Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن پیام فر مدیریت توزیع برق دزفول گفت: طی یک ماه گذشته تمهیدات لازم برای واگذاری برخی خدمات امور مشترکان به دفاتر پیشخوان دولت، اعم از آموزش و تثبیت روال اداری به نمایندگان منتخب پیشخوان و ایجاد بستر‌های سیستمی انجام شده است.

او با اشاره به ابلاغ معاونت فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق خوزستان مبنی بر اجرای این طرح در قالب ارتقای خدمات دولت الکترونیک افزود: تکریم ارباب رجوع در دسترسی آسان، سریع و خارج از بازه زمانی اداری به خدمات پس از فروش برق و همچنین کاهش صفوف و ازدحام درخواست در امور مشترکان برق دزفول صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام فر بیان داشت: از این جهت که متقاضیان می‌توانند در نوبت صبح و عصر به ۱۲ مرکز پیشخوان به جای یک مرکز (باجه مشترکان برق دزفول) مراجعه کنند از اهداف اصلی اجرای این طرح است.

مدیریت توزیع برق دزفول تصریح کرد: آموزش‌های لازم و ضروری به عزیزان دفاتر پیشخوان داده شده و آماده ارائه خدمات در راستای درخواست اشتراک جدید، پرداخت بدهی، اعلام بدهی، تغییر نام، تغییر تعرفه، تغییر مشخصات اشتراک، افزایش قرارداد و صدور صورتحساب المثنی به مردم بزرگوار هستند.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاتر پیشخوان توزیع برق برق دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: «واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می‌رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین