Web Analytics Made Easy - Statcounter

مأمورین کلانتری15احمد آباد آبادان موفق به دستگیری سارقین موتورسیکلتی شدند که فیلم شان منتشر شده بود.

به گزارش رکنا ، سرهنگ سید محسن تقی زاده ریس پلیس شهرستان آبادان مبنی براینکه در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان به ویژه در منطقه احمدآباد، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی بصورت ویژه در دستور کار مأمورین پلیس آبادان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که دراین راستا ماموران تجسس کلانتری ۱۵ احمد آباد پس از دریافت مستندات و جمع آوری اطلاعات ، با انجام تحقیقات نامحسوس توانستند مخفیگاه سارقان را یکی در آبادان و دیگری در شهرستان همجوار ماهشهر شناسایی و پس از هماهنگی قضایی آنها را دستگیر کنند.

دستگیری سارقین موتورسیکلت در آبادان

که در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و پس از هماهنگی قضایی تحویل مالباختگان شد، متهمان در تحقیقات پلیس به 9 فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

تقی زاده در پایان با اشاره به تحویل متهمان ازطریق مرجع قضایی راهی زندان شدند بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و محرمانه توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا رکنا پلیس سرقت زندان اخبار حوادث سرقت موتورسیکلت دزدان آبادان حوادث آبادان سرقت موتورسیکلت ویدیو اخبار خوزستان عکس فیلم حوادث تهران اخبار تهران ایران جوان قتل قاتل تجاوز ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار شرق تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: روز گذشته مأموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران در حین گشت زنی شبانه در محدوده اراذل خیز خاک سفید با دو نفر از اراذل و اوباش روبرو می‌شوند که این دو نفر پس از مشاهده مأمورین اقدام به قدرت نمایی و فحاشی با قمه در دست خود می‌کنند که مأمورین برابر وظیفه ذاتی پلیس اقدام لازم را انجام دادند.

وی افزود: مأمورین پس از مشاهده این اراذل اوباش بلافاصله نسبت به دستگیری این افراد اقدام، که یکی از آنان از محل متواری شد ولی دیگری در حین دستگیری با قمه در دست خود با عربده کشی اقدام به ضربه زدن به خودروی سازمانی و چندین خودروی دیگر کرد که با هوشیاری کامل مأموران دستگیر شد که مشخص شد از اراذل و اوباش با سابقه شرارت فراوان است.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خاطر نشان کرد: پس از دستگیری و پی‌جویی اولیه در پایگاه مخفیگاه نفر دوم این قدرت نمایی نیز مشخص و نفر دوم نیز دستگیر و هردو این اوباش به همراه قمه کشف شده از آنان به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6083277

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار شرق تهران
  • انهدام باند سارقان انبار کالا‌های ملوانی در گناوه