Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@23:35:26 GMT

اهدای خون کارکنان بانک ملت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۳۱۲۱

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملت، تعدادی از مدیران و کارکنان در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون و کمک به افزایش ذخایر خونی سازمان انتقال خون کشور، با حضور در طبقه اول ساختمان فرصت، خون خود را اهدا کردند.
بر اساس این گزارش، کارشناسان سازمان انتقال خون کشور با اقدام اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی و هماهنگی کمیته پدافند غیرعامل با حضور در محل ساختمان مرکزی بانک ملت، نسبت به خون گیری از کارکنان این بانک اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اعلام سازمان انتقال خون، وضعیت ذخایر خون کشور در وضعیت مناسبی قرار ندارد و این سازمان از مردم نوع دوست دعوت کرده است تا با اهدای خون، به بهبود این وضعیت کمک کنند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بانک ملت اخبار بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون

                                                                                     

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ لیلی عاصم آبادی اظهار داشت: یک‌هزار و ۶۵۳ نفر فروردین ماه امسال برای اهدای خون و فرآورده‌های خونی به این پایگاه مراجعه کردند که از این تعداد یک هزار و ۴۰۷ نفر واجد شرایط اهدای خون شدند.

وی افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، میزان مراجعان ۱۴.۷۱ درصد رشد و میزان خونگیری نیز ۲۳.۲۰ درصد رشد داشته است.

مدیرکل پایگاه انتقال خون استان ایلام اضافه کرد: بر اساس شاخص‌های انتقال خون، اهداکنندگان به سه گروه عمده مستمر، باسابقه و بار اولی تقسیم می‌شوند که در فروردین امسال تعداد اهداکنندگان مستمر ۸۰۵ نفر بوده که در مقایسه با فروردین پارسال ۱۹.۶ درصد رشد نشان می‌دهد.

عاصم آبادی ادامه داد: ۴۱۱ نفر از اهداکنندگان باسابقه در فروردین ماه امسال اهدای خون داشتند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰.۴۷ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه ۱۹۱ نفر در فروردین ماه امسال برای اولین بار اقدام به اهدای خون کردند، عنوان کرد: در این مدت میزان مشارکت بانوان در امر اهدای خون، رشد ۴.۴۷ درصدی داشته است.

مدیرکل پایگاه انتقال خون استان ایلام یادآور شد: همچنین در طرح نذر خون که از اول تا پایان ماه رمضان بود یک هزار و ۲۵۲ نفر برای اهدای خون مراجعه کردند که از این تعداد یک هزار و ۶۰ نفر موفق به اهدای خون شدند که ۱۱۰ نفر از این اهداءکنندگان مربوط به شب‌های قدر بوده است.

عاصم‌آبادی ادامه داد: بخشی از خون برای مجروحان سوانح و حوادث و سهمی از آن نیز برای بیماران نیازمند دریافت خون و فرآورده‌های خونی مصرف می‌شود.

وی تاکید کرد: بانک خون استان ایلام همواره به اهدای خون و فرآورده‌های خونی در گروه‌های مختلف مثبت و منفی نیاز دارد و بنابراین از مردم در گروه‌های مختلف تقاضا می‌شود که برای اهدای خون خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تل‌آویو دلیلی برای مشارکت کارکنان ما درحمله ۷اکتبرارایه نکرده است
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • دیدار مدیرکل انتقال خون یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان 
  • آثار مخرب شبه‌علم‌ها به اقتصاد سلامت کشور/ تازه شدن دعوای اهدای خون و حجامت
  • آثار مخرب شبه‌علم‌ها به اقتصاد سلامت کشور/ تازه شدن دعوای اهدای خون و حجامت با تعرفه‌های پزشکی 1403
  • بازدید دانش آموزان یزدی از انتقال خون یزد
  • مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌های دولتی