Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@03:51:09 GMT

آغاز به کار سامانه نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۹۹۴۹

آغاز به کار سامانه نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: از اول شهریور ۲ مرکز تعویض پلاک در پایتخت با تمام ظرفیت صرفاً با اخذ نوبت از سامانه نوبت دهی تعویض پلاک به مراجعین خدمات رسانی خواهند کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ علی محمدی، رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: برابر تدبیر سردار رئیس محترم پلیس راهور ناجا طرح نوبت دهی اینترنتی از روز یک‌شنبه مورخ ۱۹ مرداد با ظرفیت یک سالن از هرکدام از دو مرکز تعویض پلاک خاوران در شرق تهران و تعویض پلاک میثم در غرب تهران به‌صورت آزمایشی آغاز گردیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا افزود: این طرح که به‌منظور جلوگیری از تجمع در مراکز شماره گذاری و تسهیل در ارائه خدمات طراحی گردیده، از روز شنبه مورخ اول شهریور، در دو مرکز تعویض پلاک اتحاد در شرق تهران و تعویض پلاک الغدیر در یافت آباد تهران با تمام ظرفیت صرفاً با اخذ نوبت از سامانه نوبت دهی nobatdehi.epolice.ir و سایت راهور ۱۲۰ به مراجعین خدمات رسانی خواهند کرد.

سرهنگ محمدی اظهار کرد: مرکز چیتگر، باقرشهر و بخشی از ظرفیت مرکز میثم و خاوران فعلاً به‌صورت حضوری خدمات رسانی می‌نمایند که به‌زودی کل مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در تهران و مراکز استان‌ها با اخذ نوبت دهی اینترنتی خدمات رسانی خواهند کرد.

وی در پایان اضافه کرد: کلیه مراکز، هم حضوری و هم اینترنتی خدمات رسانی می‌کنند، ضمناً در ورودی به مراکز برای مراجعین اینترنتی، به‌صورت جداگانه تعبیه شده و حتماً از ورودی مربوطه وارد مرکز شماره گذاری بشوند.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا مراکز تعویض پلاک مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا خدمات رسانی تعویض پلاک نوبت دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند یا نسخه نویسی الکترونیک امکان‌پذیر نباشد، این مراکز موظف هستند نسخ را به صورت کاغذی ثبت و پذیرش و به بیمه شدگان ارائه خدمت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بیمه سلامت استان اصفهان، محمدحسین صفاری اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی و اطلاع‌رسانی‌های انجام شده به تمام پزشکان، مؤسسات درمانی و تشخیصی، بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، کیلینیک‌ ها و پاراکلینیک‌ ها، هیچیک از این مراکز تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند از ارائه خدمت به بیمه شدگان خودداری کنند.

وی افزود: زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند یا نسخه نویسی الکترونیک امکان‌پذیر نباشد، این مراکز موظف هستند نسخ را به صورت کاغذی ثبت و پذیرش و به بیمه شدگان ارائه خدمت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیمه شدگان در صورت دریافت نکردن خدمت یا هر گونه تخلف مؤسسات، می‌توانند تخلف مورد نظر را در سامانه شکایات سازمان بیمه سلامت به آدرس shekayat.ihio.gov.ir ثبت کنند و همکاران در اسرع وقت موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهند کرد.

کد خبر 746885

دیگر خبرها

  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران