Web Analytics Made Easy - Statcounter

یولیان ناگلزمان گفت بازیکنان لایپزیش بدون او هم می توانستند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسند.

یولیان ناگلزمن، سرمربی لایپزیش در خصوص رویارویی با توماس توخل، سرمربی سابقش و همچنین عطش پیروزی بازیکنانش صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت یوفا، یولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پاری سن ژرمن در سه شنبه شب، به صحبت پرداخت:

زیر نظر توخل بازی کرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن زمان به پول نیاز داشتم. به عنوان بازیکن پول می گرفتم اما مصدوم شدم و باید برای ادامه درس خواندن، پول در می آوردم. سپس فرصت آنالیزور شدن را به دست آوردم. در آن زمان هرگز تصور نمی کردم که بتوانم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل توخل قرار گیرم. پس شروع دوباره فوتبال، نتوانستیم به طور کامل آن فوتبال مورد نظرمان را به نمایش بگذاریم اما در عین حال می توان با بد بازی کردن هم برنده شد.

لایپزیش روی عملکرد خودش متمرکز است نه پاری سن ژرمن 

وی ادامه داد:

بازیکنان ما همه میل به پیروزی دارند و عطش پیروزی را می توانم در چهره آن ها ببینم. برابر اتلتیکو مادرید عالی کار کردیم و حالا فرصت داریم برابر پاریس هم خوب بازی کنیم. می خواهیم گام بعدی را برداریم و برای آن آماده ایم. می خواهیم بازی خودمان را انجام دهیم و به جای این که به پاری سن ژرمن فکر کنیم، روی خودمان متمرکز هستیم.

بازیکنان لایپزیش بدون ناگلزمن هم می توانستند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسند 

سرمربی لایپزیش گفت:

برنامه های تاکتیکی ام را پیش از بازی لو نمی دهم. در بازی با اتلتیکو مادرید با سه مدافع بازی نکردیم چون نیازی به این کار نبود. همه بازیکنانم آماده هستند، به خوبی تمرین کرده اند و انگیزه زیادی دارند. نمی توان پیش بینی کرد که نیمار و ام باپه چه کاری هایی می توانند انجام دهند. باید مقابل آن ها به شکل تیمی دفاع کنیم و در عین حال آن ها را تحت فشار قرار دهیم. وقتی دو تیم میل به حمله داشته باشند، بازی جذاب و جالب می شود. به بازیکنانم گفته ام اگر من نبودم بازهم شما می توانستید به این مرحله برسید و اگر شما نبودید، من به تنهایی نمی توانستم به این مرحله برسم. لیگ قهرمانان اروپا، تورنمنت بازیکنان است، نه تورنمنت مربی. 

همچنین بخوانید:

توماس توخل: لایپزیش مثل آتالانتا شجاع و سریع است؛ مشخص بود ناگلزمن مربی بزرگی می شود 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیمه نهایی لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال افغانستان که برای نخستین بار تجربه حضور در جام ملت‌های آسیا را تجربه کرده و مجید مرتضایی را به‌عنوان سرمربی ایرانی بالای سر خود داشت، با کامبک شگفت انگیز در بازی امروز مقابل بحرین توانست در جایگاه دوم جدول گروه D قرار بگیرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

شاگردان مجید مرتضایی که جام ملت‌های آسیا را با شکست 3 بر یک مقابل ایران آغاز کردند و در دومین دیدار برابر کویت به تساوی رسیدند، در نیمه اول بازی امروز برابر بحرین ناامید شدند و با باخت 2 بر یک به رختکن رفتند.

فوتسالیست‌های افغانستان در نیمه دوم کاملا متفاوت کار کردند و توانستند با نمایش استثنایی و زدن دو گل مقابل بحرین، توانستند برتری خود را تا لحظات پایانی حفظ کنند و به پیروز 3 بر 2 برسند و از مرحله گروهی صعود کنند.

شاگردان مرتضایی توانستند با کسب 4 امتیاز و تفاضل گل منفی یک، در مقایسه با کویت که مثل آنها 4 امتیاز کسب کرده ولی تفاضل گل منفی 3 داشت، در رده دوم جدول گروه D قرار بگیرند و حریف تیم ملی فوتسال تاجیکستان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شوند.

تیم ملی فوتسال افغانستان البته می‌تواند در بازی بعدی هم شگفتی‌سازی کند و با عبور از سد تاجیکستان و رسیدن به مرحله نیمه نهایی، جواز حضور در جام جهانی را هم بگیرد.

دیگر خبرها

  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»