Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@02:15:15 GMT

زمان توزیع سهام عرضه اولیه گدنا

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۹۷۳۵

صدای ایران-روز سه‌شنبه ۲۸ مردادماه شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک، ۲۰ درصد از سهام خود را در نماد «گدنا» از طریق عرضه اولیه وارد بورس می‌کند.

بر اساس اطلاعیه بازار فرابورس ایران، روز سه‌شنبه ۲۸ مرداد ماه شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک ۶۰ میلیون (معادل ۲۰ درصد) از سهام خود را به روش عرضه اولیه روانه بورس می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این میان ۵۱ میلیون سهم از طریق عرضه اولیه به عموم عرضه می‌شود.
 
گدنا چقدر نقدینگی می خواد؟
بر این اساس هر نفر می‌تواند ۲۰ سهم در بازه قیمتی ۵۸۰ تا ۶۰۰ تومانی سفارش دهد که معادل حداکثر ۱۲ هزار تومان خواهد بود. در صورت مشارکت ۶ میلیون نفری، احتمالا به هر نفر بیشتر از ۹ سهم تخصیص داده نشود که به ۵،۴۰۰ تومان نقدینگی نیاز خواهد داشت.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: عرضه اولیه بورس سهام عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام شخم اولیه ۸۰ درصد از اراضی کشاورزی فومن

رامین قاسم زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به شروع فصل کشت و زرع در گیلان اظهار کرد: تاکنون ۸۰ درصد شالیزارهای فومن اجرای شخم اولیه انجام شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان فومن دارای ۱۳ هزار و ۸۷۰ هکتار شالیزار است، افزود: حدود ۴۵ درصد از شالیزارهای شهرستان فومن خزانه گیری کرده‌اند.

قاسم زاده با بیان اینکه هیچ مشکلی در تأمین کود و نهاده‌های کشاورزی وجود ندارد، گفت: تاکنون ۲۰۰۰ تن کود تکلیفی خریداری شده و ۱۴۵۰ تن بین کشاورزان توزیع شده است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی فومن با تاکید رعایت تقویم زراعی از سوی شالیکاران، بیان کرد: حفظ و رعایت تقویم زراعی منجر به برون رفت از تنش آبی می‌شود.

وی با اشاره به توزیع ۲۷ هزار نهال توت بین نوغانداران این شهرستان گفت: سال گذشته ۸۰ تن تولید پیله ابریشم داشته که پیش بینی می‌شود امسال نسبت به این مقدار ۲۰ الی ۲۵ درصد افزایش یابد.

کد خبر 6079529

دیگر خبرها

  • عرضه سهام بیواتانول باشت در بورس
  • مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • حذف پسوند «ایران» از نام رسمی باشگاه استقلال + جزئیات
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد
  • قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد+جزئیات
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • انجام شخم اولیه ۸۰ درصد از اراضی کشاورزی فومن