Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید اوحدی روز دوشنبه در شانزدهمین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت توجه به مسئله سالمندی ایثارگران، گفت: افزایش سن ایثارگران به‌خصوص والدین معظم شهدا که دارای سن بالایی هستند لزوم توجه به مسئله سلامتی آنان را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت بهداشت و درمان بنیاد باید در این زمینه راهکارهای اجرایی و مناسبی را به کار گیرد. همچنین باید از ظرفیت‌های مراکز اقامتی بنیاد برای استفاده این عزیزان استفاده شود.
معاون رییس جمهور در خصوص سهام ایثارگران در بانک دی گفت: ۲۵ درصد از سهام بانک دی متعلق به ۵۸۶ هزار نفر از ایثارگران است و ایثارگران می‌توانند با مراجعه به سایت این بانک وضعیت سهام خود را مشاهده کنند.
وی با تأکید بر ضرورت ارتباط مستمر بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و به جهت حفظ نکات و مسائل بهداشتی، محدودیت‌هایی در زمینه دیدارهای رو در رو وجود دارد. این ارتباط باید از راه‌های دیگری مانند تماس‌های تلفنی حفظ شود و البته دیدارهای حضوری نیز با رعایت نکات ایمنی باید برقرار باشند. بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های تمام دستگاه‌ها برای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود ادامه داد: ترویج این فرهنگ تنها وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست و باید از مشارکت تمام دستگاه‌ها در این مسیر استفاده شود.
گفتنی است در این جلسه «یعقوب سلیمانی» به‌عنوان معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و «حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد» به‌عنوان سرپرست دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت معرفی شدند.

برچسب‌ها سالروز بازگشت آزادگان به کشور سعید اوحدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز بازگشت آزادگان به کشور سعید اوحدی سالروز بازگشت آزادگان به کشور سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند

عباس برزگر با اشاره به آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی اظهار داشت: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

طبق برنامه ریزی انجام گرفته یک هزار و ۳۹۸ زائر در قالب سه پرواز طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال جاری از فرودگاه استان زنجان برای انجام حج تمتع به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز