Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت که منتظر تفاهم سازمان جنگل‌ها و اداره اوقاف است تا اسناد صادر شده برای جنگل‌های هیرکانی اصلاح شود.

ذبیح‌الله خدائیان در گفت‌وگو با ایسنا در ارتباط با آخرین وضعیت وقف ۵۶۰۰ هکتار از اراضی جنگل‌های هیرکانی گفت: جلسه‌ای در دولت با حضور معاون اول رئیس جمهور، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان‌ جنگل‌ها، وزارت جهاد کشاورزی و اداره اوقاف تشکیل شد و بنا بر این شد که سازمان جنگل‌ها و اداره اوقاف این موضوع را بررسی کنند و به تفاهم برسند و ما براساس تفاهمی که صورت می‌گیرد نسبت به اصلاح اسناد صادره اقدام کنیم و این ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، حدود ۱ ماه پیش خبری منتشر شد که ۵۶۰۰ هکتار از جنگل‌های هیرکانی که سال گذشته به عنوان میراث جهانی توسط یونسکو به ثبت رسید، در اختیار یک فرد در آمده است و تحت عنوان موقوفه در اختیار متولی است و مالک این عرصه چندین بار قصد قطع درختان را کرده و از سازمان جنگل‌ها مجوز خواسته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جنگل های هیرکانی جنگل های هیرکانی جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۵۰ هکتار از اراضی ملی در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بوکان گفت: این مقدار اراضی ملی توسط افراد سودجو، کشت شده بود که با تلاش ماموران یگان حفاظت این اداره و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی از متصرفان بازپس گرفته شد

اسماعیل عبدالله‌وند گفت: برای جلوگیری از تصرف دوباره این مقدار اراضی بیش از ۲۵ کیلومتر از این محوطه با استفاده از ادوات مختلف پی‌کنی و با استفاده از حفاری جداسازی شد.

او افزود: تلفن ۱۵۰۴ یگان حفاظت این شهرستان به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی جهت جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی توسط سودجویان و متصرفان است.

دیگر خبرها

  • روایتی از شمشاد‌های جنگل‌های هیرکانی از زبان شهروند خبرنگار
  • رفع تصرف ۵۰ هکتار از اراضی ملی در بوکان
  • رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: میزان ذخایر سرم و تولید واکسن روتاویروس
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • تداوم اجرای طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در جنگل های زاگرس
  • آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • خدمات دارالترجمه رسمی در تهران
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • تهران قدیم| ژست جالب این دو نفر مقابل یک کفاشی، ۷۳ سال قبل/ عکس