Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، عمارسعیدیان فر درباره سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران اظهارداشت: اکثر سهمیه‌های طرح ترافیک سال ۹۹ خبرنگاری تخصیص یافته است و سهمیه طرح ترافیک سال ۹۸ خبرنگاری تنها تا پایان ٣١ مرداد اعتبار دارد و از اول شهریور طرح ترافیک خبرنگاران که در سال ٩٨ به آنها تخصیص یافته است، فاقد اعتبار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خبرنگاران که مشمول سهمیه طرح ترافیک شده‌اند با مراجعه به حساب کابری خود در سامانه تهران من می‌توانند از وضعیت تخصیص یافتن سهمیه طرح ترافیک سال ٩٩ خود مطلع شوند.

به گفته سعیدیان‌فر، درحساب کاربری تهران من برای خبرنگارانی که مشمول طرح ترافیک شده‌اند، در قسمت نوع سهمیه عنوان شامل سهمیه ذکر شده است.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی اعلام کرد: آن‌ دسته از خبرنگارانی که علیرغم معرفی توسط مدیران مسوول رسانه‌هایشان هنوز عنوان شامل سهمیه برایشان نمایش داده نمی‌شود، دارای نقص مدرک یا بدهکاری عوارض به سامانه هستند و یا حساب کاربری آن ها فاقد شارژ اعتباری ۱۴۰ هزار تومانی است.

سعیدیان‌فر در ادامه تاکید کرد: خبرنگاران در نظر داشته باشند که تنها تا پایان ٧ شهریور فرصت دارند نسبت به رفع نواقص و یا تسویه بدهی‌شان در سامانه اقدام کنند در غیر این‌صورت و پس از اتمام این مهلت، خبرنگاران جدید جایگزین آنها برای دریافت سهمیه خواهند شد.

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی در پایان یادآور شد: خبرنگارانی که دارای تایید خبرنگاری هستند ولی سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری دریافت نکرده‌اند، برای دریافت کارت بلیت مترو و اتوبوس خبرنگاری معرفی خواهند شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ترافیک خبرنگاران طرح ترافیک سهمیه طرح ترافیک طرح ترافیک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت تبدیل مجوز‌های قدیمی به مجوز‌های جدید تا ۲۶ اردیبهشت

 علی محمدی در جلسه با کارشناسان اقتصاد و دارایی لرستان اظهار کرد: براساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوز‌های قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) شوند و کسب وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند. 
وی بیان داشت: فعالان اقتصادی که تا ۲۶ اردیبهشت، مجوز‌های قدیمی خود را به مجوز‌های جدید تبدیل نکنند، از خدمات دولتی محروم می‌شوند.
محمدی یادآور شد: متقاضیان می‌توانند ️با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.
 لازم به ذکر است که تا مورخ ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳، ۲۰ هزار و ۴۸۰ مجوز قدیمی در استان به شناسه یکتا تبدیل شده که تاکنون لرستان رتبه اول در کشور دارا می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌‌وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌ وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • مهلت تبدیل مجوز‌های قدیمی به مجوز‌های جدید تا ۲۶ اردیبهشت
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)