Web Analytics Made Easy - Statcounter

توماس توخل به تمجید از یولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش پرداخت. 

توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن در کنفرانس خبری پیش از بازی با لایپزیش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به صحبت پرداخت. به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت یوفا، توماس توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی با لایپزیش در روز سه شنبه، گفت:

در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه مربی آلمانی حضور دارند و من معتقدم رودی گارسیا هم تا حدی آلمانی است؛ بنابراین 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 مربی آلمانی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند! نیمار و ام باپه، تفاوت ها را در زمین رقم می زنند. نیمار دریبل زن ماهری است و ام باپه هم بسیار سریع است. بنابراین ترکیب این دو فوق العاده می شود.  نیمار همیشه یک رهبر بوده است. او اعتماد به نفس، شجاعت و نقش رهبری را در زمین نشان می دهد. نمی توان آینده را پیش بینی کرد. من در آگزبورگ مربی تیم رزروها بودم و ناگلزمان نیز یک بازیکن فوتبال بیست ساله بود. من یک سال مربی ناگلزمان بودم و متاسفانه ناگلزمان با مصدومیت های متعددی روبرو شد اما از او خواستم آنالیزور تیم من باشد و به من کمک کند. او خیلی خوب کار کرد و مشخص بود مربی بزرگی می شود. 

لایپزیش مثل آتالانتا است 

توخل ادامه داد:

پاری سن ژرمن و لایپزیش نقاط قوت خودشان را دارند و بازیکنان هر یک از دو تیم، هماهنگی خاصی با یکدیگر دارند. لایپزیش پرس شدیدی می کند. آن ها همچون آتالانتا تیمی شجاع، جوان و سریع هستند. می دانیم که لایپزیش بازی به بازی تاکتیک هایش را تغییر می دهد و آن ها حتی در طول بازی نیز این کار را انجام می دهند. با این حال باید روی خودمان تمرکز کنیم؛ تمرکز ما باید روی تاکتیک ها، ساختار و کیفیت بازی خودمان باشد. باید بازی مان را به لایپزیش تحمیل کنیم در نیمه نهایی حضور داریم زیرا شایسته آن هستیم. فصلی فوق العاده را سپری کرده ایم و برای رسیدن به این جا سخت تلاش کردیم و همه مسابقات را جدی گرفتیم. برای رسیدن به موفقیت، عطش لازم را داریم. می خواهیم به تلاش کردن ادامه دهیم تا مزد تلاش هایمان را بگیریم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیمه نهایی توماس توخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم

به گزارش "ورزش سه"، برای بایرن در فصل جاری فقط یک شانس قهرمانی وجود دارد که به لیگ قهرمانان مربوط می‌شود. 

در دیگر جام‌ها بایرن شانس قهرمانی را از دست داده و توماس توخل نیز از هفته‌ها پیش مشخص شده که در پایان فصل رفتنی است. بایرن به دنبال بهترین گزینه برای جانشینی توخل است ولی فعلا نام مربی بعدی تیم مشخص نیست. بایرن امشب باید در بازی برگشت به مصاف آرسنال برود و با توجه به تساوی بازی رفت باید ببرد تا به نیمه نهایی صعود کند.

توخل می‌خواهد دوره مربیگری‌اش در بایرن را به بهترین شکل تمام کند. از او در مصاحبه با تی ان تی اسپورتس در این مورد سوال شد و گفت: «به روشی درست، یعنی ما به ومبلی (محل برگزاری بازی فینال) برویم؟ بله، این راه بسیار درستی خواهد بود. من به وضوح درک می‌کنم که چرا این را می پرسید. من از عملکردمان در این فصل در جام حذفی و بوندسلیگا بسیار ناراضی هستم. من از خودم نیز بسیار ناراضی هستم و هر انتقادی را به خاطر آن می‌پذیرم، اما فکر نمی‌کنم که ما به انگیزه برای بازی برگشت مقابل آرسنال نیاز داشته باشیم چون این آخرین شانس ما برای کسب عنوان قهرمانی است. این سخت‌ترین اما زیباترین قهرمانی خواهد بود، بنابراین بله، همه چیز برای ما فراهم است.»

با توجه به تجربه شما، چه چیزی باعث تفاوت در این بازی‌ها می‌شود؟ «استفاده درست از لحظه‌ها. اگر موقعیت و فرصت خوبی دارید، باید از آن استفاده کنید. به آرامش و سپس کمی شانس هم نیاز دارید. برخی تصمیمات جزئی می‌توانند سرنوشت ساز باشند. در چنین سطحی از فوتبال و با چنین نتیجه‌ای در بازی رفت (2-2)، باید از لحظات مثبت خود استفاده کنید. این یک بازی کلاسیک و 50-50 است. باید بازی را به نفع خودتان مدیریت کنید و متوجه باشید که طبیعی است در یک بازی، فراز و نشیب داشته باشید و از نظر احساسی تحت فشار قرار بگیرید. تجربه ما بیشتر از آرسنال است ولی ما نیز چند سال است در نیمه نهایی نبوده‌ایم. می‌تواند روز بزرگی برای بایرن باشد.»

دیگر خبرها

  • خوشحالی توماس توخل در رختکن بایرن مونیخ پس از غلبه بر آرسنال / عکس
  • توخل: این برد ارزش بالایی برای من دارد؛ در نیمه‌نهایی مقابل بزرگترین تیم دنیا بازی خواهیم کرد
  • توخل: در نیمه‌نهایی با بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیمتوخل
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • هربرت هاینر: پیروزی بایرن مونیخ شاهکار تاکتیکی توماس توخل بود
  • توماس توخل، متخصص جدید صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی/ تکلیف یک بازی یکشنبه مشخص می شود
  • ادعای رئیس بایرن: ژابی آلونسو به ما نه نگفته!