مبنایی دولت حمایت از بورس است ساخت یک بندر بزرگ اقیانوسی دیگر در سواحل مکران/ افزایش ظرفیت بنادر کشور به ۲۸۵ میلیون تن/ ۸۳ شناور داخلی ساخته شد تشکیلات خودگردان فلسطین: ادعاهای نتانیاهو درباره صلح مقابل صلح، خیالی بیش نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب و ادبیات کتاب و ادبیات هزار نسخه عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه جدید توزیع آنلاین دارو در هفته جاری ابلاغ می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «آیین نامه حمل و عرضه دارو از طریق سکوهای اینترنتی» پس از حاشیه های فراوان و با تعلل و تاخیر سازمان غذا و دارو در تدوین آن، بالاخره در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ به امضای وزرای بهداشت و ارتباطات رسید.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توضیح این آیین نامه گفته بود: با اجرای این طرح، هموطنان در صورت تمایل می‌توانند داروهای مندرج در نسخه الکترونیکی خود را از داروخانه‌ها به صورت غیرحضوری و از طریق سکوهای آنلاین مجاز تهیه کنند.

همچنین با امضای این آیین نامه، مقرر شد ظرف یک تا دو هفته از زمان امضا، اجرای آزمایشی آیین نامه عملیاتی شود.

پیگیری‌های خبرنگار مهر از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حاکی از این است که آیین نامه حمل و عرضه دارو از طریق سکوهای اینترنتی در حال نهایی شدن است و به زودی و در هفته پیش رو ابلاغ می‌شود.

زمان دقیق اجرای آیین نامه را وزارت بهداشت اعلام خواهد کرد.

به گزارش مهر، آیین‌نامه توزیع آنلاین دارو در راستای اجرای عدالت و فعال شدن تمامی داروخانه‌ها در چرخه توزیع دارو تدوین شده است و براساس آن مشکلات مردم جهت شناسایی نزدیک‌ترین داروخانه‌هایی که داروی مورد نیاز بیمار را بر مبنای نسخه الکترونیکی پزشک در اختیار دارند رفع و امکان توزیع داروها برای آن‌ها فراهم می‌شود.

از آنجا که اطلاعات دارویی مردم و حفاظت از آنها بر بستر فضای مجازی و سکوهای آنلاین یکی از چالشهای پیش روی توزیع آنلاین دارو بوده است، به نظر می رسد در نسخه آخر این آیین نامه پیش بینی های لازم درباره عدم دسترسی پلتفرمها به اطلاعات دارویی کاربران در نظر گرفته شده باشد.

همچنین از نکات مهم و قابل‌توجهی که در آیین‌نامه پیش‌بینی شده، این است که سکوها صرفاً بر اساس کد پیگیری نسخه الکترونیک اقدام می‌کنند تا امنیت بیماران و شهروندان هم در این سکوها حفظ و رعایت شود.

تعیین تکلیف وظایف سکوها، داروخانه‌ها، سازمان غذا و دارو و نحوه و شرایط انجام این آیین‌نامه در ابتدا به صورت ۶ ماه آزمایشی مشخص شده است تا در صورت نیاز به رفع اشکال، اصلاحات لازم در آیین‌نامه‌های اجرایی صورت بگیرد.

کد خبر 6083391 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد
  • «محل سگ بگذارید لطفا!»
  • غارت گیاهان کوهی در کهگیلویه و بویراحمد/ تجویز نسخه‌های پیشگیری روی کاغذ مسئولان
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد
  • استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس
  • خروج هفته‌ای ۵ تا ۱۵ هزار دلار سرمایه از کشور برای تبلیغات ماهواره‌ای/ به تبلیغات ماهواره‌ای وابسته شدیم
  • لغو مسابقه حساس لیگ یک به یک دلیل عجیب!
  • در دل فراوانی زندگی می‌کنیم اما گرسنه‌ایم!
  • «دیوان میرزا صالح تبریزی» روانه بازار نشر شد
  • آیین نامه جدید توزیع آنلاین دارو در هفته جاری ابلاغ می‌شود