Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@08:55:58 GMT

سردار بوعلی فرمانده جدید سپاه فجر استان فارس شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۹۶۱۷

سردار بوعلی فرمانده جدید سپاه فجر استان فارس شد

سردار یدالله بوعلی جاشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس امروز به‌عنوان فرمانده جدید سپاه فجرفارس منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، صبح امروز 27 مرداد ماه 1399 طی مراسمی با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از مسئولین استانی،  از زحمات سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس تقدیر و سردار یدالله بوعلی به عنوان فرمانده جدید سپاه فجر فارس منصوب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سردار یدالله بوعلی از فرماندهان دفاع مقدس است که پس از جنگ، فرماندهی یگان‌های جنگ نوین تهران، آموزشگاه درجه‌داری امام علی (ع) شیراز، فرمانده گروه 24 بعثت بروجرد، جانشین سپاه استان لرستان و فرمانده سپاه فتح استان کهکیلویه و بویر احمد را در کانامه خود داشته است.   وی سه سال آخر دفاع مقدس نیز مسؤول مدیریت رزم قرارگاه کربلا در جنوب بوده و پس از جنگ، ۱۱ سال جانشین و ۱۹ سال فرمانده مراکز آموزشی تیپ‌های مستقل و سپاه استان‌های لرستان و کهگیلویه و بویراحمد بوده است.   سردار بوعلی در آبان ماه 1397 به عنوان جانشین سپاه فجر فارس منصوب شد و تا 27 مرداد ماه 1399 این مسئولیت را برعهده داشت.   گفتنی است طی حکمی از سوی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید هاشم غیاثی فرمانده سابق سپاه فجر استان فارس به سمت مشاور فرمانده کل سپاه منصوب گردیدند.   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه فجر استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حسن‌زاده: رژیم جنایتکار صهیونیستی طعم ضربات کوبنده سپاه را چشید

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در صبحگاه پادگان دوکوهه اندیمشک ادامه داد: همانطور که مسیر کربلا به برکت خون شهدا باز شده است، راه قدس نیز به دست رزمندگان اسلام باز خواهد شد.

وی ادامه داد: پادگان دوکوهه اندیمشک محلی برای پرورش رزمندگانی بود که بنیانگذاران فرهنگ مقاومت، ایستادگی و پایداری در منطقه شدند.
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران گفت: پیروزی جبهه مقاومت و مردم فلسطین و شکست رژیم صهیونیستی را به زودی جشن خواهیم گرفت.
وی افزود: مقدمه پیروزی نهایی فلسطین با عملیات طوفان الاقصی به دست رزمندگان و مجاهدان فلسطینی و پاسخ کوبنده سپاه مقتدر اسلام فراهم شده است.

سردار حسن زاده اظهار کرد: رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی پاسخ کوبنده از پاسداران انقلاب دریافت کرد و طعم ضربه مهلک رزمندگان اسلام را چشید.

وی افزود: پیام این اجتماع بزرگ که با حضور رزمندگان، پیشکسوتان، جوانان و خانواده شهدا برگزار شد، استمرار حضور در میدا برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

سردار حسن زاده تاکید کرد: فرمانده مقتدر و شجاع کل قوا پیش از این به سران جنایتکار صهیونیستی اخطار داده بود که اگر غلطی از آن‌ها سر بزند تل آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شود.

وی افزود: جنایتکاران کودک کش صهیونیستی طعم ضربات مقتدرانه جمهوری اسلامی و دلاورمردان سپاه اسلام را در پاسخ به جنایت حمله به کنسولگری ایران در سوریه چشیدند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران گفت: دشمن صهیونیستی و حامیان آن تصور می‌کردند با ایجاد لایه‌های متراکم دفاعی و پدافند هوایی می‌توانند جلوی موشک‌های جمهوری اسلامی گیرند، ولی گنبد آهنین توان ایستادگی در مقابل اراده خدا و توان رزمندگان اسلام نداشت.

وی افزود: رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع مقدس همچنان آرمان آزادی قدس و نابودی تمام عیار رژیم صهیونیستی را در سر دارند.

سردار حسن زاده ملت ایران را ملت امام حسین (ع) دانست و اظهارکرد: ملتی که از شهادت هراس ندارد شکست ناپذیر است.

وی ادامه داد: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران با اشاره به ارتباط دوکوهه و بیت المقدس گفت: فرمانده شجاع جاوید نشان حاج احمد متوسلیان به عنوان نخستین شهید راه قدس یکی از مولفه‌های ارتباط میان این ۲ مکان مقدس است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران اظهار کرد: طراحان عملیات الی بیت المقدس در دوران دفاع مقدس از همان ایام علاوه بر آزادی خرمشهر به فکر آزادی بیت المقدس بود.

وی افزود: عملیات «الی بیت المقدس» مراحل مختلف و متنوعی دارد که مراحل آن محدود به دوران دفاع مقدس نبود و حضور در عراق و سوریه و آزادسازی بصره، بوکمال و حلب استمرار این عملیات بود.

سردار حسن زاده تاکید کرد: شواهد نشان می‌دهد که روز به روز به آخرین مرحله عملیات «الی بیت المقدس» که همان آزادسازی بیت المقدس و شکست تمام عیار رژیم صهیونیستی، پیروزی عزتمندانه مردم مظلوم فلسطین و غزه است، نزدیک می‌شویم.

دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران با بیان اینکه دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است، گفت: نسل دیروز، امروز و فردای مقاومت در این اجتماع بزرگ گرد آمده اند تا نشان دهند همچنان پای این انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه پادگان دوکوهه آسمانی درخشان از ایثارگری و معنویت است، افزود: این پادگان یادگار حاج احمد متوسلیان آن فرمانده ماندگار دوران دفاع مقدس و لشکر حضرت محمد رسول الله (ص) است.

سردار حسن زاده ادامه داد: شهدا به ما یاد دادند که تمام افعال ما تنها برای خدا باشد و این رمز پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • سردار حسن‌زاده: رژیم جنایتکار صهیونیستی طعم ضربات کوبنده سپاه را چشید
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک‌هایی استفاده شد؟
  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • معاون قوه قضاییه منصوب شد | معرفی جانشین محمد مصدق از سوی اژه‌ای
  • قدردانی صداوسیمای فارس از فرمانده سپاه فجر فارس
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • توانمندی نظامی ایران را در عملیات وعده صادق باور کرد