Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@20:31:06 GMT

طرح ترافیک سال ۹۸ خبرنگاری تا چه زمانی اعتبار دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۴۹۷۳

طرح ترافیک سال ۹۸ خبرنگاری تا چه زمانی اعتبار دارد؟

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی از اتمام اعتبار سهمیه طرح ترافیک سال ٩٨ خبرنگاران از اول شهریور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،  عمارسعیدیان فر با اشاره به  سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران اظهار کرد: اکثر سهمیه‌های  طرح ترافیک سال ۹۹ خبرنگاری تخصیص یافته است و سهمیه طرح ترافیک سال ۹۸ خبرنگاری تنها تا پایان ٣١ مرداد اعتبار دارد و از اول شهریور طرح ترافیک خبرنگاران که در سال ٩٨ به آنها تخصیص یافته است، فاقد اعتبار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خبرنگاران که مشمول سهمیه طرح ترافیک شده‌اند با مراجعه به حساب کابری خود در سامانه تهران من می‌توانند از وضعیت تخصیص یافتن سهمیه طرح ترافیک سال ٩٩ خود مطلع شوند. 

به گفته سعیدیان‌فر درحساب کاربری تهران من برای خبرنگارانی که مشمول طرح ترافیک شده‌اند، در قسمت نوع سهمیه عنوان شامل سهمیه ذکر شده است. 

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی اعلام کرد: آن‌ دسته از خبرنگارانی که علیرغم معرفی توسط مدیران مسوول رسانه‌هایشان هنوز عنوان شامل سهمیه برایشان نمایش داده نمی‌شود، دارای نقص مدرک یا بدهکاری عوارض به سامانه هستند و یا حساب کاربری آن ها فاقد شارژ اعتباری ۱۴۰ هزار تومانی است.

سعیدیان‌فر در ادامه تاکید کرد: خبرنگاران در نظر داشته باشند که تنها تا پایان ٧ شهریور فرصت دارند نسبت به رفع نواقص و یا تسویه بدهی‌شان در سامانه اقدام کنند در غیر این‌صورت و پس از اتمام این مهلت، خبرنگاران جدید جایگزین آنها برای دریافت سهمیه خواهند شد.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح های ترافیکی در پایان یادآور شد: خبرنگارانی که دارای تایید خبرنگاری هستند ولی سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری دریافت نکرده‌اند، برای دریافت کارت بلیت مترو و اتوبوس خبرنگاری معرفی خواهند شد.

 انتهای پیام/4148

منبع: آنا

کلیدواژه: طرح ترافیک خبرنگاران خبرنگاری مدیر واحد ساماندهی سهمیه طرح ترافیک طرح ترافیک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۴۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل زمانى، بازیکن ۱۸ساله پیکان که تعویض طلایی عنایتی شد و گل تساوی پیکان را زد، در جمع خبرنگاران پس از بازی مقابل هوادار گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود ولی برای تیم ما گره خورده بود. اگر از فرصت‌های‌مان بهتر استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم بازی را ببریم. تشکر می‌کنم از آقارضا سرمربی تیم که به جوان‌ها بها می‌دهند، نه فقط خودم جوان‌های دیگری که دارند بازی می‌کنند. بزرگترهای تیم خیلی به ما کمک می‌کنند و در روند ما خیلی تاثیر دارد و کار کردن کنارشان حس خوبی دارد.

ویدئو: 330343

او درمورد تیم ملی جوانان گفت: هنوز با ما صحبتی نشده ولی احتمال ۵۰-۵۰ می‌دهم که دعوت شوم. منتظریم.

ابوالفضل زمانی درباره خودش توضیح داد: من اهل ارومیه، آذربایجان غربی، شهرستان تکاب هستم. فوتبالم از یک محله در نسیم شهر به اسم حصارک شروع کردم در ته اسلامشهر. متولد ۸۴ هستم. اولین گل لیگ برتری‌ام در دومین بازی لیگ برتری‌ام بود. از رده جوانان پیکان ملحق شدم و امسال هم جوانان هستم.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰ تن آرد تشویقی بین ۴۹۵ واحد خبازی
  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • تا زمانی که رژیم اشغالگر وجود دارد، صلح وجود ندارد
  • اردن: تا زمانی که اسرائیل وجود دارد، صلح وجود ندارد
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • آخرین باری که یک کشور به اسرائیل حمله کرده چه زمانی بود؟ | تصاویر
  • یک مصدوم در حادثه انفجار گاز در اقبالیه+ فیلم
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستا‌های تهران
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود