Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رضا عنایتی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال در پنج هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرده و به طور حتم می‌تواند در دیدار با شاهین شهرداری بوشهر به پیروزی رسیده و با نایب قهرمانی لیگ را به پایان برساند.

وی افزود: آبی‌پوشان برای جام حذفی برنامه‌های ویژه‌ای دارند و به چیزی جز قهرمانی در این رقابت‌ها فکر نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال در واکنش به اخراج «محمد دانشگر» و «فرشید باقری» اظهار داشت: اگر «فرهاد مجیدی» برای نظم و انضباط تیمی این اقدام را انجام داده بهترین واکنش را داشته است چرا که نباید قوانین تیمی را زیر پا گذاشت.

عنایتی خاطر نشان کرد: نظم مهم‌ترین اولویت برای هر مجموعه‌ای است و هر مربی برای اینکه بتواند این مجموعه را حفظ کند باید برخی اوقات قوانین سخت‌گیرانه‌ای را انجام دهد.

وی تاکید کرد: مجیدی نشان داد احترام تیمی برایش از اهمیت زیادی برخوردار است و کارش را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: شهرآورد مهم‌ترین و حساس ‌ترین بازی استقلال در این فصل است و به طور مربیان این تیم برای بازی با پرسپولیس برنامه‌های ویژه‌ای خواهند داشت.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس رضا عنایتی شهرداری بوشهر محمد دانشگر فرشید باقری فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس رضا عنایتی شهرداری بوشهر محمد دانشگر فرشید باقری فرهاد مجیدی باشگاه پرسپولیس رضا عنایتی شهرداری بوشهر محمد دانشگر فرشید باقری فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!

آفتاب‌‌نیوز :

۱۴ دی سال ۱۳۹۵ بود که کارلوس کیروش تصمیم گرفت بازیکنان پرسپولیس حاضر در اردوی تیم ملی در دبی را به تهران بازگرداند! در آن برهه از زمان خبرگزاری صداوسیما نوشت: کیروش ملی‌پوشان پرسپولیسی را از اردو اخراج کرد! بازیکنان پرسپولیسی حاضر در اردوی تیم ملی با نظر سرمربی تیم ملی، کارلوس کیروش از این اردو خارج شدند تا به باشگاه خود بازگردند.

دلیل این اتفاق چه بود؟ خبرگزاری صداوسیما آن‌زمان در این‌باره نوشته بود: برانکو ایوانکویچ در مصاحبه‌های روز‌های اخیر خود از برپایی اردوی تیم ملی در دبی در این مقطع زمانی انتقاد کرده بود و اعلام کرد در صورت نتیجه نگرفتن پرسپولیس در نیم‌فصل دوم کیروش و سازمان لیگ فوتبال مقصر هستند.

به نظر می‌رسد این اتفاق به شکل دیگر در روز‌های اخیر تکرار شده است. کانال رسمی باشگاه استقلال در روز‌های اخیر به بهانه انتخاب مردمی نوشت: بهترین مدافع میانی از نگاه مردم و کارشناسان (آرمین سهرابیان) حتی به تیم ملی هم دعوت نشده و ابوالفضل جلالی نیز با وجود دعوت به اردوی تیم ملی، در بازی رفت مقابل ترکمنستان بازی نکرده و امیدواریم امیر قلعه‌نویی در بازی برگشت از او استفاده کند. همان‌طور که انتظار می‌رود از سیدحسین حسینی در این بازی استفاده شود.

در این بخش از بیانیه محرز است که باشگاه استقلال از عدم دعوت از آرمین سهرابیان گله‌مند است، تعجب کرده که ابوالفضل جلالی در بازی رفت به میدان نیامده و توصیه می‌کند کادر فنی تیم ملی به سیدحسین حسینی بازی بدهد. اگر چه باشگاه استقلال در ادامه با صدور بیانیه جدیدی مدعی شد که نیت دخالت در کار سرمربی تیم ملی را نداشته و تنها تعصب استقلالی‌ها را می‌کشد!

اگر این رفتار‌ها ادامه داشته باشد، ممکن است امیر قلعه‌نویی از تصمیم کارلوس کیروش کپی کند و رای به اخراج استقلالی‌ها بدهد یا برای اردوی جدید بازیکنان استقلال را به اردوی تیم ملی دعوت نکند.

بدین ترتیب باشگاه استقلال بدعت جدیدی را پایه‌گذاری کرده! ممکن است فردا باشگاه سپاهان هم به دلیل عدم حضور بازیکنش در ترکیب به تصمیم سرمربی تیم ملی معترض شود. اگر این رفتار تکرار شود دیگر باشگاه‌ها هم به خود حق می‌دهند تصمیمات سرمربی تیم ملی را زیر سوال ببرند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • سفیر فلسطین خواستار تحریم و اخراج اسرائیل از سازمان ملل
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران به اخراج ۴۰ استاد
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!
  • پاکدامن: گرفتن سهمیه تیمی المپیک اتفاق بزرگی است/ بعد از پاریس باید استراحت کنم