Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکمت شیردل در گفتگو با مهر با اشاره به شرایط سخت ایجاد شده به واسطه شیوع ویروس کرونا در جامعه و محدودیت‌های ابلاغی در جهت فعالیت‌های ورزشی اظهار داشت: به دلیل تعطیلی چند ماهه اخیر اماکن ورزشی، قهرمانان این رشته تمرینات خود را در منازل انجام می‌دهند، تمرینانی که محدود به بدنسازی و در بهترین حالت کشیدن زه کمان در ۱۸ متر محدود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت تیراندازی با کمان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به این‌که در این رشته ورزشی در حالت عادی ورزشکاران حداقل با ۳ متر فاصله از یکدیگر می‌ایستند تصریح کرد: ای‌کاش مسئولین نسبت به رفع محدودیت‌ها در این رشته ورزشی تأمل کنند تا قهرمانان ما بتوانند در فاصله ۷۰ متری تیر خود را پرتاب کنند، زیرا ایجاد زیرساخت جهت ایجاد این فاصله در شرایط عادی و خارج از فضاهای ورزشی ممکن نیست.

وی در ادامه افزود: رئیس فدراسیون تیراندازی نسبت به برگزاری مسابقات و رفع برخی محدودیت‌ها خوش‌بین بود و ما هم امیدواریم مسئولین در خراسان شمالی نیز شرایط را جهت برگزاری مسابقات مهیا کنند.

حکمت شیردل خاطر نشان کرد: هر چند شیوع این ویروس وقفه جدی در مسیر رو به پیشرفت رشته تیراندازی با کمان در خراسان شمالی ایجاد نمود اما در سایه همت همگانی قطعاً روزهای خوبی در انتظار این رشته خواهد بود.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان خراسان شمالی در انتها با اشاره به دعوت «محمد ربانی» یکی از قهرمانان استان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نیروهای مسلح ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد ایجاد شرایط عادی در کشور باشیم.

کد خبر 5001449

منبع: مهر

کلیدواژه: تیراندازی با کمان ورزش و جوانان خراسان شمالی شیوع کرونا ویروس کرونا محرم 99 روز خبرنگار شیراز ماه محرم بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد عید غدیر خم کرمانشاه گرگان آزادگان جنگ تحمیلی قزوین تیراندازی با کمان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ این محدودیت به علت عملیات روکش آسفالت در باند جنوبی و شمالی آزادراه قزوین-کرج و اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت توپکا در باند شمالی آزاد راه اعمال می شود.

 

بازه زمانی عملیات: از تاریخ ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳

روز‌های شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶ 

روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰

روز‌های چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ 

روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی هستند. 

 موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر ۱۰ الی ۵۶ باند جنوبی آزادراه قزوین -کرج  و از کیلومتر ۲۲ الی ۵۵ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین و از کیلومتر ۱۰ الی ۲۴ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) است.

 

دیگر خبرها

  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین