Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کرمان با انتقاد شدید از عدم حضور مدیران در جلسه تنظیم بازار گفت: تعدادی کارشناس به جلسه آمدند که اختیاری هم ندارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدائی صبح امروز در جلسه تنظیم بازار استان کرمان که با حضور تعدادی از مسئولان در محل سالن شهید مرتضوی‌زاده استانداری کرمان برگزار شد اظهار داشت: تصمیمات مرکزی و وزارتخانه‌ای در استان‌ها جوابگو نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان با انتقاد شدید از عدم حضور مدیران در جلسه تنظیم بازار گفت: متاسفانه به جای مدیران تعدادی کارشناس به جلسه آمدند که اختیاری هم ندارند.

وی با بیان اینکه تکمیل زنجیره مرغ در استان را سه سال است که پیگیری می‌کنیم اما هنوز انجام نشده است افزود: در تصمیمات جدی نیستید و سه سال است در مورد مرغ و کمبود مرغ در استان کرمان یک حرف گفته می‌شود و همچنان مشکل وجود دارد.

فدائی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تفاوت قیمت ماسک در بازار قابل قبول نیست گفت: بر اساس آمار صنعت، معدن و تجارت روزانه 200 هزار ماسک در استان تولید می‌شود که پاسخگوی نیاز استان نیست.

«خیابانی» نتوانسته به وظیفه خود در حوزه تنظیم بازار عمل کندپنج هزار تن مرغ تنظیم بازاری 13500 تومانی توزیع می‌شودهشدار ستاد تنظیم بازار به تولیدکنندگان فولاد برای رعایت کف عرضه شمش

مهدی حسینی‌نژاد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه جوجه‌ریزی در استان کرمان انجام شده اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ماه آینده قیمت مرغ در استان تثبیت شده و یا کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت مرغ گرم در استان کرمان 18 هزار و 360 تومان است افزود: در یک‌ماه گذشته 220 تن مرغ منجمد در استان به قیمت 13 هزار و 700 تومان به ازای هر کیلو برای تنظیم بازار توزیع شده است.

علی بابایی فرماندار کرمان در این جلسه با بیان اینکه ریشه تمام مشکلات کمبود مرغ استان اختلافات بین اتحادیه مرغداران، کشتارگاه‌ها، اتاق تعاون، جهاد کشاورزی و تعاون روستایی است اظهار داشت: این نهادها باید مشکلات بین خودشان را برطرف کنند و نتیجه این اختلافات ضربه زدن به مردم است.

به گزارش تسنیم حضور و غیاب مدیران دعوت شده به جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان توسط محمدجواد فدائی استاندار کرمان از حاشیه‌های این جلسه بود که تعداد زیادی از مدیران غایب بودند.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط بازار استانداری کرمان استان کرمان قیمت مرغ بیشتر بخوانید... از تشکیل پرونده برای تولیدکنندگان متخلف مرغ در کرمان تا عرضه مرغ ۱۲۹۰۰ تومانی آقای استاندار! از قیمت مرغ در کرمان خبر دارید؟ دو نرخی بودن قیمت مرغ در کرمان کار نظارت بر عرضه را سخت کرده است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... از تشکیل پرونده برای تولیدکنندگان متخلف مرغ در کرمان تا عرضه مرغ ۱۲۹۰۰ تومانی آقای استاندار! از قیمت مرغ در کرمان خبر دارید؟ دو نرخی بودن قیمت مرغ در کرمان کار نظارت بر عرضه را سخت کرده است واژه های کاربردی مرتبط بازار استانداری کرمان استان کرمان قیمت مرغ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ۲ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۳ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۴ غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم ۵ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۶ آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی: نباید عزاداری‌های محرم تعطیل شود/ برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شوند ۷ گزارش|پروژ‌های آبخیزداری لنگ تامین اعتبار قطره‌‌چکانی/ شهر زنجان به وسیله سد گاوازنگ تهدید می‌شود ۸ اصفهان| سپاهان و پیکان؛ به دنبال سهمیه مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ پیگیری رسانه‌ای تسنیم نتیجه داد/ قرارگاه خاتم‌الانبیا با واگذاری ۵ طرح شهری در استان مرکزی خدمت‌رسانی می‌کند غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم آتش در ارتفاعات منطقه «افزر» قیروکارزین آرام گرفت /۳۰۰ نیرو برای مهار آتش‌پای کار آمدند مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند تحولات سیاسی لبنان/ نبیه بری، سعد حریری را برای نخست‌وزیری آینده معرفی کرد گفتگوی تفصیلی تسنیم با کشتی‌آرای/ کاهش قیمت طلا به ۱۷۰۰دلار بعد کرونا/ ذخیره ۳۰۰تن طلاوسکه در خانه مردم/ ماجرای قیمت‌های تلفنی چیست؟ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس جلسه تنظیم بازار قیمت مرغ در کرمان استاندار کرمان استان کرمان بازار استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راضی جلالی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان اظهار کرد: پایانه‌های مرزی خوزستان برای مبادلات تجاری با کشورهای دیگر از ظرفیت‌های اقتصادی مهم کشور است.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان ادامه داد: با این وجود، برخی از این پایانه‌ها با مشکلاتی روبه‌رو هستند و این مسائل بر امر صادرات و واردات و یا ترد مسافران اثر گذار است.

وی گفت: خوزستان در بحث کنترل بازار و میزان تورم کالاهای اساسی بعد از تهران رتبه دوم کشور را در سال گذشته کسب کرد.

راضی جلالی با اشاره به اقداماتی که برای تثبیت قیمت مرغ در استان انجام شده است، افزود: با پیگیری‌های انجام شده و با همکاری دستگاه‌های مربوطه وضعیت جوجه‌ریزی و تأمین مرغ در بازار مدیریت شده است.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان تاکید کرد: خوزستان در بحث شکر یکی از تولید کنندگان عمده کشور است و در استان نباید در تأمین و قیمت این کالا چالشی ایجاد شود.

کد خبر 6086454

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد