Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@12:12:05 GMT

۲۶ هزار نفر در البرز مشمول طرح بیمه بیکاری شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۵۵۱۲

۲۶ هزار نفر در البرز مشمول طرح بیمه بیکاری شدند

گروه استان‌ها- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت:از شیوع ویروس کرونا و بر هم خوردن تعادل بازارهای اقتصادی مختلف، ۱۴ رسته شغلی به سبب این امر متحمل آسیب شدند که ۲۶ هزار نفر در استان البرز مشمول بیمه بیکاری شدند. - اخبار استانها -

فلاح نژاد در گفت‌وگو با خبرنگارتسنیم در کرج، با اشاره به اینکه بخش اعظم فعالیت اقتصادی کارگران در اثر شیوع ویروس کرونا تعطیل و یا محدود شده است، اظهار داشت: سامانه "بیمه بیکاری" از 5 اسفند ماه سال 98 جهت شناسایی کارگران و کافرمایان 14 رسته شغلی آسیب دیده و کم برخوردار در این سازمان راه اندازی شده است و مطابق ضوابط ستاد ملی کرونا مشمول دریافت تسهیلات می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تا کنون 30 هزار نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند افزود: اطلاعات کارگران و کارفرمایان ثبت نام شده در سامانه بعد از پالایش و بررسی جهت دریافت تسهیلات به سازمان تامین اجتماعی استان البرز ارسال شده است، بر این اساس 26 هزار نفر مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند.

ضرورت ثبت نام در سامانه جامع روابط کار برای دریافت مقرری بیمه بیکاریتهرانی‌ها در صدر دریافت بیمه بیکاری کروناماهانه 4 میلیارد تومان در استان بوشهر بیمه بیکاری پرداخت می‌شود/ پیگیری مشکل بیمه ملوانا

وی با بیان اینکه بیشترین رسته شغلی آسیب پذیر از این بیماری در بخش خدمات است، عنوان کرد: وظیفه اصلی مجموعه وزارت کار شناسایی افرادی با شرایط این که حقوق ثابتی ندارند، حتی مستمری بگیر هم نیستند و پرداخت کننده هیچ صندوق بیمه ای نبودند است که عمده ی این افراد از دهک یک تا سه در استان البرز هستند، به سامانه برنامه و بودجه کشور معرفی شدند و بسته‌های معیشتی در 5 مرحله به نسبت تعداد افراد خانوارها به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اینکه رونق و حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات کارفرمایان، پیمانکاران و کارگری نیز از دیگر اهداف این سازمان است، خاطر نشانکرد: ما با تاکید بر رصد و رسیدگی مسائل و مشکلات صنفی کارگران زحمتکش در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط می تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری هموار کند.

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT1 بیشتر بخوانید... ۲۶ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در گیلان ثبت‌نام کردند ۷۴ هزار نفر در استان فارس مشمول بیمه بیکاری شدند/ مشکلات جاماندگان برطرف می‌شود واریز بیمه بیکاری کرونا برای۹۰ درصد مشمولان/ جاماندگان با ۱۴۲۰ تماس بگیرند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۲۶ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در گیلان ثبت‌نام کردند ۷۴ هزار نفر در استان فارس مشمول بیمه بیکاری شدند/ مشکلات جاماندگان برطرف می‌شود واریز بیمه بیکاری کرونا برای۹۰ درصد مشمولان/ جاماندگان با ۱۴۲۰ تماس بگیرند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ۲ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۳ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۴ غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم ۵ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۶ آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی: نباید عزاداری‌های محرم تعطیل شود/ برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شوند ۷ گزارش|پروژ‌های آبخیزداری لنگ تامین اعتبار قطره‌‌چکانی/ شهر زنجان به وسیله سد گاوازنگ تهدید می‌شود ۸ اصفهان| سپاهان و پیکان؛ به دنبال سهمیه مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ پیگیری رسانه‌ای تسنیم نتیجه داد/ قرارگاه خاتم‌الانبیا با واگذاری ۵ طرح شهری در استان مرکزی خدمت‌رسانی می‌کند غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم آتش در ارتفاعات منطقه «افزر» قیروکارزین آرام گرفت /۳۰۰ نیرو برای مهار آتش‌پای کار آمدند مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند تحولات سیاسی لبنان/ نبیه بری، سعد حریری را برای نخست‌وزیری آینده معرفی کرد گفتگوی تفصیلی تسنیم با کشتی‌آرای/ کاهش قیمت طلا به ۱۷۰۰دلار بعد کرونا/ ذخیره ۳۰۰تن طلاوسکه در خانه مردم/ ماجرای قیمت‌های تلفنی چیست؟ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دریافت بیمه بیکاری بیمه بیکاری شدند استان البرز هزار نفر ۲۶ هزار نفر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بیش از ۴۰ هزار نفر در رشته علوم آزمایشگاهی فعال هستند. این رشته در ایام کرونا در صف اول مواجهه با ویروس کرونا بود و در سایر مواقع نیز از جمله رشته‌هایی است که در ارتباط مستقیم با عوامل عفونی و ویروسی است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   آقای یار محمدی از جمله افرادی که ۳۲ سال در این رشته کار کرده و همکارانی داشته که در حین کار به علت آلودگی با نمونه ویروسی به هپاتیت مبتلا شده است. آقای یار محمدی در این باره گفت: متاسفانه برخی همکاران ما در این رشته بعلت مواجهه با نمونه‌های ویروسی به ایدز و هپاتیت آلوده شدند و برخی جانشان را از دست دادند. البته پیگیری‌های ما نشان می‌دهد هنوز مصوبه هیات وزیران در سال ۹۵ در خصوص اعمال سختی کار برای رشته آزمایشگاه اجرایی نشده است. محسنی بند پی گفت: باید این مصوبه در بخش خصوصی همچون بخش دولتی شامل حال شاغلین رشته آزمایشگاه شود و رفتار دوگانه‌ای نباید در این دو بخش وجود داشته باشد. از دیگر مشکلات این رشته محدودیت‌هایی است که برای اداامه تحصیل فارغ التحصیلان آن وجود دارد. موضوعی که سال هاست وزارت بهداشت در حال پیگیری آن است حسین درگاهی در این باره گفت: کمیته‌های تخصصی در حال بررسی این موضوع هستند و در صورت نیاز سنجی برای این رشته اجرا میشود. خبر خوب اینکه روز گذشته شورای انقلاب فرهنگی اعلام کرد ۳۰ فروردین در تقویم کشور به نام روز آزمایشگاه ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • ۳۰ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام بیمه زنان روستایی وعشایر
  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری
  • بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟ | حل یک اختلاف نظر بزرگ
  • چگونه بیمه بیکاری بگیریم؟
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری