Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-24@17:30:06 GMT

شنبه؛ پایان اعتبار سهمیه خبرنگاری سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۴۶۹۱

شنبه؛ پایان اعتبار سهمیه خبرنگاری سال ۹۸

تین نیوز

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی از اتمام اعتبار سهمیه طرح ترافیک سال ٩٨ خبرنگاران از اول شهریور ماه جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عمارسعیدیان فر با بیان اینکه اکثر سهمیه های سال ۹۹ خبرنگاری تخصیص یافته است، گفت: سهمیه طرح ترافیک سال ۹۸ خبرنگاری تنها تا پایان ٣١ مرداد ماه اعتبار داشته و از اول شهریور ماه طرح ترافیک خبرنگاران که در سال ٩٨ به آنها تخصیص یافته است، فاقد اعتبار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خبرنگارانی که مشمول سهمیه طرح ترافیک شده‌اند با مراجعه به حساب کابری خود در سامانه " تهران من" می‌توانند از وضعیت تخصیص یافتن سهمیه طرح ترافیک سال ٩٩ خود مطلع شوند.

به گفته سعیدیان فر، درحساب کاربری "تهران من" برای خبرنگارانی که مشمول طرح ترافیک شده اند، در قسمت نوع سهمیه عنوان "شامل سهمیه" ذکر گردیده است.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح های ترافیکی اعلام کرد: آن دسته از خبرنگارانی که علی رغم معرفی توسط مدیران مسئول هنوز عنوان "شامل سهمیه" برایشان نمایش داده نمی شود، دارای نقص مدرک می باشند یا بدهکاری عوارض به سامانه دارند و یا حساب کاربری آن ها فاقد شارژ اعتباری ۱۴۰ هزار تومانی می باشند.

سعیدیان فر در ادامه تاکید کرد: خبرنگاران محترم در نظر داشته باشند که تنها تا پایان ٧ شهریور ماه فرصت دارند نسبت به رفع نواقص و یا تسویه بدهی شان در سامانه اقدام کنند در غیر اینصورت و پس از اتمام این مهلت، خبرنگاران جدید جایگزین خواهند شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی در پایان یادآور شد: آن دسته از خبرنگارانی که دارای تأیید خبرنگاری می باشند ولی سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری دریافت نکردند، برای دریافت کارت بلیط خبرنگاری معرفی خواهند شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سهمیه طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بارش باران و لغزندگی راه‌ها سبب واژگونی یک دستگاه تریلی در محور دامغان - سمنان محدوده موسوم به ابزار مهدی شد این امر ترافیک سنگینی را پدید آورد. با کمک عوامل راهداری و متصدیان امر، جاده هم اکنون باز اما لغزنده است. تصاویر اختصاصی مهر را سید حسین سید رضایی تهیه کرده است.

کد خبر 6087219

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
  • تعیین تکلیف تعطیلات پایان هفته
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق تعیین‌تکلیف می‌شود