Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه مشترک حسن رنگرز سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان با سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، نیری سرپرست دبیری فدراسیون، احسنی فروز رییس کمیته آموزش روز گذشته (یکشنبه – ۲۶ مردادماه)  با موضوع زیرساخت‌های آموزشی، نحوه جذب، شناسایی، پرورش و حفظ مستعدین، نخبه گزینی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار شد.

سیدمحمد پولادگر با اشاره به افتخارآفرینی نونهالان و نوجوانان تکواندوکار در میادین آسیایی و جهانی افزود: این موفقیت‌ها محصول لیگ‌های مستمر و منظم فدراسیون در رده‌های سنی پایه و برنامه‌ریزی هدفمند در زمینه استعدادیابی است.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی دانشگاه تکواندو در سال‌های اخیر و تدوین سرفصل های آموزشی دوره‌های مربیگری پودمانی، آموزش را به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه این رشته المپیکی  برشمرد.

 در ادامه رنگرز مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی دفترتوسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان و همچنین سیاست‌های اتخاذی آن را در بخش‌های آموزش، استعدادیابی و مراکز ورزش قهرمانی بیان کرد و گفت: اگر مجوز پیگیری تمرینات و برگزاری رقابت‌ها در نیمه دوم سال از سوی ستاد مقابله بِا ویروس کرونا صادر شود، در ایام الله دهه مبارک فجر سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور برگزار خواهد شد.

 وی افزود: اگر نگاه نظام‌مند و راهبردی و سیستماتیک به موضوع استعدادیابی نداشته باشیم در سال‌های آتی در بخش ورزش قهرمانی و حرفه‌ای به چالش برمی‌خوریم؛ باید در این راه از مسیر انتخاب تصادفی دور شویم و فرآیند شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای برتر به شکل تخصصی با مختصات فنی هر رشته تهیه و تبیین شود.

رنگرز اظهار داشت: فدراسیون تکواندو در بخش استعدادیابی و در راستای پشتوانه سازی فنی، تقویت بُعد مدال آوری با اتخاذ برنامه‌های استراتژیک و چشم انداز توسعه در رده های سنی پایه مسیر مناسبی را انتخاب کرده است و قطعا با وجود مدیریت پایدار و هوشمندانه در این رشته المپیکی شاهد استمرار افتخارات تکواندو خواهیم بود.

سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان راه اندازی سامانه آموزش مجازی تکواندو، فرآیند استعدادیابی و حفظ مستعدین، برگزاری لیگ در رده‌های سنی پایه، محتوای تخصصی سرفصل های دوره مربیگری تکواندو، ایجاد مرکز جامع علمی کاربردی تکواندو و نهادینه کردن آموزش را از مباحث مهم و تاثیرگذار در توسعه این رشته المپیکی پرافتخار دانست.

وی همچنین حمایت همه جانبه دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در خصوص مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون تکواندو در دو حوزه آموزش و استعدادیابی را اعلام کرد.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تکواندو حسن رنگرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تکواندو حسن رنگرز وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تکواندو حسن رنگرز استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری، شروین اسبقیان بعد از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه در خصوص وضعیت مالکیت دو باشگاه مطرح پایتخت اظهار کرد: واگذاری این دو باشگاه مردمی که جزو مفاخر ورزش هستند در اختیار سازمان خصوصی سازی است. اما روز واگذاری سوم اردیبهشت ماه است.

وی افزود: یکی از آرزوهای دیرینه هواداران دو باشگاه این بود که واگذاری صورت بگیرد و حتی در دولت های قبل هم این اتفاق رخ نداد ولی در دوره ای که هاشمی بسیار جدی پیگیر شد و با حمایت رئیس جمهور که به این موضوع ورود کردند، در روز سوم اردیبهشت مساله حل می شود.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه گفته می شود پرسپولیس به چند بانک واگذار می شود و استقلال یک هولدینگ گفت: این صحبت ها در فضای مجازی وجود دارد اما روز واگذاری مشخص می شود کدام باشگاه به کدام مجموعه واگذار خواهد شد.

اسبقیان در خصوص تکمیل ورزشگاه آزادی و اینکه ظاهرا این استادیوم هنوز مشکلاتی دارد گفت: چیزی که برای صدور مجور حرفه ای لازم است توسط وزیر ورزش دنبال شده است. این مساله مشکل خاصی ندارد.

وی در خصوص اینکه در صورت واگذاری دو باشگاه، وزارت ورزش حق ورود به هیات مدیره را دارد گفت: اجازه بدهید ابتدا واگذاری صورت بگیرد. همانطور که وزیر گفته وزارت ورزش به دنبال باشگاهداری نیست. حتی همین امروز من در رای گیری شرکت نکردم چون دوست داشتم ورزشکاران خودشان انتخابات را برگزار کنند. ما فقط ناظر هستیم و این تاکید وزیر ورزش است.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه یکی از معاونان وزیر اقتصاد مدعی شده در این زمینه به زودی به سراغ فدراسیون فوتبال خواهیم رفت گفت:هم وزیر اقتصاد و هم هیات دولت همه به دنبال کمک به ورزش هستند. تا امروز فقط کمک وزیر اقتصاد را دیدم. در رای دولت آقای رئیسی عنایت ویژه ای به ورزش دارند. حضور شخص آقای رئیس جمهور در وزارت ورزش برای اولین بار در تاریخ صورت گرفت. مصوبه های خوبی هم داشتیم، از تعیین تکلیف پروژه های زیر 70 در صد گرفته تا 4328 پروژه ورزشی که مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم