Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که رسانه‌های معاند صدور حکم ده سال حبس برای یک کشیش تبشیری و زندانی شدن وی را در زمان شیوع کرونا ظالمانه قلمداد می‌کنند مشخص شد این فرد پیش از رسیدگی به پرونده اش از ایران گریخته و به سوییس رفته است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جریان مسیحیت صهیونیستی که با هدف مسیحی‌سازی جوامع –به‌ویژه مسلمان- در سال‌های اخیر فعال شده است در همه این سال‌ها کوشیده تا نوعی بدبینی را در میان جوامع مسلمان ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این جریان صهیونیستی در سال‌های گذشته با برجسته ساختن برخی افراد، کوشیده از طریق آن‌ها هجمه و سیاه‌نمایی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به راه بیاندازد و نظام جمهوری اسلامی را در مقابل مسیحیت قرار دهد.

یکی از مهره‌های این بازی خطرناک فردی به نام «ویکتور بت‌تمرز»، کشیش کلیسای «پنطیکاستی» (از فرقه‌های تبشیری) در تهران بود که این کلیسا به سبب اقدامات غیرقانونی در اسفندماه ۱۳۸۸ تعطیل شد.

پس از تعطیلی این کلیسا، کشیش بت‌تمرز و همسرش برخلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی و غیرقانونی بودن اقدامات تبشیری به فعالیت تبشیری برای جلب توجه مسلمانان و تغییر دین و مسیحی شدن و اقدام علیه امنیت ملی با تشکیل و اداره کلیسا‌های خانگی پرداختند.

بت تمرز از جمله مهره‌های تبشیری است که نهاد‌های به اصطلاح حقوق بشری اعلام جرم علیه وی را مصداق نقض حقوق اقلیت‌های دینی در کشور می‌دانند و این در حالی است که فعالیت‌های دختر این فرد به نام دابرینا بت تمرز در این خصوص بسیار گسترده است.

این در حالی است که دابرینا بت تمرز سال گذشته حتی با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دیدار و از وی خواست تا مسئله پیش روی خانواده خود و سایر مسیحیان را پیگیری کند.

پس از بررسی‌های انجام گرفته بر روی پرونده قضایی این کشیش تبشیری روز گذشته با رأی نهایی دادگاه انقلاب ویکتور بت تمرز به ۱۰ سال حبس محکوم شد.

بلافاصله پس از صدور این حکم رسانه‌های تبشیری و معاند نظام با فرافکنی زندانی شدن این کشیش را آن هم در ایام شیوع کرونا با توجه به سن بالای وی ظالمانه توصیف کردند.

رسانه‌های معاند این بار هم همچون گذشته سراسیمه عمل کرده و گافی بزرگی دادند، زیرا اخبار به دست آمده حاکی از آن است که ویکتور بت تمرز در ایران نیست و پیش از صادر شدن رأی از ایران بصورت غیرقانونی گریخته و در حال حاضر در سوئیس به سر می‌برد و این موضوع را عکس‌های خانوادگی وی اثبات می‌کند.

برخلاف ادعا‌های رسانه‌های بیگانه کشیشی که سال‌ها از وی به عنوان عاملی برای هجمه‌سازی استفاده می‌شد نه تنها زندانی نشده بلکه با وجود ارتکاب جرم و ایجاد کلیساخانگی و تبلیغ مسیحیت برخلاف قانون اکنون در اروپا زندگی می‌کند. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دادگاه کشیش رسانه معاند رسانه جمعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه صهیونیست: موج لغو پرواز‌ها به اسرائیل در حال افزایش است

شبکه پخش رژیم صهیونیستی (کان) در این باره اذعان کرد که برخی از ایرلاین‌ها اعلام کردند که در ماه‌های آینده حاضر نیستند به سر کار خود در فرودگاه بن گوریون برگردند.

این گزارش چند روز پس از آن روی می‌دهد که با حمله تنبیهی و مشروع ایران به سرزمین‌های اشغالی، تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی بین المللی پرواز به مناطق اشغالی فلسطین را متوقف کرده و اعلام کردند برای برپایی پرواز‌ها باید تصمیم گیری مجدد کنند.

حمله گسترده پهپادی و موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی موجب شد تا بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی در پرواز به مناطق اشغالی فلسطین تجدید نظر کنند. در این بین شرکت هواپیمایی امارات تعدادی از پرواز‌های خود به سرزمین‌های اشغالی را لغو کرد و شرکت هواپیمایی اتحاد نیز پرواز‌های خود به تل آویو و امان، پایتخت اردن، را نیز به طور کامل لغو کرده است.

شرکت هواپیمایی فلای دبی امارات نیز اعلام کرده که به خاطر ممنوعیت پرواز در آسمان سرزمین‌های اشغالی، تعدادی از پروازهایش لغو شده اند.

از آن‌جا که تعدادی از کشور‌های عربی همسایه سرزمین‌های اشغالی نیز اقدام به بستن آسمان خود کردند، اتفاق مشابهی نیز در لبنان، مصر و کویت رخ داده است.

شرکت هواپیمایی لوفت هانزای آلمان نیز اعلام کرده پروازهایش به تل آویو، امان، بیروت، و اربیل را حداقل تا پایان روز دوشنبه لغو کرده است و برای برقراری مجدد پرواز‌ها تصمیم گیری خواهد کرد.

در کنار لوفت‌هانزا، شرکت‌های هواپیمایی سوئیس و اتریش نیز اعلام کرده اند که تا اطلاع ثانوی از پرواز در آسمان رژیم صهیونیستی خودد داری خواهند کرد و مشخص نیست چه زمانی از پرواز‌ها سر گیری خواهد شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • فرار ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه‌ها در شمال اراضی اشغالی
  • ناکامی اپوزیسیون در سفیدشویی از صهیونیست‌ها
  • زخمی شدن ۲ اسراییلی در عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی
  • جنگ را در جبهه شمالی باخته‌ایم
  • حمله حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «مسکاف عام»
  • عملیات‌ های جدید حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات‌های جدید حزب الله علیه رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها
  • رسانه صهیونیست: موج لغو پرواز‌ها به اسرائیل در حال افزایش است
  • کوه ادعای صهیونیست‌ها موش زائید