Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: وزیر کشور گفت: خط رسانه‌ای رسانه‌های خارج از کشور و ماهواره‌ها در چند روز گذشته تحریک و تهییج مردم برای فروش سهام‌شان بوده است.
به گزارش خرداد ،عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور عصر امروز(دوشنبه، ۲۷ مرداد ۹۹) در حاشیه جلسه ستاد اطلاع‌رسانی تبلیغات اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران ضمن تأکید بر اینکه یکی از دستورات این جلسه بررسی گزارش دستگاه‌های مختلف از حمایت از واحد‌های تولیدی آسیب‌دیده در کرونا بود، گفت: اصناف گزارش خوبی در این جلسه داد و مقر شد که موضوع بررسی کارشناسی شود و به رئیس‌جمهور ارائه دهیم تا بتوانند با دستوراتی که می‌دهند، حمایت‌های لازم با سرعت تداوم دهند تا با مشکلات در این واحدها مواجه نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره وضعیت بازار بورس افزود: بورس ابعاد مختلفی دارد و با استقبالی که مردم داشتند، تاکنون گام بلندی را در جذب نقدینگی و هدایت آن داشته‌اند؛ همه بورس‌ها در بعضی از مقاطع دچار نوسانات می‌شوند که این نوسانات باید از طریق کارشناسی و پیش‌بینی‌های لازم جبران شود. گزارشی که امروز از بورس داشتیم، الحمدلله مناسب بود و قرار شد هماهنگی رسانه‌ای انجام شود و همه رسانه‌ها به صورت کارشناسانه و دقیق به بورس بپردازند تا از تهییج افکار عمومی پرهیز شود، زیرا خط رسانه‌ای رسانه‌های خارج از کشور و ماهواره‌ها در چند روز گذشته تحریک و تهییج مردم برای فروش سهام‌شان بوده است.
رحمانی‌فضلی درباره مشکلات حوزه دارو تصریح کرد: امروز وزارت بهداشت توضیح داد که الحمدلله با هماهنگی که با بانک مرکزی در حوزه تأمین منابع دارو هستند مشکلی نخواهند داشت و به ما قول دادند بازار در حد تأمین مایحتاج فراهم است و تا آخر سال نیز فراهم خواهد شد.
وی بیان کرد: نگاه جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی این است که با افکار عمومی، همراه با افکار عمومی و ارتباطاتی که با مسئولین خواهیم داشت، شرایط را به‌گونه‌ای هدایت کنیم که همه فعالیت‌های در بستر طبیعی و کارشناسی خودش دنبال شود و به مردم هم اطلاع‌رسانی دقیق کنیم.
وزیر کشور درباره فروش نفت سلف و انتقاداتی که این روزها در این باره می‌شود، گفت: هفته قبل دو پروژه درباره فروش نفت بود، یکی طرح فروش نفت مدت‌دار بود به میزان ۲۰۰ میلیون بشکه که کلیات آن در جلسه سران قوا تصویب شد و مقرر شد آیین‌نامه‌های اجرایی هم دقت لازم شود تا هر وقت آماده شد، ارائه شود. یک بحث دیگر موضوع فروش سلف نفت بود که وزارت نفت مجوز قانونی آن را در بودجه دارد ولی چون به تاخیر افتاد و قبل از اینکه تایید نهایی بشود، اعلام شد و این توقع در مردم بود که امروز اعلام شد که حتما در طرح‌های بزرگ این‌ چنینی پیوست تبلیغاتی برای اقناع‌سازی مردم تهیه شود تا مردم دچار بی‌ثباتی و ضعف تصمیم‌گیری در روابط اقتصادی خود نشوند.
رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه دشمنان ما در رسانه‌های به بی‌ثباتی دامن می‌زنند، بیان کرد: امیدواریم همه مسائل با اطلاع‌رسانی درست بتوانیم شرایط کنونی اقتصادی را در افکار عمومی به نحو احسن مدیریت کنیم. برچسب ها: عبدالرضا رحمانی ‌فضلی ، فروش سهام

منبع: خرداد

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی فروش سهام افکار عمومی فروش سهام رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری و هماهنگی میان «میدان، دیپلماسی و رسانه»، ویژگی برجسته عملیات وعده صادق

رئیس‌جمهور همکاری و هماهنگی میان «میدان، دیپلماسی و رسانه» را از جمله ویژگی‌های برجسته عملیات وعده صادق در بخش عملیاتی و اجرایی کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ هیئت دولت با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به آثار و برکات فراوان چهار دهه فعالیت سپاه پاسداران در حوزه‌های نظامی و امنیتی، کمک به مردم در مشکلات و سازندگی کشور اشاره داشت و اظهار کرد: پیشرفت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت مدیریت عالی رهبری عظیم‌الشأن انقلاب، علاوه بر ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور، موجب شادمانی و امیدواری ملت‌های مسلمان و آزاده جهان نیز شده است که تنبیه اخیر رژیم جنایتکار و کودکش‌کش صهیونیستی، یکی از جلوه‌های این اقتدار بود که با استقبال ملت‌های جهان همراه شده و تزلزل و آسیب‌پذیری این رژیم جانی را عیان کرد.

وی همچنین همکاری و هماهنگی میان «میدان، دیپلماسی و رسانه» را از جمله ویژگی‌های برجسته عملیات وعده صادق در بخش عملیاتی و اجرایی کشور عنوان کرد و افزود: همکاری و هماهنگی مطلوب نیروهای مسلح، وزارت امور خارجه و رسانه ملی، موجب تقویت اعتماد و امید در جامعه شده و شایسته تقدیر است.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است که در توجه به آن هیچ‌گونه تردیدی وجود ندارد، از همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور که به موجب قانون دارای وظایفی در این زمینه هستند خواست عمل به وظایف محوله را مطابق آنچه در این قانون آمده است، با تدبیر و برنامه‌ریزی مورد توجه قرار دهند.

رئیسی با اشاره به فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب درباره وظایف دولت و قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب تصریح کرد: امروز انتظار مردم، متدینین و قانونمداران نیز توجه به قانون، حفظ حقوق مردم و کرامت انسانی آحاد جامعه است و همه دستگاه‌های اداری در همه بخش‌های حاکمیتی باید در این زمینه پیشتاز و پیش‌قدم باشند.

در جلسه امروز هیئت دولت یوسف نوری و ابوطالب شفقت برای انتصاب در سمت استانداری مازنداران و لرستان از هیئت دولت رأی اعتماد گرفتند.

در ابتدای این جلسه وزیر نیرو در گزارش مفصلی از میزان بارش‌ها، وضعیت منابع آبی و سدهای کشور، از ثبت ۱۹۰ میلیمتری بارندگی و رشد ۵ درصدی نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در فروردین‌ماه ۶۰ درصد از بارش‌های ثبت شده در مناطق مختلف کشور از مجموع نرمال بیشتر بوده و افت ۱۵ درصدی بارش نسبت به حد نرمال در تهران نیز با ورود سامانه بارشی در روزهای آینده جبران خواهد شد.

محرابیان توزیع بسیار مطلوب در کشور را از ویژگی‌های بارش‌های اخیر عنوان کرد و با اشاره به نقش اقدامات زیر بنایی دولت از جمله ساخت سد و سد بندها و همچنین اطلاع‌رسانی مناسب رسانه ملی در کاهش قابل توجه میزان خسارت سیل اخیر در جنوب شرق کشور گفت‌: علی‌رغم اینکه میزان بارش‌ها در کشور ما به‌ویژه بخش‌های جنوب شرقی کشور از برخی کشورهای همسایه به مراتب بیشتر بود، اما با اقدامات و پیش‌بینی‌های صورت گرفته و همچنین حضور به موقع استاندار، وزیر کشور و نقش‌آفرینی نیروهای مسلح، هلال احمر و اطلاع‌رسانی دقیق و به هنگام رسانه ملی، میزان خسارت‌های وارده به بخش‌های جنوبی کشور به مراتب کمتر از کشورهای همجوار بود.

در ادامه جلسه امروز هیئت دولت رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز با اعلام خبر کاهش تورم سالانه به کانال ۳۰ درصد گفت‌: طبق گزارش مرکز آمار که روز گذشته منتشر شد، روند تورم همچنان رو به کاهش است به نحوی که تورم نقطه به نقطه به حدود ۳۱ درصد رسیده و در شرف ورود به کانال ۲۰ درصد است و تورم ۱۲ ماهه هم به ۳۸.۸ درصد رسیده که به معنای ورود به کانال ۳۰ درصد است.

منظور ابراز امیدواری کرد با ادامه سیاست‌های تنظیم‌گری دولت در بخش پولی و همچنین انضباط مالی در اجرای بودجه و جلوگیری از کسری بودجه این روند استمرار داشته و تا پایان سال تورم ۱۲ ماهه تا کانال ۲۰ درصد کاهش یابد.

کد خبر 746729

دیگر خبرها

  • واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی
  • استفاده از هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای اراضی کشور
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • رئیسی: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است/ از همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور عمل به وظایف محوله را مورد توجه قرار دهند/ انتظار متدینین و قانونمداران هم توجه به قانون و کرامت انسانی آحاد جامعه است
  • همکاری و هماهنگی میان «میدان، دیپلماسی و رسانه»، ویژگی برجسته عملیات وعده صادق
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • تأکید بر لزوم اجرای وظایف قانونی همه بخش‌های حاکمیتی در موضوع عفاف و حجاب
  • خروج هفته‌ای ۵ تا ۱۵ هزار دلار سرمایه از کشور برای تبلیغات ماهواره‌ای/ به تبلیغات ماهواره‌ای وابسته شدیم
  • ادعای رسانه عبری: احداث شهرک‌ها در نوار غزه آغاز شده است