Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:26:52 GMT

باید آموزش های فردی را بیشتر مورد توجه قرار دهیم

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۴۲۸۶

باید آموزش های فردی را بیشتر مورد توجه قرار دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، اللهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه شروع سال تحصیلی را متناسب با همه ظرفیت ها باید آغاز کنیم، گفت: در شرایط فعلی یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها بحث آموزش فرزندان است که با توجه به شیوع بیماری کرونا نگرانی های بزرگی را در آنها ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امنیت بهداشتی، اقتصادی و آموزشی امروز از دغدغه های اصلی جهان است، اظهار داشت: در سال تحصیلی ۹۹_۴۰۰ که آخرین سال تحصیلی قرن ۱۴ هجری است با نقطه عطفی در تاریخ اجتماعی ایران روبرو هستیم که باید با برنامه ریزی در شرایط بحران بتوانیم موفق از این آزمون خارج شویم.

اللهیار ترکمن با تاکید بر اینکه بحران های نرم آرام وارد می شوند اما فراگیری بسیار گسترده تری دارند، تصریح کرد: طبق پیش بینی های سازمان های جهانی، تا ۵ سال آینده، زیست بوم مردم جهان متاثر از ویروس کروناست و لذا بسیاری از رفتارها و مناسبات انسانی دچار تغییرات اساسی خواهد شد که باید هماهنگی لازم با شرایط جدید را در جامعه فراهم کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شاید دیگر آموزش های جمعی به شکل قبل وجود نداشته باشد، اظهار داشت: باید آمادگی هر گونه شرایط جدید را در خود فراهم سازیم و آموزش های فردی را جدی تر مورد توجه قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه آموزش باید به شکل جدی عرضه شود، یادآور شد: ما باید آمادگی کامل را در استان ها داشته باشیم و در هر شرایطی آماده ارائه آموزش های ترکیبی به دانش آموزان را داشته باشیم.

اللهیار ترکمن که در نشست تخصصی پروژه مهر ویژه بازگشایی مدارس در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران حضور داشت با اشاره به اینکه باید شبکه ارتباطی در کل کشور شکل گیرد، خاطرنشان کرد: در کنار هم بودن، کنار هم دیدن و کنار هم تصمیم گرفتن از جمله مسائلی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5001611

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی روز خبرنگار محرم 99 رییس شورای شهر تهران انفجار بیروت وضعیت راهها محسن حاجی میرزایی آزادگان جنگ تحمیلی شورای شهر سال تحصیلی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، منظور گفت: با اطلاع رسانی هایی که انجام گرفت طرح کالابرگ بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفت و ما شاهد استقبال بیشتر مردم از این طرح هستیم. تامین منابع کالابرگ به خوبی توسط دولت انجام گرفته است.در این مرحله که از بهمن ماه شروع و تا اردیبهشت ادامه دارد در این مرحله منابع به صورت کامل تامین شده است.

او افزود: برای ادامه طرح کالابرگ در بودجه سال ۱۴۰۳ پیش بینی هایی کردیم که در مجلس درحال رسیدگی است. با توجه به کمکی که طرح کالابرگ به ۷ دهک اول می کند علاقمند هستیم که این طرح را ادامه دهیم.

کد خبر 844905 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم کالا برگ (کوپن) سازمان برنامه و بودجه اقتصاد

دیگر خبرها

  • توجه بیشتر به مشاهیر ادبی در نمایشگاه کتاب به گردشگری ادبی کمک می‌کند
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه
  • شدت بارندگی جنوب کرمان در ساعات عصر بیشتر می‌شود