Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مدیر امور مالی بانک ملت با اعلام زمان بازگشایی نماد بانک ملت، درباره آخرین وضعیت افزایش سرمایه این بانک به همفکران توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، سیدکاظم چاوشی با اشاره به اینکه قرار بود نماد بانک ملت بعد از روز تعطیلی عید غدیر بازگشایی شود، گفت: اما به دلیل طولانی شدن فرآیند ثبت شرکت ها این موضوع به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص زمان بازگشایی نماد بانک ملت گفت: همه کارهای افزایش سرمایه بانک انجام شده، مجوزها اخذ و ثبت شرکت نیز انجام شده است، اما به دلیل شرایط خاص این روزهای بازار تصمیم گرفتیم بازگشایی نماد را در بازاری بهتر انجام دهیم.
وی تاکید کرد: نماد بانک ملت بر اساس برنامه ریزی ها در یک بازار خوب بازگشایی خواهد شد و احتمالا اگر شرایط معاملات بهبود یابد در پایان این هفته یا طی هفته آینده شاهد بازگشت نماد هستیم.
این مقام مسئول در بانک ملت درخصوص برنامه افزایش سرمایه بانک از محل تسعیر ارز نیز گفت: با انجام افزایش سرمایه بانک ملت از تجدید ارزیابی دارایی ها سرمایه بانک به ۲۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید.
وی ادامه داد: گزارش های افزایش سرمایه بانک ملت از محل تسعیر ارز آماده شده و قرار است پیش از بازگشایی جزییات این افزایش سرمایه از طریق سایت کدال منتشر شود.
به گفته چاووشی افزایش سرمایه بانک ملت از محل تسعیر ارز حدود ۴۷ درصد خواهد بود./همفکران

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: افزایش سرمایه بانک بازگشایی نماد نماد بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته در دستورکار نمایندگان در جلسه روز (یکشنبه ۲۰ اسفند ماه) قرار داشت .   به گزارش تسنیم، حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت بررسی لایحه کاهش ساعت کاری کارکنان و افزایش تعطیلات پایان هفته، گفت: رسیدگی به لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته در دستورکار نمایندگان در جلسه روز (یکشنبه ۲۰ اسفند ماه) قرار داشت که نمایندگان در این جلسه پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان با کلیات لایحه مذکور با اکثریت آرا موافقت کردند.    وی افزود: با نظر رئیس مجلس این لایحه دو شوری شد یعنی اینکه برای بررسی جزئیات مجدداً به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.   سخنگوی کمیسیون اجتماعی درباره جزئیات این لایحه ، گفت: این لایحه مربوط به افزایش تعطیلات پایان هفته به ۲ روز و همچنین کاهش ساعت کاری کارکنان از ۴۴ ساعت به ۴۰ ساعت در هفته و همچنین مسئله مربوط به دو روز تعطیلی یعنی پنج‌شنبه و جمعه یا جمعه و شنبه است.   گودرزی بیان کرد: اعضای کمیسیون اجتماعی با توجه به اهمیت موضوع پس از پایان تعطیلات نوروز در اولین جلسه مجدداً جزییات لایحه مذکور را بررسی کرده و گزارش نهایی جهت بررسی در جلسه علنی به هیئت رئیسه ارائه می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد / اعمال از هفته آینده
  • جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده
  • روند افزایشی دما در مازندران تا یکشنبه هفته آینده
  • پیش بینی رگبار و رعد برق تا اوایل هفته آینده
  • وزش باد نسبتاً شدید و بارش های پراکنده در همدان
  • افزایش دمای خوزستان تا اوایل هفته آینده
  • رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در پایان نخستین هفته کاری ۱۴۰۳
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد