Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سید امیر سیدزاده تهیه‌کننده سینما، درباره علت استقبال نکردن مخاطب از سینما با توجه به اینکه ترفند‌ها و راهکار‌های مختلفی از سوی سازمان سینمایی برای جذب مخاطب در نظر گرفته شده است ، گفت: ما برای روشن ماندن چراغ سینما‌ باید برخی نکات محوری و اساسی را مورد توجه قرار می‌دادیم که آن طور که باید محقق نشد؛ یکی اینکه استاندارد‌ها و لوازم بهداشتی لازم برای تشخیص و جداکردن مخاطب دارای علائم ویروس و سالم را نداریم؛ در نتیجه ناقل و غیرناقل وارد محیطی سربسته می‌شوند و در چنین وضعی مخاطب حق دارد، به سینما نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار فرهنگ و هنر - او افزود: دلیل بعدی استقبال کم مردم از سینما در شرایط کنونی، این است که محصول باکیفیتی نداریم؛ فیلمی که مخاطب ریسک کند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم بیاید و آن را ببیند. مورد سوم فضا‌ی داخلی سینما‌هاست که برای چنین روز‌هایی ساخته نشده است.

این تهیه کننده ادامه داد: نقطه نظر‌ها و راهکار‌های مختلف مدیران فرهنگی نیز یکی از دلایل دفع مخاطب است؛ چون حرفی که می‌زنند برای خودشان هم معنا ندارد و نسبت به آن بلاتکلیف هستند. عزیزان به این موضوع فکر نمی‌کنند که سینما باید تا زمان برچیده شدن این ویروس تعطیل و پس از رفع خطر مجدداً بازگشایی شود.

سیدزاده در پایان عنوان کرد: در این میان نکته ای بسیار مهم را باید در نظر داشت؛ اگر مخاطب در زمان باز بودن سالن‌های سینما به سینما نرفتن عادت کند (این روز‌های سینما) زمانی هم که ویروس از بین برود، دیگر سینما رفتن یا نرفتن برای او اهمیتی نخواهد داشت. اگر این موضوع اپیدمی شود، برای کلیت سینما در دراز مدت خطرناک خواهد بود. پس تعطیلی کامل سینما در مخاطب احساس تشنگی ایجاد می‌کند و باعث می‌شود، پس از بازگشایی در زمان رفع کامل خطر، استقبال چشمگیری از فیلم ها داشته باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سینما بازیگر پایتخت تهیه کننده سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، ژرژ ژسوس در نشست خبری پس از شکست 4-2 برابر العین در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ما عادت ندارد مسابقات را بدون پیروزی پشت سر بگذارد اما ما در ریاض که برای کسب مجوز صعود به فینال تلاش خواهیم کرد‌. ما می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم.

او در ادامه در واکنش به اینکه الهلال اعتماد به نفس زیادی برای این بازی داشت، گفت: اعتماد به نفس ما بیش از اندازه نیست، اما در فوتبال نمی‌توان اتفاقات بازی را کنترل کرد‌. ما عادت نداریم چهار گل دریافت کنیم و سه پنالتی بدهیم، پس باید دلیل این اتفاق را پیدا کنیم و آن را اصلاح کنیم.

سرمربی الهلال افزود: زمان کافی تا بازی برگشت وجود دارد که طی آن مراحل ریکاوری بازیکنان را انجام خواهیم داد و آماده بازی برگشت خواهیم شد.

وی در مورد عدم استفاده از صالح الشهری از ابتدای بازی توضیح داد: در صحبتی که قبل از بازی با او داشتم، گفت که اگر به من نیاز داری، از حاضرم نیم ساعت بازی کنم. او از زمان آخرین مصدومیتش تا به حال در تمرینات گروهی ما شرکت نکرده و به همین دلیل در ترکیب اصلی حضور نداشت نداشت و تا امروز روی محل مصدومیتش یخ می‌گذاشت.

ژسوس درباره نحوه برخوردش با هواداران الهلال حاضر در ورزشگاه هزاع بن زاید و معنای علامتی که به آنها داد، گفت: من به آنها می گفتم که بازی برگشت در ریاض است و می‌دانم که بازی پر سر و صدایی خواهد بود و مطمئن هستم که در ریاض به فینال صعود می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب
  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم
  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان
  • به این زوج دفاعی سپاهان عادت کنید
  • این ۵ عادت سلامت پوست را به خطر می‌اندازند
  • سینما تصویر فردای جامعه است/ آوینی اول منتقد خود بود