Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد شاگردانش در تقابل با شاختار دونتسک ابراز رضایت و بازی تیمش را یک بازی کاملاً اروپایی توصیف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته که شاگردانش بامداد امروز (سه شنبه) در مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا با برتری 5 بر صفر مقابل شاختار دونتسک اوکراین به فینال این رقابت‌ها راه یافتند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: به نظرم ما در حالی به فینال رسیدیم که با بازی‌مان کاری کردیم که قدرت واقعی شاختار کمتر به نظر بیاید اما شاختار استعدادهای زیادی دارد و ما با بازی تحت‌فشار در تمام نقاط زمین آنها را متوقف کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاختار تیمی بسیار باکیفیت در پاسکاری است و سرعت بالایی دارد اما ما کارمان را به قدری خوب انجام دادیم که آنها را مجبور به دفاع کردن، کردیم و می‌دانستیم که از در اختیار داشتن توپ حس راحتی ندارند. ما با شجاعت بازی کردیم و برنامه درستی داشتیم. ما یک بازی کاملاً اروپایی را به شکلی درست به نمایش گذاشتیم و بازیکنانم شایسته تمجید شدن دارند. این یک عملکرد فوق‌العاده بود و با بازی‌مان کاری کردیم که شاختار تیمی سطح متوسط به نظر بیاید.

کونته که حالا تیمش اولین نماینده ایتالیاست که از سال 1999 پس از پارما به دیدار فینال لیگ اروپا/جام یوفا می‌رسد و باید با سویا دیدار کند، اظهار داشت: رسیدن به فینال باعث رضایتمندی همه است. مهمترین چیز برای من این است که بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار است که بازی در یک فینال را تجربه می‌کنند. آنها در حال کسب تجربه‌ در سطح مهم تورنمنتی هستند که ایتالیا برای مدت طولانی در آن نقش اصلی نداشته است.

سرمربی ایتالیایی اینتر ادامه داد: سویا تجربه بسیار بالایی دارد و فکر می‌کنم در 6 یا 7 سال اخیر چهار بار فاتح لیگ اروپا شده‌ است. با این حال ما تشنه قهرمانی هستیم و اشتیاق لازمی برای این کار را داریم و می‌خواهیم هواداران‌مان را به وجد بیاوریم. حالا نیاز به کمی استراحت و ریکاوری داریم و پس از آن سعی خواهیم کرد کمی شادی را برای هواداران‌مان به ارمغان بیاوریم و فکر می‌کنم آنها به این بازیکنان افتخار خواهند کرد چون آنها با قلب و روح‌شان بازی می‌کنند.

رومنیگه: امیدوارم بایرن مونیخ فاتح لیگ قهرمانان شود و اینتر قهرمان لیگ اروپا

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره روندی که تیمش در این فصل داشته، یادآور شد: به نظرم ما بدشانس بودیم که نتوانستیم از مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان صعود کنیم، همچنین در جام حذفی ایتالیا (حذف در مرحله نیمه‌نهایی) بدشانس بودیم، این در حالی است که شایسته کسب نتایج بهتری بودیم. ما لغز‌ش‌های غیرقابل‌توجیهی هم در فصل اخیر سری A داشتیم به خصوص در بازی مقابل تیم‌های بولونیا و ساسولو. به هر حال من معتقدم که تیم از این موقعیت‌های منفی بیشتر درس می‌گیرد تا از موقعیت‌های مثبت. ما چیزهایی آموختیم، از این درس‌ها استفاده کردیم و حالا شما می‌توانید پیشرفت را در تیم ببینید.

آنتونیو کونته در تکمیل صحبت‌هایش تأکید کرد: در نهایت ما سری A را با یک امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس در جایگاه دوم به پایان بردیم و در بسیاری از آمارها از آنها برتر بودیم. ما می‌خواستیم در لیگ اروپا هم نقش اصلی را داشته باشیم و حالا در فینال هستیم، پس بیایید امشب از صعود به فینال لذت ببریم و فردا (سه‌شنبه) به بازی با سویا فکر کنیم.

تیم‌های سویا و اینتر از ساعت 23:30 روز جمعه 31 شهریور، در دیدار فینال لیگ اروپا در ورزشگاه رِین‌اِنرجی واقع در شهر کلن آلمان به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سویا لیگ اروپا اینترمیلان آنتونیو کونته بیشتر بخوانید... لیگ اروپا| صعود اینتر به فینال یک تورنمنت اروپایی پس از ۱۰ سال قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ اروپا| صعود اینتر به فینال یک تورنمنت اروپایی پس از ۱۰ سال واژه های کاربردی مرتبط سویا لیگ اروپا اینترمیلان آنتونیو کونته پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ دیاباته: رفتن استراماچونی یک مشت محکم به من بود/شاید برای ایران بازی کردم/ علیپور «داداشم» است! ۲ رأی فیفا صادر شد؛ محکومیت سنگین و تاریخی فدراسیون فوتبال در ماجرای ویلموتس ۳ قاضی‌زاده هاشمی: آقایان باید پول ویلموتس از جیب‌شان بدهند و اموال‌شان توقیف شود ۴ میری: در فوتبال ایران بازیکنی که گل می‌زند به چشم می‌آید/ دوست ندارم مانند گذشته تصمیم اشتباه بگیرم ۵ علی‌نژاد: مسئولیت قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال است/ قرارداد پس از اضافه شدن پرانتز برای ما ارسال نشد ۶ طاهری: هیئت رئیسه ۸ روز بعد از انتخاب ویلموتس، سرمربیگری او را تصویب کرد/ با مسببان این پرونده برخورد می‌شود ۷ شاه‌منصوری: نمی‌دانم چه کسی «پرانتز» را در قرارداد ویلموتس آورد ۸ بیانیه تند باشگاه مس کرمان پس از بازماندن از صعود به لیگ برتر مهمترین اخبار ورزشی علی‌نژاد: مسئولیت قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال است/ قرارداد پس از اضافه شدن پرانتز برای ما ارسال نشد سعادتمند: توافق اولیه با دیاباته انجام شده، هواداران دغدغه نداشته باشند قاضی‌زاده هاشمی: آقایان باید پول ویلموتس از جیب‌شان بدهند و اموال‌شان توقیف شود دیاباته: رفتن استراماچونی یک مشت محکم به من بود/شاید برای ایران بازی کردم/ علیپور «داداشم» است! مهمترین اخبار تسنیم گفتگوی تفصیلی تسنیم با کشتی‌آرای/کاهش قیمت طلا به ۱۷۰۰دلار بعد کرونا/ذخیره ۳۰۰تن طلاوسکه در خانه مردم/ماجرای قیمت‌های تلفنی چیست؟ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران / اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند / تاخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم تولیت آستان قدس رضوی: فرهنگ استقامت ‌راهگشای عبور کشور از گذرگاه‌های سخت خواهد بود گزارش// شروع متفاوت سال تحصیلی دانش‌آموزان؛ برای مشکلات چه چاره‌‌ای اندیشیده‌ایم؟! آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی: نباید عزاداری‌های محرم تعطیل شود / برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شوند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سویا لیگ اروپا اینترمیلان آنتونیو کونته سویا لیگ اروپا اینترمیلان آنتونیو کونته آنتونیو کونته لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارلمان اروپایی قواعد سلاح برای غیرنظامیان را تشدید کرد

پارلمان اتحادیه اروپا با توجه به در گردش بودن میلیون‌ها قبضه اسلحه غیرقانونی در این اتحادیه، قواعد واردات و صادرات سلاح گرم را تشدید کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "آر ان دی" در مطلبی نوشت: در حالی که حدود 35 میلیون اسلحه غیرقانونی در اتحادیه اروپا در گردش است پارلمان اتحادیه اروپا قوانین سخت گیرانه تری برای اسلحه تصویب می کند.

هیچکس دقیقاً نمی داند چه تعداد سلاح گرم در اتحادیه اروپا در گردش است. در بسیاری از کشورها، صادرات فقط روی کاغذ ثبت می شود. این به نفع جنایتکاران است - پارلمان اتحادیه اروپا اکنون قوانین سخت گیرانه تری برای اسلحه تصویب کرده است.

پارلمان اتحادیه اروپا روز سه شنبه قوانین سختگیرانه‌تری را برای واردات و صادرات سلاح گرم در اتحادیه اروپا تصویب کرد. این سلاح‌ها برای استفاده غیرنظامی هستند، یعنی توسط نیروهای مسلح، پلیس یا سایر مقامات امنیتی استفاده نمی‌شوند. دلیل این اقدام این است که بر اساس برآوردهای کمیسیون اتحادیه اروپا، بیش از نیمی از تفنگ های غیرنظامی در اروپا ثبت نشده است. بر این اساس حدود 35 میلیون تفنگ و تپانچه غیرمجاز در این اتحادیه در گردش است.

برند لانگ، رئیس کمیته تجارت بین‌الملل از حزب سوسیال دموکرات در این باره به شبکه تحریریه آلمان (RND) گفت: این اعداد یک سیلی به صورت این اتحادیه است و نشان می‌دهند که ساعت از دوازده هم پنج دقیقه گذشته است. لانگ هشدار داد: «در بدترین حالت، همه سلاح‌های گرم ثبت‌نشده می‌توانند در تیراندازی دسته جمعی مورد استفاده قرار گیرند، به عنوان مثال، هر چه سلاح‌های غیرقانونی بیشتر باشد، دستیابی به یک سلاح برای ارتکاب جرم آسان‌تر است.»

در بسیاری از موارد کاملاً نامشخص است که خریدار سلاح گرم صادراتی کیست. زیرا اغلب نمی توان سلاح هایی را که مثلاً به بازار آمریکا فروخته می شود، ردیابی کرد. اتحادیه اروپا سه برابر بیشتر از واردات خود تفنگ و تپانچه برای استفاده غیرنظامی صادر می کند. بسیاری از مدل ها به طور خاص به ایالات متحده آمریکا می روند. سلاح های اروپایی در آنجا محبوب هستند، به ویژه آنهایی که از سازندگان آلمانی مانند Heckler & Koch، Carl Walther و SIG Sauer یا تپانچه Glock از اتریش و Beretta از ایتالیا ساخته شده اند. در حال حاضر هیچ سابقه ای از واردات اسلحه در سراسر اتحادیه اروپا وجود ندارد. تعداد تپانچه های غیرمجاز در این منطقه می تواند بسیار بیشتر باشد. در آینده، قرار است واردات در سراسر اتحادیه اروپا بر اساس همان استانداردها کنترل شوند.

"لانگ"، سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات که به عنوان گزارشگر این پیش نویس مقررات اتحادیه اروپا را تهیه کرده است، می گوید که پارلمان اتحادیه اروپا می خواهد مسیر اسلحه های گرم، قطعات جداگانه و مهمات را در آینده در یک پایگاه داده الکترونیکی ثبت کند. کلیه برنامه های کاربردی سازنده و فروشنده برای واردات و صادرات سلاح نیز باید در آنجا موجود باشد. مثلاً با این واقعیت که در برخی از کشورهای عضو، داده‌ها فقط به صورت کاغذی ثبت می‌شوند، نشان می‌دهد که قوانین فعلی چقدر قدیمی هستند تا امکان تبادل اطلاعات بین کلیه امنیت و گمرکات اروپا را فراهم کند.

پارلمان اروپا همچنین استدلال می‌کند که سلاح‌های غیرقانونی کمتر به معنای فعالیت مجرمانه کمتر و سلاح‌های گرم کمتر در دسترس جنایتکاران و گروه‌های تروریستی است. مقررات سختگیرانه‌تری نیز باید در مورد تپانچه های تیراندازی و علامت دار اعمال شود تا نتوان آنها را به سلاح های گرم کشنده تبدیل کرد.

کشورهای اتحادیه اروپا در ابتدا فقط می خواستند اطلاعات مربوط به واردات و صادرات سلاح گرم را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. با این حال، پارلمان توانست در مذاکرات پیروز شود و اطمینان حاصل کند که دولت ها باید در آینده گزارش های دقیقی را در یک گزارش عمومی سالانه ارائه دهند. لانگ گفت: «همه باید این حق را داشته باشند که بدانند در اروپا درباره سلاح‌های گرم برای استفاده غیرنظامی چه می‌گذرد». اتحادیه اروپا در حال حاضر رویکرد مشابهی با مقررات مربوط به کالاهایی دارد که می توانند برای اهداف نظامی و غیر نظامی (استفاده دوگانه) استفاده شوند.

در آینده، گزارش های کشوری همچنین باید حاوی جزئیاتی در مورد امتناع واردات یا صادرات و دلایل آنها و همچنین تعداد کنترل ها پس از صادرات کالا به کشورهای ثالث باشد. به این ترتیب، پارلمان اتحادیه اروپا می خواهد بررسی کند که آیا کشورهای عضو به مسئولیت و وظیفه مراقبتی خود عمل می کنند یا خیر. کشورهای اتحادیه اروپا هنوز باید به تصویب نهایی تغییرات در مقررات بازنگری شده اتحادیه اروپا درباره سلاح گرم در شورا رای بدهند.

اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کنداختلاف در اتحادیه اروپا برای سیاست مالی مشترک اروپایی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پارلمان اروپایی قواعد سلاح برای غیرنظامیان را تشدید کرد
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • بی‌میلی اروپایی‌ها برای کمک بیشتر به اوکراین
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • افزایش مرگ اروپایی‌ها بر اثر گرما
  • گرما اروپایی‌ها را کشته است
  • پاسور ایرانی از قهرمانی اروپایی دور شد