Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - جلسه بررسی پروژه های عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم (صحن بوستان) با حضور حمیدرضا مومنی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان ‌برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در این جلسه که روز دوشنبه (27 مردادماه) در محل مرکز بین المللی رشد برگزار شد، اظهار کرد: با وجود تحریم ها،‌ مشکلات اقتصادی و کاهش درآمدها به علت شیوع ویروس کرونا، در حوزه پروژه های عمرانی این منطقه خللی وارد نشده و پروژه های مهمی انجام شده و در حال انجام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تنظیم قراردادهای جدید برای تسریع فرآیند انتخاب پیمانکار از طریق برگزاری مناقصه های مورد نیاز برای پروژه ها و طرح های عمرانی نیازمند پیمانکار یکی از موضوعاتی بود که در جلسه بررسی پروژه های عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم (صحن بوستان) مورد تایید حاضرین قرار گرفت.
در این جلسه عنوان شد که با توجه به اینکه قسمت عمده بودجه پروژه های عمرانی به عملیات اجرائی اختصاص می یابد، لذا اجرای هر پروژه نیازمند وجود پیمانکاری مناسب و آشنا با وضعیت سازمان منطقه آزاد قشم و آگاه نسبت به شرایط جزیره قشم است و در این میان شناسایی و انتخاب پیمانکاری که توانائی های لازم را برای انجام پروژه عمرانی سازمان در محدوده زمان و منابع پیش بینی شده و باکیفیت مورد نظر داشته باشد، دارای اهمیت بالایی است.
گفتنی است در پایان این جلسه حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دستورات لازم جهت تسریع در فرآیند طراحی، اجرا و بهره برداری برخی از پروژه های عمرانی را صادر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد قشم پروژه های عمرانی عمرانی سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: یک هلدینگ گردشگری اعلام آمادگی کرده است تا به میزان ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در حاشیه سد و رودخانه ارس اقدام به سرمایه‌گذاری کند.

حسین گروسی ادامه داد: طبق توافقات انجام شده بین سازمان منطقه آزاد ماکو و این هلدینگ گردشگری قرار است این سرمایه‌گذاری در محدوده تفرجگاه سد ارس تا چشمه ثریا ماکو انجام شود.

وی افزود: این سرمایه‌گذاری بدون شک یک تحول مهم در صنعت گردشگری منطقه آزاد ماکو ایجاد خواهد کرد و موجب تقویت انواع مختلف گردشگری از جمله گردشگری آبی و کشاورزی در منطقه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در حوزه گردشگری منطقه آزاد ماکو توسط هلدینگ گردشگری ۱۰۰ هزار میلیارد ریال خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • نشست حل مساله در استان سمنان برگزار شد
  • نشست حل مسئله در استان سمنان برگزار شد
  • عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد