Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@09:42:32 GMT

با خرید تابلو فرش به خانه‌هایتان اصالت ببخشید!

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۸۶۶۰

با خرید تابلو فرش به خانه‌هایتان اصالت ببخشید!

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ایران از گذشته‌های دور تاکنون یکی از مهم‌ترین قطب‌های فرش در جهان شناخته شده که آوازه کیفیت و زیبایی فرش‌هایش بر کسی پوشیده نیست. سال‌ها پیش فرش‌های دستباف در خانه‌های ما جایگاه خاصی داشتند و بعدها به مرور زمان فرش‌های ماشینی به علت تنوع بیشتر در طرح و رنگ و نیز قیمت پایین‌تر به میان آمدند، به گونه‌ای که امروزه تمام قشر جامعه توانایی خرید فرش دستباف گران قیمت و بسیار ارزشمند را نداشته و از این رو عموم مردم ترجیح می‌دهند که فرش ماشینی را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه فرش‌های ماشینی تنوع بسیار بالایی داشته و به همین خاطر توانست نیاز قشر وسیعی را برطرف سازد و رضایت افراد را کسب کند.

در این میان تابلو فرش‌ها که بر اثر شواهد به دست آمده در دوره ساسانی رونق و طرفداران زیادی پیدا کردند، در گذشته به صورت دستباف تولید می‌شدند اما امروزه به شکل ماشینی نیز تهیه شده و در نتیجه افراد علاقمند می‌توانند از آن به عنوان یک اکسسوری خاص در خانه‌هایشان استفاده کنند.

آیا خرید تابلو فرش لازم است؟

کمتر کسی را پیدا می‌کنید که به دکوراسیون خانه‌اش اهمیت ندهد، چون انسان به طور ذاتی زیبایی‌ها را دوست دارد و از این رو مایل است محیط زندگی‌اش را به بهترین شکل ممکن زینت دهد. به همین خاطر احتمالاً بارها برایتان پیش آمده که به دنبال وسایل دکوری مختلف بگردید تا با استفاده از آن، قسمت‌های خالی منزلتان را زینت ببخشید.

اما حال گاهی اوقات ممکن است وسیله مورد نظرتان را پیدا نکنید، چون به دنبال چیزی هستید که منحصر به فرد و خاص باشد و متفاوت جلوه کند. شاید خرید تابلو فرش همان چیزی باشد که خانه شما را به زیبایی برساند! چون تابلو فرش اکسسوری منحصر به فردی است که نوعی اصالت با خود به همراه داشته و از همین رو کالای لوکسی در نظر گرفته می‌شود. به این ترتیب شما می‌توانید با قیمتی به مراتب پایین‌تر از نمونه‌های دستباف تابلو فرش ماشینی کالایی خاص و متفاوت را در منزلتان استفاده کنید.

نحوه تولید تابلو فرش

به طور کلی تابلو فرش‌های ماشینی به دو صورت بافته می‌شوند. در اولین روش، نقشه به دستگاه بافندگی داده شده و دستگاه با خواندن آن شروع به بافت تابلو فرش می‌کند، اما در روش دوم، تابلو فرش ابتدا به صورت تمام سفید بافته شده و بعد نقش و نگارهای مورد نظر را روی آن چاپ می‌کنند. اگر مایل هستید تابلو فرشی بخرید که عمر و ثبات رنگ بیشتری داشته باشد، بهتر است تابلو فرش‌هایی که به روش اول تولید می‌شوند را خریداری نمائید. البته بد نیست بدانید که پس از اتمام مراحل تولید تابلو فرش، آن را با استفاده از مواد صنعتی که حالتی چسبناک دارند، آهار می‌کنند که این کار باعث می‌شود استحکام تابلو فرش بالا رفته و پس از گذشت مدتی کوتاه شاهد فرسوده شدن و از بین رفتن آن نخواهید بود.

چه مدل تابلو فرشی بخریم؟

تابلو فرش‌ها طرح‌های متعددی دارند که همه آنها در یکی از سه گروه منظره، چهره و آیات قرار می‌گیرند و شما با توجه به سلیقه، دکوراسیون منزل و بودجه‌ای که قرار است صرف کنید باید انتخاب خود را انجام دهید. در تابلو فرش‌ها از طرح‌هایی مانند برخی از آیات قرآن، گل، میوه، جاذبه‌های طبیعی مثل دریا و جنگل، چهره‌های سرشناس تاریخ و … استفاده می‌شود. همچنین شما می‌توانید چهره و عکس مورد نظر خود را هم به بافنده بدهید تا تابلو فرش اختصاصی شما را تولید کنند.

برای مشاهده قیمت خرید تابلوفرش ماشینی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی فرش مرداس مراجعه کنید و پس از انتخاب طرح مورد نظرتان، خریدی مطمئن را از این فروشگاه آنلاین انجام دهید.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در خرید تابلو فرش ماشینی به آن توجه داشته باشید، این است که تابلوی شما تراکم بالایی داشته باشد چون هرچه تراکم در بافت ماشینی بالاتر باشد، نتیجه کار به محصولات دستباف شباهت بیشتری پیدا کرده و به عبارتی ظرافت نقش و نگارها نیز افزایش می‌یابد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5001091

منبع: مهر

کلیدواژه: تابلو فرش دکوراسیون منزل فرش قیمت دلار گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو صنعت خودروسازی کسب و کار قیمت یورو ایران خودرو صرافی بانکی سایپا سهام عدالت کنکور تبلیغات بانک مرکزی ایران فرشاد مقیمی خرید تابلو فرش تابلو فرش ها فرش ماشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان لنده گفت: کار نصب تمثال شهدا در بلوارهای ورودی شهر به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، روح‌الله ویسی پور، عصر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در حاشیه نصب تمثال شهدا در معابر شهر لنده، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق وعده‌ای که به مردم و خانواده‌های معظم شهدای شهرستان لنده برای نصب تابلو تمثال شهدا داده بودیم این مهم امروز تحقق پیدا کرده‌است.

وی افزود: این تابلوها از جنس فلز و کوره پخت هستند که در تمامی شرایط آب‌وهوایی مقاوم هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: علاوه بر نصب تابلو شهدا در ورودی شهر بحث تابلوهای کوچک شهدا در بلوارها نیز به همت کنگره شهدای استان آماده و به‌زودی در این بلوارها نیز نصب می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام اقدامات و جلسات کمیته‌های مختلف اجلاسیه شهدای شهرستان و کنگره شهدای استان نیز در حال اجرا هستند.

ویسی‌پور خاطرنشان کرد: در بحث نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهر ستاد کنگره شهدای استان، اداره برق، شهرداری و شورای اسلامی شهر، بنیادشهید و فرمانداری همکاری و همراهی لازم را داشتند.

کد خبر 745561

دیگر خبرها

  • وقتی خانه‌ها بوی نفت می‌داد!
  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • برای خرید مسکن باید این 10 نکته را بدانید+ نکات کلیدی در تنظیم مبایعه‌ نامه
  • جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت 
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • زیر خط فقر را تا مغز استخوان احساس کنید؛ یک متر خانه در این منطقه ۲.۵ میلیارد تومان!
  • یک متر خانه در این منطقه ۲ میلیارد است!
  • تصویری از یک تابلو که صاحبان سگ و گربه را می‎‌ترساند!
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان
  • پیشنهاد دیوان محاسبات در مجموعه مقررات ارزی بانک مرکزی لحاظ شد