Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت با سابقه، دبیر شورای عالی فنی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی شد. تاریخ انتشار: 11:28 - 28 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۷۹۱۵

خبرگزاری میزان - طی حکمی از سوی یوسف بهتری رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، حسین عزتی به عنوان دبیر شورای عالی فنی این فدراسیون منصوب و مشغول به کار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم نامبرده آمده است:

نظر به تعهد، تجارب و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ، به عنوان دبیر شورای عالی فنی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی منصوب می‌گردید.

ضروری است با سرلوحه قرار دادن راهبرد تفکر و تلاش در انجام امور محوله با سازماندهی متفکرانه و هوشمندانه تمام امکانات به همراه برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند نسبت به انجام امور محوله کوشا باشید.

گفتنی است، عزتی یکی از اساتید با سابقه ورزش‌های رزمی کشورمان است که علاوه بر پایه‌گذاری رشته اصیل ایرانی "آذران رزم"، ریاست آرنیس ایران، خاورمیانه و شرق اروپا را نیز بر عهده دارد.

وی همچنین با عضویت در هیئت اجرایی فدراسیون جهانی آرنیس، به عنوان یک ایرانی تاثیرگذار در تصمیمات این تشکیلات در سطوح بین‌المللی، قاره‌ای و جهانی نقش دارد.

گفتنی است "آرنیس" به عنوان ورزش اول کشور فیلیپین، یکی از رشته‌های معتبر رزمی است که با قدمتی چندصد ساله، در نهاد‌های معتبر بین‌المللی همچون شورای المپیک آسیا عضویت دارد.

بیشتر بخوانید: انتصاب رییس سازمان لیگ فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یوسف بهتری فدراسیون ورزش های رزمی حسین عزتی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی دبیر شورای عالی فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، استاندار بوشهر در بخشی از این حکم خطاب به علی ماهینی عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن هفته دولت و لزوم برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه‌های هفته دولت، به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب می‌شوید.

احمد محمدی زاده در بخش دیگری از این حکم ابراز داشت: امید است با اتکال به خداوند متعال و با پیش بینی، برنامه ریزی دقیق و هماهنگی به موقع و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های مرتبط، در برپایی هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های این هفته و بهره گیری از این فرصت ارزشمند در تبیین عملکرد دولت مردمی ایران قوی آیت الله دکتر رئیسی موفق و کوشا باشید.

کد خبر 6062555

دیگر خبرها

  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کرد
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان
  •  اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار کرد
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود
  • خسروپناه: ویژگی محتوایی و جاودانگی قرآن پاسخگویی به پرسش‌های زمانه
  • دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب شد