Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نصیری، فرماندار شهرستان البرز گفت: هرچند رایزنی‌هایی برای انتقال پسماند شهرستان البرز به محمدآباد صورت گرفته اما هزینه این جابجایی بسیار زیاد است و اگر این هزینه کاهش یابد یا تامین شود این انتقال صورت می‌گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح قزوین؛ محمد نصیری ظهر امروز در بازدید از دفتر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به مشکلات شهرستان البرز اظهار کرد: برای پیگیری مشکلات فاضلاب این شهرستان، جلساتی را با مسئولان استانداری، محیط زیست استان و امام جمعۀ شهرستان برگزار کردیم و بازدیدی از سایت پسماند کبریت میان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در گذشته با انتقال تقریبا یک‌هزار تُن پسماند به منطقۀ کبریت‌میان، انتقادهایی از سوی محیط زیست و آب منطقه‌ای صورت گرفت و از انتقال پسماند به این منطقه جلوگیری شد؛ با توجه به اینکه پسماند شهرصنعتی در محل باقی مانده، در هفته‌های گذشته پیگیری‌های برای حل این مشکلات انجام شده است.

فرماندار شهرستان البرز یادآور شد: هرچند رایزنی‌هایی برای انتقال پسماند شهرصنعتی البرز به سایت محمدآباد صورت گرفته، اما هزینۀ جابه‌جایی آن بسیار سنگین است؛ در صورت اختصاص هزینۀ کمتر برای پسماندهای شهرصنعتی به سایت محمدآباد، این امر محقق می‌شود و در صورت عدم تحقق، باید الزامات آب منطقه‌ای و محیط زیست همچون اصلاح فضای سایت کبریت میان را اجرایی کنیم.

نصیری عنوان کرد: برخی مردم از پسماندهای شرکت‌ شهرصنعتی گلایه دارند و عنوان می‌کنند چرا این واحدها تعطیل نمی‌شوند؟ ما معتقدیم تعطیلی این واحدها تعطیلی فعالیت و اقتصاد مردم را به همراه دارد؛ رسانه‌ها باید در این زمینه مردم را توجیه کنند که شرایط امروز، شرایط بحرانی است.

تصفیه‌خانۀ شریف‌آباد با رشد 15درصدی همراه است/ نرخ بیکاری شهرستان البرز بسیار محدود است

وی با اشاره به وضعیت تصفیه‌خانۀ شریف‌آباد مطرح کرد: از سوی شرکت آب و فاضلاب کشور اعتباری به این مجموعه در سال گذشته اختصاص داده شد؛ اما هنوز به نتیجه نرسیده است؛ اجرای طرح تصفیه خانۀ شریف آباد تقریبا با رشد 10الی 15 درصدی همراه بود که برای تکمیل این پروژه نیازمند 150 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

فرماندار شهرستان البرز اضافه کرد: نرخ بیکاری در این شهرستان، بسیار محدود بوده و بیشترین تعهد اشتغال در شهرستان البرز است، به طوریکه توانستیم 38 درصد تعهد اشتغال را محقق کنیم؛ در این حوزه رتبۀ دوم را در سال گذشته و امسال نیز رتبۀ نخست را کسب کردیم.

نصیری در ادامه گفت: تصمیم داریم به صورت داوطلبانه تعهد اشتغال را به دو درصد در شهرستان البرز افزایش دهیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اهمیت کار خبرنگاری بیان کرد: رسالت مطبوعات، رسالت سنگینی است، زیرا در برابر هرآنچه نگاشته می‌شود، مسئولیتی در پشت آن برای خبرنگار و رسانه نهفته است.

وی افزود: خبرنگار و رسانه در عرصۀ خطیر اطلاع رسانی قدم گذاشته و فعالیت سنگینی را انجام می‌دهند، چراکه در مرحلۀ نخست باید اطلاع‌رسانی و در مرحلۀ بعد، اقناع سازی و اعتمادسازی را انجام دهند، لذا انتظارات از سوی مردم و مسئولان بسیار گسترده بوده و انجام این فعالیت‌ها، نیازمند هنری است که خبرنگاران آن را انجام می‌دهند.

فرماندار شهرستان البرز در پایان عنوان کرد: باتوجه به اینکه امروز کشور از هر طرف مورد حملات سخت و سنگین دشمن قرار گرفته است، انتقاد و نقد رسانه در جایی اثربخش خواهد بود که با هدف اصلاح صورت گرفته و با هدف انتقام نباشد؛ زیرا اگر انتقاد به منظور اصلاح امور انجام شود، مسئولان و مردم مسلما از آن استقبال می‌کنند.

 انتهای پیام/400

منبع: دانا

کلیدواژه: فرماندار شهرستان البرز انتقال پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ داود توفیقی معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با اشاره به تعطیلی و یا کُند شدن طرح‌های جاده سازی در شهرستان صومعه سرا مانند جاده ۴ بانده پونل، فومن به صومعه‌سرا و پیربازار به نوخاله و افزایش تصادفات جاده‌ای در این شهرستان، گفت: برای تسریع در اجرای این طرح‌های نیمه تمام جاده‌ای به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که مسئولان شهرستان و استان باید برای تامین آن تلاش کنند.
معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا افزود : در آستانه فصل کشاورزی و برای پیشگیری از تصادف در جاده‌های روستایی، رانندگان تراکتور و تیلر باید بر روی ماشین‌های کشاورزی علائم هشدار دهنده و شبرنگ نصب کنند.

دیگر خبرها

  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار است
  • تکمیل و بهسازی اردوگاه شهید مهدی باکری نیازمند توجه ویژه است
  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال