Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تفاهم نامه یکهزار و صد میلیارد ریالی فی مابین سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور با استانداری لرستان امضا شد

به گزارش آریا در خرم آباد ، در این جلسه، تفاهم نامه ایی به ارزش یکهزار و صد میلیارد ریال مابین دکتر منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور با دکتر خادمی استاندار لرستان منعقد گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، دکتر خادمی امروز ضمن دیدار با دکتر منصور وزیر محترم جهاد کشاورزی به پیگیری مسائل و مشکلات استان لرستان در حوزه آبخیز داری، منابع طبیعی و اعتبارات مورد نیاز پرداخت.

در این دیدار در خصوص انجام عملیات آبخیزداری و آبخوان داری در حوزه های آبریز شهرستانهای استان لرستان، تامین اعتبار تشکیل صندوق توسعه منابع طبیعی و تامین اعتبار ساخت ساختمان اداره کل منابع طبیعی استان بحث و گفتگو شد.

همچنین در خصوص وضعیت بام خرم آباد و ساماندهی آن با مشارکت بخش خصوصی اقدام لازم صورت پذیرفت و تفاهم نامه ایی به ارزش یکهزار و صد میلیارد ریال مابین دکتر منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور با دکتر خادمی استاندار لرستان منعقد گردید.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تفاهمنامه استانداری جنگلها مراتع آبخیزداری سازمان جنگلها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سید عماد شاهرخی با اشاره به اینکه جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ در استان، سال گذشته در مقایسه با سال ۱۴۰۱، ۳۰ درصد افزایش داشت، گفت: سهمیه جوجه‌ریزی فروردین ماه امسال نیز ۷۹۲ هزار قطعه بوده که تاکنون ۲۹۸ هزار قطعه آن تحقق یافته است.

وی با اشاره به شعار سال اظهارداشت: برای جهش تولید با مشارکت مردم در بخش کشاورزی چند راهبرد در نظر گرفته شده که یکی از این راهبرد‌ها استفاده از ظرفیت تشکل‌ها و بخش خصوصی است.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، سال گذشته با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ۴۰۰ تن گوشت قرمز تامین شد که این میزان علاوه بر ۷۷ تن سهمیه گوشت دولتی بوده است.

شاهرخی، استفاده از حوزه دانش بنیان و افزایش ضریب دانش فنی را از دیگر راهبرد‌های تحقق شعار سال دانست.

وی به تاکید رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی برای افزایش تولید اشاره کرد و گفت: راه برون رفت برای تنظیم بازار و استقلال و امنیت غذایی تولید است.

دیگر خبرها

  • ۱۷۰۰ هکتار به سطح زیر کشت گیاهان دارویی لرستان اضافه شده است
  • ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی یکی از برنامه‌های راهبردی لرستان است
  • صادرات بیش از ۱۳۶ هزار تن تخم مرغ در سال گذشته
  • راهبرد وزارت جهاد کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • دو درصد پروتئین کشور در قم تولید می‌شود
  • بیانیه سازمان منابع طبیعی درباره خبر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات
  • تامین آب پایدار به یکی از چالش‌های اساسی کشور تبدیل شده است
  • ۲ درصد پروتئین کشور در قم تولید می‌شود
  • افزایش ۳۰ درصدی جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ در لرستان