Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-23@22:05:39 GMT

ثبت نام ۶۳ هزار زن سرپرست خانوار در طرح مسکن ملی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۴۱۹۵

وزیر راه: از ۹۳۰ هزار متقاضی طرح مسکن ملی، ۶۳ هزار نفر زنان سرپرست خانوار هستند که در اولویت واگذاری مسکن قرار دارند.

 آقای محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در نشست با اعضای انجمن راهسازان کشور، درباره آخرین وضعیت ساخت، تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر و مسکن ملی، افزود: با یک بررسی علمی متوجه می شویم که نسبت تعداد واحدهای مسکونی به تعداد خانوار بیشتر است، اما امکان خانه دار شدن افراد و خانواده های زیادی به دلیل استطاعت نداشتن خرید در بازار فعلی وجود ندارد به همین دلیل در این دوره با اعمال سیاست جدید، موضوع عرضه و تقاضا برای جامعه هدف را ملاک قرار دادیم و تصمیم گرفتیم زمینه خانه دار شدن افرادی که استطاعت مالی ندارند را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: دو سال پیش با اهتمام ویژه وعده دادیم که ۹۰۰ هزار واحد مسکونی را تا آخر دولت وارد بازار کرده و به مردم تحویل می دهیم. بر همین اساس، برنامه تحویل یک سبد ۹۰۰ هزار واحدی متشکل از مسکن مهر و مسکن ملی را در جلسه رای اعتماد ارایه شد که به سمت اجرای این طرح حرکت کردیم.
اسلامی با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن، افزود: در این طرح هم امکان ثبت نام وجود داشت هم اینکه برای تحت پوشش قرار دادن جامعه کارگری و بازنشستگان با وزارت تعاون، برای جامعه فرهنگی با وزارت ارشاد، برای خانه دار شدن نیروهای مسلح با وزارت دفاع و سایر دستگاه ها تفاهمنامه هایی را مبادله کردیم تا جامعه هدف را گسترش دهیم.

برچسب ها: سرپرست خانوار ، طرح ملی مسکن ، مسکن لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Jf3

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سرپرست خانوار طرح ملی مسکن مسکن مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی تحرکی، سلامت نوجوانان تیران را تهدید می‌کند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون گفت: بی تحرکی و غذاهای، سلامت جسمی نوجوانان این شهرستان را تهدید می‌کند و منجر به بروز بیماری‌های چاقی و فشار خون می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، عباس قاری امروز _شنبه– یکم اردیبهشت_ در آئین زنگ سلامت مدرسه برکت تیران با اشاره به بیماری‌های غیر واگیر دار اظهار کرد: چاقی، فشارخون و دیابت از جمله بیماری‌های غیر واگیردار است که به دلیل بی تحریکی و غذای چرب و ناسالم گسترش پیدا می‌کند.

وی افزود: نوجوانان و کودکان در عصر حاضر با بی تحرکی روبرو هستند که این نگرانی در بین این گروه سنی تیران و کرون نیز وجود دارد و سلامت جسمی آنان در بزرگسالی را تهدید کرده و چالش ساز است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون ادامه داد: ورزش و تحرک برای سلامت جسم و روح افراد مؤثر است و باید این فرهنگ در جامعه خصوصاً در قشر کودک و نوجوانان نهادینه شود.

قاری با بیان اینکه چاقی تهدید علیه سلامتی است، تصریح کرد: بی تحرکی و عدم برنامه ریزی برای ورزش به این شاخصه آسیب می‌زند و هزینه‌های درمانی به افراد تحمیل کرده و همچنین جامعه نیز باید اعتبارات را صرف ایجاد مراکز درمانی کند.

وی اضافه کرد: فرهنگ تغذیه سالم باید در مدارس برای دانش آموزان نهادینه شود که توزیع شیر رایگان در همین راستا بوده و مصرف لبنیات و شیر را به عنوان غذای خوب ترویج می‌دهد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون با اشاره به پوشش بیش از ۹۰ درصد پایش فشار خون در این منطقه، خاطرنشان کرد: همراهی مردم برای سلامتی بسیار مهم بوده و همین موضوع می‌تواند بستر را برای فرهنگ سازی بیش از گذشته فراهم کند.

وی یادآورشد: نگاه خانواده‌ها به سلامت جسم و روح، فرزندان را در این مسیر همراه کرده و به سلامتی جامعه نیز کمک می‌کند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون به برنامه‌های هفته سلامت نیز اشاره کرد و گفت: کنترل فشارخون، برگزاری جلسات‌آموزشی و پرسش و پاسخ، مسابقات فرهنگی و ورزشی و تبلیغات شهری از جمله برنامه‌های این هفته در تیران و کرون است.

کد خبر 746678

دیگر خبرها

  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • بی تحرکی، سلامت نوجوانان تیران را تهدید می‌کند