Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران که در جلسه کمیته‌های فنی و جلسه امروز شورای عالی شهرسازی و معماری برای بررسی موضوع طرح تفصیلی محله جماران حضور داشت در توییتر خود از تصمیم شورای عالی شهرسازی مبنی بر عدم لغو محدودیت ارتفاعی محله جماران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در پستی توئیتری که در اینستاگرام وی نیز منتشر شده است نوشت: شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه امروز خود مبتنی بر نتیجه نهایی جلسه مشترک هفته گذشته اعضای کمیته‌های فنی دبیرخانه این شورا و شورای شهر و شهرداری تهران، تصمیم به عدم حذف محدودیت ارتفاعی محله جماران گرفت و بر حفاظت و صیانت از بافت قدیمی و سنتی این محله تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم اتخاذ شده در جلسه امروز شورای عالی شهرسازی و معماری در خصوص عدم لغو طرح تفصیلی محله جماران، نمایانگر غلبه نگاه کارشناسی و تخصصی و توجه به حقوق عامه در تصمیم گیری‌های این شورا در همراهی با شورای شهر، شهرداری تهران و جامعه مدنی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ساخت و ساز غیر مجاز جماران شورای عالی شهرسازی بلندمرتبه سازی محمد سالاری شورای عالی شهرسازی شهرسازی و معماری محله جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد

ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل از اتمام بازنگری طرح تفصیلی شهر اردبیل خبر داد و گفت: طرح تفصیلی شهر اردبیل پس از یک دهه وقفه در وزارت راه و شهرسازی تصویب و ابلاغ شد.

محمود صفری ۶ اردیبهشت در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان این‌که با اجرای طرح تفصیلی شهر اردبیل، بخش عمده مشکلات شهری رفع خواهد شد، افزود: با اجرای این طرح،  که در قالب پهنه بندی و با احصاء کمبودها و معضلات شهری تهیه شده ضمن رفع نواقص و کاستی‌های طرح تفصیلی قبلی، نگاه ویژه‌ای به تامین کمبود سرانه‌های عمومی شهر و رساندن سرانه‌های مورد نیاز به استاندارد کشوری شده‌ است.

شهردار اردبیل ادامه داد: همچنین جبران کمبودهای مناطق کم برخوردار و توسعه متوازن و یکسان مناطق مختلف شهر از محور اصلی طرح تفصیلی جدید است.

صفری بیان کرد: قطعا اصلاح ضوابط و موارد مدنظر در طرح تفصیلی باعث نوسازی، بهسازی، رونق و توسعه شهر در جهات مختلف خواهد بود و شهروندان عزیز به زودی شاهد ثمرات مثبت این طرح می‌شوند.

وی به مبادی ورودی‌های شهر نیز اشاره کرد و گفت: اصلاح و توسعه مبادی ورودی‌های شهر اردبیل نیز در جهت ساماندهی ورودی‌ها در برنامه قرار دارد که با ساماندهی مبادی ورودی شهر، شاهد توسعه، رونق و وضعیت بصری مناسب و در شأن کلانشهر اردبیل خواهیم بود.

شهردار اردبیل در پایان از استاندار و اعضای کمیسیون ماده پنج استان قدردانی کرد و افزود: قطعا بدون حمایت این عزیزان و همراهی صورت گرفته طرح تفصییلی تصویب و به اتمام نمی‌رسید.

صفری در ادامه همچنین از رئیس و اعضای شورای شهر اردبیل به جهت حمایت و تصویب طرح، قدردانی کرد و گفت: بی‌شک دستیابی و اتمام طرح مذکور در سایه تلاش اعضای شورای شهر و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اردبیل بوده و ابلاغ آن با پیگیری‌های آقای نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی توسط شورای عالی معماری و شهرسازی صورت گرفت.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان بانک‌ها
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان