Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کلات پور، درگذشت ماموستا ملا محمد محمدي را ضايعه‌اي جبران ناپذير براي اين استان برشمرد و گفت: ايشان از ائمه جمعه همراه و حامي کانون هاي مساجد بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه و به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کرمانشاه، حجت الاسلام افشین کلات پور ویژگی‌هایی چون ایمان، تواضع، مهربانی و صبر و متانت را از صفات بارز شخصیتی امام جمعه فقید اهل سنت کرمانشاه برشمرد و اظهار کرد: حاج ماموستا ملامحمد محمدی فارغ از جنبه های علمی و دینی، یکی از چهره های اثرگذار در ایجاد و تحکیم روحیه برادری و همدلی میان شیعه و سنی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درگذشت این عالم جلیل القدر را ضایعه ای دردناک و جبران ناپذیر برای استان کرمانشاه برشمرد و افزود: مردم کرمانشاه ایشان را با آرامش و لبخندی که همیشه بر صورت داشت، به یاد خواهند داشت. روحانی مردمی و دوست داشتنی که همواره در صحنه های مختلف مدافع نظام و انقلاب بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمانشاه با بیان اینکه بچه های مسجد همواره از ایشان به خوبی یاد خواهند کرد، اظهار داشت: مرحوم مغفور جناب حاج ماموستا ملامحمد محمدی(رحمة الله علیه) امام جمعه فقید اهل سنت کرمانشاه یکی از یاران و حامیان همیشگی کانون های فرهنگی هنری مساجد بود.
 

این مسئول بیان داشت: ایشان در زمره ائمه جمعه ای بودند که از آغاز فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد تا پایان حیات پر برکت خویش، همراهی و مشارکت بسیار خوبی با برنامه ها و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد داشتند.

حجت الاسلام کلات پور ، در پایان با تسلیت درگذشت این عالم وارسته و مجاهد خستگی‌ناپذیر به محضر علمای معظم، طلاب، روحانیون، خانواده مکرم آن مرحوم و مردم ولایت مدار کرمانشاه، گفت: از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان صبر جزیل همراه با سلامت و سعادت مسئلت می‌کنم.

پایان پیام/66

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند افزایشی دما در مازندران تا یکشنبه هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کارشناس هواشناسی گفت: هوای استان امروز پنجشنبه ۹ فروردین ماه غالبا صاف تا نیمه ابری و در ارتفاعات گاهی ابری با احتمال بارش های پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

نوروزیان افزود: آسمان استان فردا جمعه تا صبح یکشنبه هفته آینده صاف تا کمی ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می شود.

او گفت: یکشنبه تا عصر سه شنبه ٖآسمان استان نیمه ابری گاهی ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد و کاهش نسبی دما خواهد بود. 

کارشناس هواشناسی ادامه داد: چهارشنبه تا جمعه هفته آینده نیز هوا صاف و آفتابی همراه با افزایش دما پیش بینی می شود.

نوروزیان افزود: دریا هم امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت های دریایی مناسب است.

او گفت: دیروز گلوگاه با بیشینه دمای ۱۷ درجه سانتیگراد، گرمترین و صبح امروز هم دلیر چالوس با کمینه دمای ۳ درجه زیر صفر، سرد‌ترین نقطه استان گزارش شد.

دیگر خبرها

  • سخنان تند دژکام امام جمعه شیراز در انتقاد به وضعیت حجاب گردشگران نوروزی در مساجد تاریخی: دلمان خوش است گردشگر داریم/ فضای شهر را به بازی‌ گرفتند/ در بوم گردی چند جور فسق دارند گزارش می دهند
  • عصبانیت شدید امام جمعه شیراز: اگر نمی‌توانید مساجد نصیرالملک و وکیل را اداره کنید، خودم مدیریت کنم
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • روند افزایشی دما در مازندران تا یکشنبه هفته آینده
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • پیش بینی آسمانی صاف همراه با افزایش سرعت باد برای استان یزد
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی تمام عیار صبر و بخشندگی است
  • ۱۱ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین ملایر